Syy sille miksi niin harva nainen saa orgasmin yhdynnässä
On se, että naiset ovat venyttäneet pimppiään hevosen kyrvän kokoisilla dildoilla vuosiakausia. Myös klitoris on turrutettu jollain sähkövempaimella. Ei siis mikään ihme, että tavallinen mies ei saa naista tyydytettyä orgasmiin. Tästä syystä olen aina kieltänyt naisystäviltäni minkäänlaiset lelut ja dildot. Ja arvatkaapa mitä, jokaisen olen saanut nussittua orkkuun ongelmitta.
M27
Kommentit (30)
Hyvää pohdintaa. Naisille varmasti arka paikka että paikat ovat turtuneet ja venähtäneet, siksi syyttävät miestä huonoksi sängyssä.
Miehillä on niin pienet penikset ei tuu orkkuu.
Lienetkö muiden kuin äitisi vittua nähnytkään, anatomian tietämys taas huipputasolla nimittäin.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Se on samanaikainen fantasian puute. Pelkällä jyystöllä ei tule kukaan nainen.
Niinpä. Nainen ei voi saada orgasmia tavallisen betauroksen kanssa jollei fantasioi jostain väkisin ottavasta jännämiehestä samalla.
En oo ikinä käyttäny minkäänlaisia leluja enkä silti saa orgasmia seksissä.
Kas kummaa, itse saan kyllä vempaimista huolimatta mieheni kanssa aina halutessani. Koska rakastan sitä ja se osaa kuunnella myös omaa kehoani.
Kukaan kestä sitä jyystämistä. Parempi teeskennellä orkku ja hoitaa itse omin käsin rauhassa omat orkut. Miehillä ei ole mitään käsitystä naisen anatomiasta.
Naisen sukupuolielin on aivot, ei orgasmia tule pelkällä panemisella.
Sen takia vaan koska ovat lesboja, eli miehet ei sytytä silleen seksuaalisesti.
En harrasta seksileluja. Mutta taitavan ja pitkämunaisen miehen kanssa tulee orkut vaikka missä asennossa.
Ei ole olemassa löysää naista, on vain kiihottumattomia naisia.
Ei se ole kiinni kuin istuvuudesta. Kuten sopivan kokoinen hanska istuu käteen, tai Prinssin kenkä Tuhkimon jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
En harrasta seksileluja. Mutta taitavan ja pitkämunaisen miehen kanssa tulee orkut vaikka missä asennossa.
Kyllä homona on mukavaa vai kuinka? ;D
Lassukoilla on liian pieni vehje ja liian ruma naama orgasmin saamiseen. Toista se on tummilla komeilla maahanmuuttajilla. Ei tarvitse kuin katsoa, niin pöksyt kostuvat.
Suurempi syy voisi olla lääkkeet, mutta hei, jos molemmat syö, niin voi naijja koko ajan tuntematta yhtään mitään ja sehän se on pimpin ja pippelin tarkoituskin!
Et taida oikeasti tuntea yhtäkään naista.
Saatko itse orkun vain pallien hieromisella?
Luuletko että kaikki naiset edes käyttää jotain dildoja tai vempaimia? Kyllä se syy löytyy jostain ihan muualta, halusit tai et.
Se ei ole naisen anatomian mukaista, ainakaan enemmistön.
Höpöhöpö. Se on samanaikainen fantasian puute. Pelkällä jyystöllä ei tule kukaan nainen.