Mistä löytäisin ihmisen joka välittäisi musta?
Mieluiten semmoisen joka ymmärtäisi mun vaihtelevia mielialoja ja hyväksyisi mut sellaisena kuin todellisuudessa olen.
Kommentit (16)
No niinpä. Yleensä ympärillä pyörii niitä, jotka haluaa tavalla tai toisella hyötyä.
Mutta on mulla yksi ratkaisu! Pienet lapset rakastaa vanhempiaan ehdoitta, eli teepä lapsi. Tai toinen vaihtoehto: Ota lemmikki, ne kans välittää omistajistaan. :)
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Yleensä ympärillä pyörii niitä, jotka haluaa tavalla tai toisella hyötyä.
Mutta on mulla yksi ratkaisu! Pienet lapset rakastaa vanhempiaan ehdoitta, eli teepä lapsi. Tai toinen vaihtoehto: Ota lemmikki, ne kans välittää omistajistaan. :)
Olen mies ja allerginen monille eläimille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kilpikonna? Ei tule luopumisen tuskaakaan, ne kun elää 100-vuotiaksi jos ei sairastu.
Kyllä naisille aina joku löytyy. Oottele nyt vaan siihen asti että 16 pyörähtää mittariin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 15-vuotias tyttö, joten lasta en ainakaan vielä tee. Perheellämme on kissa, mutta kaipaisin läheisyyttä ihmiseltä.
Ap
Jeesus rakastaa Sinua ap! <3 Ihan todella, ja tahtoo tulla osaksi elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kilpikonna? Ei tule luopumisen tuskaakaan, ne kun elää 100-vuotiaksi jos ei sairastu.
'
Jokin hieman eloisampi eläin olisi mukavampi. Jos ajan koiralta karvat ja pinnoitan jollain polymeerillä niin, ettei siitä irtoa pölyä?????? Tai hankkisin ihmiskumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisille aina joku löytyy. Oottele nyt vaan siihen asti että 16 pyörähtää mittariin.
Miksi mun pitäisi odottaa vuosi, että saisin hellyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Et mistään
Miten kaikki masentavimmat ihmiset eksyvät aina keskusteluihini.
Ota kilttimies. Et tule pettymään.
Oon 30, ja saman kysymyksen äärellä näin perjantai-iltana..nykyään ollaan niin suorituskeskeisiä ja aika lailla itseriittoisia, ettei "sais kaivata ketään". Lisäksi juuri tuo että olis ymmärtäväinen ja tavallinen kumppani, ei sellainen joka etsii vaan Instagrammista täydellistä valokuvien perusteella tai Tinderistä yhdenyönseuraa..tämä saattaa järkyttää sua, sillä oot vasta 15, mutta niin ne aikuiset tekee. Ja surutta raahataan yökerhoista kumppaneita himaan mitä olen tuttujen puuhia katsellut. Sulla on pieni tyttö vielä helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus rakastaa Sinua ap! <3 Ihan todella, ja tahtoo tulla osaksi elämääsi.
Kiitos, mutta en itse taida juuri välittää sen huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Ota kilttimies. Et tule pettymään.
Voisin ottaakkin, jos sellaisen sopivan jostain löytäisin.
Vierailija kirjoitti:
Oon 30, ja saman kysymyksen äärellä näin perjantai-iltana..nykyään ollaan niin suorituskeskeisiä ja aika lailla itseriittoisia, ettei "sais kaivata ketään". Lisäksi juuri tuo että olis ymmärtäväinen ja tavallinen kumppani, ei sellainen joka etsii vaan Instagrammista täydellistä valokuvien perusteella tai Tinderistä yhdenyönseuraa..tämä saattaa järkyttää sua, sillä oot vasta 15, mutta niin ne aikuiset tekee. Ja surutta raahataan yökerhoista kumppaneita himaan mitä olen tuttujen puuhia katsellut. Sulla on pieni tyttö vielä helppoa.
Kyllä mä tuon tiedän. Mutta miksi luulet että mulla olisi helppoa?
Tai minä? Mistä minä löytäisin sellaisen?