Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy sille miksi niin harva nainen saa orgasmin yhdynnässä

Vierailija
10.03.2017 |

On se, että naiset ovat venyttäneet pimppiään hevosen kyrvän kokoisilla dildoilla vuosiakausia. Myös klitoris on turrutettu jollain sähkövempaimella. Ei siis mikään ihme, että tavallinen mies ei saa naista tyydytettyä orgasmiin. Tästä syystä olen aina kieltänyt naisystäviltäni minkäänlaiset lelut ja dildot. Ja arvatkaapa mitä, jokaisen olen saanut nussittua orkkuun ongelmitta.

M27

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää näyttää setelinippua sen naaman edessä jyystäessä ja simsalabim räjähtävä orkku naiselta.

Vierailija
22/30 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järki/raha-avioliitossa kuulukkaan saada orgasmia, vaan lapsia ja ikuista riitelyä. Jumala kostaa naisten typerät miesvalinnat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmin saa nainen joka tuntee itsensä. Ei siinä mies paljon mitään tee. Ja itsensä oppii tuntemaan kun leikkii yksikseen. Eli jos on nainen joka ei ikinä ole saanut, suosittelen lelujen kanssa opettelemaan mikä tuntuu parhaalta.

Vierailija
24/30 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä mustasta munasta haaveilla, mutta monelle naiselle länsimaissa voi tulla yllätyksenä, ettei musu halua antaa oraalisia nautintoja. Naiselle. Itse kyllä joustavat. Vetoavat aina uskontoon. Oikeasti ovat vaan laiskoja passattavia. Nainen on patja.

Vierailija
25/30 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen sukupuolielin on aivot, ei orgasmia tule pelkällä panemisella.

Miehen sukupuolielin on silmät, mutta orgasmi ei tule pelkällä katsomisella.

Vierailija
26/30 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot ne kummallakin sukupuolella se suurin sukupuolielin on. Stimulointi erikseen. Yläpäästä lähtee kaikki alkujaan.

Vierailija
27/30 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa löysää naista, on vain kiihottumattomia naisia.

Minun naiseni kanssa tunto ainakin vähenee sitä mukaa, kun hänen kiihottumisensa kasvaa. Jotkut kostuvat aika reippaasti.

Vierailija
28/30 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kostuminen on muuten totta. Kitka vähenee. Kaikki eivät tarvitse liukuvoiteita, vaan ongelma on päinvastainen.

Vierailija
29/30 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmin saa nainen joka tuntee itsensä. Ei siinä mies paljon mitään tee. Ja itsensä oppii tuntemaan kun leikkii yksikseen. Eli jos on nainen joka ei ikinä ole saanut, suosittelen lelujen kanssa opettelemaan mikä tuntuu parhaalta.

Heh onneksi apn naisilla on ollut leluja ennen sitä niin saa nyt kiillottaa omaa pippeliegoaan.

Vierailija
30/30 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen kyllä yhdynnässäkin, kun kulma on oikea. Tämä onnistuu aina nainen päällä, ja muissakin asennoissa, kun tosiaan se kulma on oikea ja penis osuu g-pisteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi