Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halauaisitko tietää, että puolisosi mahdollisesti pettää sinua?

Vierailija
10.03.2017 |

Halauaisitko tietää, että puolisosi mahdollisesti pettää sinua?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saman tien, mutta jos tuo olisi jatkuvaa tai vakavaa niin kylläpä sen miehestä huomaisi. Edellisessä suhteessa vaistosin jo miehen levottomuudesta koska jotain oli ilmassa ennen kuin mitään oli tapahtunut, nykyisessä luotamme toisiimme ja puhumme paljon en jaksa alkaa pelkäämään edellisen suhteen kokemusten vuoksi. Luotan kunnes toisin todistetaan, eikä näköpiirissä ole syitä miksi en voisi jatkaa luottamista.

Vierailija
2/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sen muutenkin että se mahdollisuus on olemassa. Mutta en en haluaisi että minulle kerotaa miehen pettävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää.

Tosin pelkoa ei siitä ole koska mieheni on niin onneton tunari naisten kanssa.

Vierailija
4/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää, ja olen saanutkin tietää.  Ei se kivaa ole, mutta kaikki yksityiskohdatkin haluan saada tietooni jos on jotain meneillään selkäni takana.

Vierailija
5/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ja varsinkin jos siitä vielä se toinen nainen bloggaisi kaikelle kansalle niin kuin tuossa narsistin näpeissä blogissa

Vierailija
6/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! Sukupuolitaudit tarttuu myös suojatussa seksissä. Todella törkeää altistaa toinen uusille taudeille tietämättä.

Vierailija
7/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei petä. Avoimessa suhteessa en tarvitsisi näitä lapsenvahteja jotka vahtaa miestäni ja ottaa yhteyttä säälien surullisesn asian merkeissä.

Vierailija
8/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mutta hehän voivat ottaa yhteyttä aidosti huolestuen? Itse kyllä haluaisin tietää, jos mieheni pettäisi minua. Ja kyllä suuttuisin kavereilleni, jos he eivät ole asiasta minulle kertoneet, jos ovat tietäneet mieheni pettäneen minua. 

Vierailija
9/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ömättömästie. Kyllä haluaisin.

Vierailija
10/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi. Jos pettäminen on varmaa, niin silloin kyllä, mutta en mitään "se saattaa ehkä pettää" -juttua.

Vierailija
11/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedän sen muutenkin että se mahdollisuus on olemassa. Mutta en en haluaisi että minulle kerotaa miehen pettävän."

Voinko kysyä miksi et haluaisi tietää?

Vierailija
12/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
13/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tiedän sen muutenkin että se mahdollisuus on olemassa. Mutta en en haluaisi että minulle kerotaa miehen pettävän."

Haluan toki tietää jos niin on mutta en haluaisi sellaista kuulla.

Vierailija
14/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meille tulisi ero yritys menisi nurin, muuttaisin takaisin Suomeen, lapset joutuis elämään kahden maan välillä... Mä toivon että jos saan tietää miehen pettämisestä se on tyyliin mies on palavasti rakastunut ja haluaa elää loppu elämänsä jonkun toisen kanssa. Jos joku lievempi juttu niin mielestäni mies voi tuskailla omat morkkiksensa ilman että keikuttaa tätä venettä ja minä saan tietää.

Vierailija
15/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan toki tietää jos niin on mutta en haluaisi sellaista kuulla.

Mieluummin siis ei sellaista tietoa ollenkaan ellei mies sitä itse halua kertoa.

Vierailija
16/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mieluummin siis ei sellaista tietoa ollenkaan ellei mies sitä itse halua kertoa."

Eli miehesi voisi kuksi niin monta naista kuin haluaa, mutta sinä et halua tietää siitä ellei miehesi siitä kerro. 

Sulle on täysin ok että miehesi on sinulle täysin uskoton...

Vierailija
17/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mieluummin siis ei sellaista tietoa ollenkaan ellei mies sitä itse halua kertoa."

Eli miehesi voisi kuksi niin monta naista kuin haluaa, mutta sinä et halua tietää siitä ellei miehesi siitä kerro. 

Sulle on täysin ok että miehesi on sinulle täysin uskoton...

Tuo on oma tulkintasi asiasta.

Miksi se on vaikea hyväksyä mitä kirjoitan eikä tulkita omiaan tai hyväksyä sitä että mieluummin olen kuulematta asian ulkopuolisilta. Oman parisuhteeni koen hyvinkin kahden keskiseksi.

Tilannetta jos kaikki muut tietäisi asian mutta minä en pidän varsin epätodennäköisenä. Ajatuksena se että pettäminen on mahdollista on itsestään selvyys sekä minulle että puolisolle. Asiasta keskustellaan hänen kanssaan silloin tällöin ja hän tietää mitä minä siitä ajattlen ja minä mitä hän ajattelee asiasta. Se riittää minulle. Jos se ei riitä muille... lievästi sanottuna ärsyttävää...

Vierailija
18/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää - aviomies luultavasti pettänyt useamman kanssa. Toivon saavani faktaa, koska silloin ei mitään jossittelua. Mies on patologinen valehtelija ja hyväksikäyttäjä, ei hyväksy peruseroa. Hän on oikeasti pelottava ja joudun oikeasti miettimään miten hänestä pääsee irti.

Vierailija
19/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ei tiedä, se ei voi loukata, eli en haluaisi.

Se ei tarkoita, että mieheni saisi puolestani kuksia niin monia kuin haluaisi ja se olisi minulle ok, ei tietenkään. Mutta niin kauan kuin hänen kanssaan olen onnellisempi kuin häntä ilman, haluan olla parisuhteessa. Jos jonakin päivänä huomaan olevani onneton, epäluuloinen, mustasukkainen tai hän kertoo rakastuneensa toiseen, niin sitten eroan.

Vierailija
20/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää - aviomies luultavasti pettänyt useamman kanssa. Toivon saavani faktaa, koska silloin ei mitään jossittelua. Mies on patologinen valehtelija ja hyväksikäyttäjä, ei hyväksy peruseroa. Hän on oikeasti pelottava ja joudun oikeasti miettimään miten hänestä pääsee irti.

Mitä väliä sillä on hyväksyykö hän "peruseron" vai ei, ei siihen tarvita hänen hyväksyntäänsä. Jos taas hän on pelottava niin kuinka hän muuttuisi vähemmän pelottavaksi, jos saisit todisteita siitä, että hän on ollut muiden kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme