Argh, miehen salikuuri nousi päähän
Sori, jonnekin on pakko valittaa, joten:
Mun mies on kaikin tai ainakin ylitsepursuavan runsain puolin kiva, ihana ja mainio tyyppi. Mun silmään mies on myös haluttava ja viehättävä, koska tykkään siitä kun hullu puurosta, mutta tää ei johdu siitä, että mies olisi välttämättä objektiivisesti kovin hyvännäköinen, vaan koska mies on kuka on. On ollut vähän mahaa ja huono ryhti ja vähän homssua ja sen sellaista, mutta eipä se ole niin haitannut.
Nyt mies alotti uuden harrastuksen ja motivoitui treenaamaan itsensä kuntoon. Painoa lähti, lihasta tuli ja vissiin sit muuttunut peilikuva ja sporttikavereiden kannustus on saanut miehen ottamaan nää groomaus- ja pukeutumishommatkin paremmin haltuun. Ja nyt mies onkin sit ensimmäistä kertaa sinä aikana kun me ollaan toisemme tunnettu oikeasti, objektiivisesti komea ja hyvännäköinen.
No, eipä haittaa ollenkaan. Mä olen itse ollut aina timmi ja urheilullinen ja on ollut hauskaa, että myös mies on innostunut samasta jutusta. Ja toki valehtelematta nautin myös siitä, että mulla on nyt ns. kuuma mies.
Mutta miehellä tää uusi ulkonäkö on kihahtanut täysin hattuun. En oikein osaa selittää, mutta mies ei nyt vaan oikein hoida saamaansa huomiota hirveän tahdikkaasti ja ehkä vähän jopa leveilee sillä, että sekin nainen katsoi perään tai flirttaili ja vientiä olisi. (En tiedä, ehkä se jopa nyt miettii, olisiko se saanut paremman näköisen naisen.) Raivostuttaa etenkin, koska olen itse ihan katseenkestävä ja tiedän kyllä omasta kokemuksesta, että asian voi hoitaa myös paremmin. Vastakkaisen sukupuolen huomio on ollut mulle meidän koko suhteen kestävä juttu, mut en ole silti hieronut sitä miehen naamaan, koska se ei nyt vaan ole erityisen kivasti tehty. Nyt melkein harmittaa, koska ehkä mieheltä on jäänyt sit huomaamatta se, että olen sen kanssa koska se on hyvä tyyppi ja haluan enkä koska en olisi saanut vaikka minkälaista miesmallia tässä vuosien varrella.
Onneksi tää ei sentään tullut vasta keski-iässä, sit se olisi varmaan ostanut moottoripyöränkin.
Aluksi toi tohkeissaan olo huvitti, mutta nyt vaan ärsyttää, toivottavasti tää menee pian ohi.
Kommentit (6)
Siis miehesi on kiva, ihana ja mukava tyyppi, ja sen lisäksi on nykyisin hyvännäköinenkin? Kuulostaa siltä, että hänen tasonsa on noussut jo omasi yli. Varaudu siihen, että olet pian sinkku.
Mies nosti tasoaan, joten ihan luonnollista alkaa miettiä vaihtoehtoja nyt kun olisi enemmän valinnanvaraa. Sun pitää nyt vähän tsempata itsekin, jos haluat tuon tasokkaan miehesi pitää.
Vierailija kirjoitti:
Siis miehesi on kiva, ihana ja mukava tyyppi, ja sen lisäksi on nykyisin hyvännäköinenkin? Kuulostaa siltä, että hänen tasonsa on noussut jo omasi yli. Varaudu siihen, että olet pian sinkku.
pyh. mies ei jätä noin helposti. mies rakastaa naista ja muut naiset eivät ole niinkään oleellisia. okei voi katsella mutta ei se tarkoita, että mitään tekee. jos tekee niin olet vain bongannut perus paskamiehen
Voisihan miehen kanssa vaikka ottaa asia puheeksi ja lopettaa sen yksin vatvominen. Kerrot miehelle, että sinä et ole se ihminen, jonka kanssa voi jutella muiden naisten katseista ja haluamisista ja että jos mies haluaa vaihtaa, niin sinä et ole esteenä, mutta takaisin ei tarvitse edes ajatella tulevansa. Jos miehen mielestä teidän suhteenne on niin vähäarvoinen, että hän voi sen riitauttaa toiminnallaan, niin se on hänen valuntansa. Eli kuntoilu on täysin ok ja upea juttu, mutta ylimielisyyttä ja suoranaista kettuilua et hyväksy. Jos mies ei näe toiminnassaan mitään väärää, niin pistäisin hänet katsomaan sinkkuelämää.
Kaikkea ei tarvitse hyväksyä ja sinä päätät missä sinun rajasi tässä asiassa menee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ensi kesä hoitaa homman kuntoon, kun grilli- ja olutkausi alkaa!
Ei vaiskaan, toivottavasti miehesi siitä palaa maanpinnalle. :)
Haha! Mutta kesällä alkaa pelikausi, eli tuskinpa ihan olusille menee koko homma. :) Onneksi on sentään sosiaalinen laji eikä sellainen, jossa olisi vaara luisua ihan täyteen treeniaskeesiin.
Noi tasohommat näyttää näin toisen aukikirjoittamina tosi ankeilta, mutta voi olla, että osa mun ärtymyksestä kyllä pohjautuu niihin. Meillä tilanne on kuitenkin se, että ollaan oltu pitkään yhdessä, koska ollaan toistemme mielestä kivoja, ihania, mukavia ja hauskoja. Tän päälle mä olin hyvännäköinen, mutta mies ei erityisemmin. Nyt ollaan molemmat hyvännäköisiä.
Ehkä sit aistin miehessä jotain sen tyylistä, että nyt se jotenkin leikittelee ajatuksella, että nyt kun se on itse tälleen kehittänyt itseään, niin munkin pitäisi, vaikka mun näkökulmasta mies on nyt vaan ikään kun ottanut mut kiinni. Toisaalta tää voi myös olla jotain vanhaa epävarmuutta nostamassa päätään. Mulle on ollut koko ajan itsestään selvää, että meidän jutussa ei ole kyse ulkonäöstä vaan tärkeämmistä asioista (koska mies ei ollut erityisen komea, mutta rakastan sitä silti), mutta ehkä sit pelkään, että miehelle ulkonäkö onkin keskeisempi osa parisuhdetta kuin itselleni. :/
Äh. No ehkä se rauhoittuu tuosta kun tää uutuudenviehätys on vähän laskenut.
Ap
Kyllä se ensi kesä hoitaa homman kuntoon, kun grilli- ja olutkausi alkaa!
Ei vaiskaan, toivottavasti miehesi siitä palaa maanpinnalle. :)