Syy sille miksi niin harva nainen saa orgasmin yhdynnässä
On se, että naiset ovat venyttäneet pimppiään hevosen kyrvän kokoisilla dildoilla vuosiakausia. Myös klitoris on turrutettu jollain sähkövempaimella. Ei siis mikään ihme, että tavallinen mies ei saa naista tyydytettyä orgasmiin. Tästä syystä olen aina kieltänyt naisystäviltäni minkäänlaiset lelut ja dildot. Ja arvatkaapa mitä, jokaisen olen saanut nussittua orkkuun ongelmitta.
M27
Kommentit (30)
Ei järki/raha-avioliitossa kuulukkaan saada orgasmia, vaan lapsia ja ikuista riitelyä. Jumala kostaa naisten typerät miesvalinnat.
Orgasmin saa nainen joka tuntee itsensä. Ei siinä mies paljon mitään tee. Ja itsensä oppii tuntemaan kun leikkii yksikseen. Eli jos on nainen joka ei ikinä ole saanut, suosittelen lelujen kanssa opettelemaan mikä tuntuu parhaalta.
Voihan sitä mustasta munasta haaveilla, mutta monelle naiselle länsimaissa voi tulla yllätyksenä, ettei musu halua antaa oraalisia nautintoja. Naiselle. Itse kyllä joustavat. Vetoavat aina uskontoon. Oikeasti ovat vaan laiskoja passattavia. Nainen on patja.
Vierailija kirjoitti:
Naisen sukupuolielin on aivot, ei orgasmia tule pelkällä panemisella.
Miehen sukupuolielin on silmät, mutta orgasmi ei tule pelkällä katsomisella.
Aivot ne kummallakin sukupuolella se suurin sukupuolielin on. Stimulointi erikseen. Yläpäästä lähtee kaikki alkujaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa löysää naista, on vain kiihottumattomia naisia.
Minun naiseni kanssa tunto ainakin vähenee sitä mukaa, kun hänen kiihottumisensa kasvaa. Jotkut kostuvat aika reippaasti.
Tuo kostuminen on muuten totta. Kitka vähenee. Kaikki eivät tarvitse liukuvoiteita, vaan ongelma on päinvastainen.
Vierailija kirjoitti:
Orgasmin saa nainen joka tuntee itsensä. Ei siinä mies paljon mitään tee. Ja itsensä oppii tuntemaan kun leikkii yksikseen. Eli jos on nainen joka ei ikinä ole saanut, suosittelen lelujen kanssa opettelemaan mikä tuntuu parhaalta.
Heh onneksi apn naisilla on ollut leluja ennen sitä niin saa nyt kiillottaa omaa pippeliegoaan.
Mä tulen kyllä yhdynnässäkin, kun kulma on oikea. Tämä onnistuu aina nainen päällä, ja muissakin asennoissa, kun tosiaan se kulma on oikea ja penis osuu g-pisteeseen.
Sun pitää näyttää setelinippua sen naaman edessä jyystäessä ja simsalabim räjähtävä orkku naiselta.