Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halauaisitko tietää, että puolisosi mahdollisesti pettää sinua?

Vierailija
10.03.2017 |

Halauaisitko tietää, että puolisosi mahdollisesti pettää sinua?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti haluaisin tietää jo epäilyasteellakin olevan tiedon. Koska haluaisin tietää asian mahdollisimman pian, etten kuluta aikaani ja rakkauttani turhimukseen vaan pääsen etsimään oikeaa todellista vastarakkautta.

Vierailija
62/77 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies saisi tietää, että pettäisin häntä niin ei se eroa ottaisi, mutta saisin kotiarestia. Kotiaresti tarkoittaa tässä tapauksessa sitä, että hän ei enää veisi minua tiettyyn paikkaan, jossa voin kohdata tuon miehen. Tässä jutussa on vähän taustaakin,, mutta en avaa enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin. Sellainen lika, joka pettämisestä tulee, ei lähde missään pesussa pois.

Vierailija
64/77 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata yksiselitteisesti. Riippuu varmaan siitä onko kyseessä uusi rakkaus, vai jostain miehen omasta kriisistä kumpuava teko. 

Vierailija
65/77 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mutta hehän voivat ottaa yhteyttä aidosti huolestuen? Itse kyllä haluaisin tietää, jos mieheni pettäisi minua. Ja kyllä suuttuisin kavereilleni, jos he eivät ole asiasta minulle kertoneet, jos ovat tietäneet mieheni pettäneen minua. 

Jos kaverini tietäisi mieheni pettävän minua, niin minä kyllä odottaisin hänen ottavan asian puheeksi puolisoni kanssa. Ei minun. Niin minä tekisin. Jos saisin täysin satavarmasti tietää ystäväni miehen pettävän häntä, soittaisin hänelle ja kysyisin, mikä on homman nimi. Ehdottaisin, että hän ihan itse päättää, kumman valitsee, ystäväni vai sen toisen naisen.

En kuitenkaan ihan äkkiä osaa kuvitella, mikä olisi sellainen tilanne, missä minä olisin niin läheisissä väleissä ystäväni miehen kanssa, että tietäisin hänestä enemmän kuin ystäväni itse.

Vierailija
66/77 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tiedän sen muutenkin että se mahdollisuus on olemassa. Mutta en en haluaisi että minulle kerotaa miehen pettävän."

Voinko kysyä miksi et haluaisi tietää?

Se, mitä ei tiedä, ei voi loukata.

Jos mieheni pettää minua enkä koskaan saa sitä tietää, se ei millään tavalla vähennä hyvinvointiani, ei vaikuta elämääni, ei näy missään, niin mitä vahinkoa siitä on?

eri

Vierailija
67/77 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ja ennen kaikkea en halua puolisoni tietävän että minä petän häntä.

Vierailija
68/77 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mieluummin siis ei sellaista tietoa ollenkaan ellei mies sitä itse halua kertoa."

Eli miehesi voisi kuksi niin monta naista kuin haluaa, mutta sinä et halua tietää siitä ellei miehesi siitä kerro. 

Sulle on täysin ok että miehesi on sinulle täysin uskoton...

Miksi ei voi keskustella aikuismaisesti? Minusta tuo kirjoittaja ei millään tavalla sanonut, että hänelle olisi ok, että mies olisi uskoton. Kiihdyttääkö tämä aihe sinua liikaa vai etkö kykene asialliseen argumentointiin?

eri

Vierailija
69/77 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tietenkään tietää mitään "mahdollisesti" tietoa. Jos puolisoni pettää minua, haluaisin kuulla asian suoraan häneltä.

Vierailija
70/77 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa vastata yksiselitteisesti. Riippuu varmaan siitä onko kyseessä uusi rakkaus, vai jostain miehen omasta kriisistä kumpuava teko. 

Eipä olisi kumpikaan kyllä mikään lieventävä asianhaara minulle ainakaan. Kummankin skenaarion voi hoitaa ilman pettämistä halutessaan, jos on yhtään selkärankaa.

Vierailija
71/77 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tiedän sen muutenkin että se mahdollisuus on olemassa. Mutta en en haluaisi että minulle kerotaa miehen pettävän."

Jos mieheni pettää minua enkä koskaan saa sitä tietää, se ei millään tavalla vähennä hyvinvointiani, ei vaikuta elämääni, ei näy missään, niin mitä vahinkoa siitä on?

eri

Jännä ajattelutapa, tuolla voi perustella aika monta paskamaista asiaa maailmassa. Petaatko samalla itsellesi pettämisen mahdollisuutta hyvällä omallatunnolla?

Minä en kyllä haluaisi elää valheessa petollisen ihmisen kanssa sekuntiakaan. Kyse ei ole siitä, tiedänkö minä jotain asiaa, vaan siitä että mikä on objektiivinen todellisuus.

Vierailija
72/77 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Jos puolisolla ei suoraselkäisyyttä itse kertoa, haluan että se minulle kerrotaan heti, ei vasta kuukausien, vuosien päästä.

Miksi kuluttaisin elämääni paskaläjän kanssa?

Vierailija
73/77 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Jahas, ei mitään vahinkoa? Ja just olit tuolla toisessa ketjussa sitä mieltä että kun narsisti pettää, on niin väärin!

Saa... nan trolli!

Vierailija
74/77 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tietää, että puolisoni ”mahdollisesti pettää” - eihän siinä ole silloin edes kyse tiedosta vaan pelkästä mahdollisuudesta, epäilyksestä, tietystä todennäköisyydestä ehkä.

Jos puolisoni täysin varmasti pettää minua, en ole ihan varma haluaisinko tietää sitäkään. Meillä menee hyvin ja elämä tuntuu hyvältä yhdessä. Mitäpä haittaa siitä pettämisestä edes olisi jos en kerran siitä tietäisi (enkä siis saisi mitään sukupuolitautia tms.)?

Vierailija
75/77 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin haluaisin. Monesta syystä, alla muutamia.

*En voi sietää pettämistä ja valehtelua.

*Haluan tietää, todellakin, koska en jatka päivääkään valheeseen perustuvassa suhteessa. 

*Pettäminen on tietoinen päätös loukata ja satuttaa kumppania. Kännipanot ei poikkea tästä mitenkään.

*Mun kanssa ei ole kenenkään pakko olla. Siinä vaiheessa kun muut naiset alkaa kiinnostaa mua enemmän, voi vapaasti mennä kokeilemaan onneaan muitten kanssa.

*Tautiriski kasvaa, kellään ei ole oikeutta vaarantaa toisen henkeä ja terveyttä. Kaikkein vähiten henkilöllä, johon on luottanut ja jonka luulee olevan sitoutunut suhteeseen. 

*Katson pettämisen olevan (yksipuolinen) päätös nykyisen suhteen lopettamisesta. Jos mieli muuttuu ja alkaakin kaduttaa, vattuako se mua enää kiinnostaa. 

Pari pettäjää on eteen osunut omassa elämässä. Kumpikin aneli kyynelehtien anteeksiantoa, ei kuulemma merkannut mitään. Noh, enpä merkannut minäkään mitään kun tietoisesti päättivät pettää. Anteeksi voi jonain päivänä antaa mutta ei unohtaa. Luottamus ja kunnioitus kun on menneet niin se oli suhde siinä. Niitä ei takas saa. Sellasta äijää ei vastaan ole kävellyt, että sen vuoksi viittis itteään nöyryyttää.

Olin muuten nuorempana vähemmän ehdoton. Iän kasvaessa ja elämän rajallisuuden tullessa läheisten poistuessa vihreemmille metsästysmaille alkaa arvostaa vanhaa totuutta "mieluummin yksin kuin huonossa parisuhteessa".

Vierailija
76/77 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päättää itse, miten antaa itseään kohdella. Uskoisin, että pettävä puoliso ei kenenkään itsetuntoa nosta. Se on tietenkin eri asia, jos ollaan keskenään sovittu, että kumpikin saa kuksia ketä haluaa.

Vierailija
77/77 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa 40 v. kirjoitti:

Jokainen päättää itse, miten antaa itseään kohdella. Uskoisin, että pettävä puoliso ei kenenkään itsetuntoa nosta. Se on tietenkin eri asia, jos ollaan keskenään sovittu, että kumpikin saa kuksia ketä haluaa.

Jos on yhdessä sovittu, että muita saa nusasta kun siltä tuntuu niin sillloinhan kyse ei ole pettämisestä. Ei voi pitää pettämisenä jotain mihin on toisen suostumus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi