Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halauaisitko tietää, että puolisosi mahdollisesti pettää sinua?

Vierailija
10.03.2017 |

Halauaisitko tietää, että puolisosi mahdollisesti pettää sinua?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jännä nähdä kuinka moni haluaa mieluummin elää valheessa kuin tietää että mies pettää.

Itse haluaisin ehdottomasti tietää jotta voisin lopettaa suhteen. En ole niin epätoivoinen että tuhlaisin elämäni pettävän miehen kanssa, mieluummin olisin vaikka yksin.

Vierailija
22/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää - aviomies luultavasti pettänyt useamman kanssa. Toivon saavani faktaa, koska silloin ei mitään jossittelua. Mies on patologinen valehtelija ja hyväksikäyttäjä, ei hyväksy peruseroa. Hän on oikeasti pelottava ja joudun oikeasti miettimään miten hänestä pääsee irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ei tiedä, se ei voi loukata, eli en haluaisi.

Se ei tarkoita, että mieheni saisi puolestani kuksia niin monia kuin haluaisi ja se olisi minulle ok, ei tietenkään. Mutta niin kauan kuin hänen kanssaan olen onnellisempi kuin häntä ilman, haluan olla parisuhteessa. Jos jonakin päivänä huomaan olevani onneton, epäluuloinen, mustasukkainen tai hän kertoo rakastuneensa toiseen, niin sitten eroan.

Todella surullista että pelkäät yksinoloa niin paljon että hylkäät itsekunnioituksesi kokonaan :(

Vierailija
24/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kännissä humalapanoa tuntemattoman kanssa, jos se oli moka jota mies katuu.

Kaverin painaminen tai jatkuva suhde tai rakastuminen joka on tunnustettu - kyllä.

Jos itse etsisin potkua perheeseen jättää kyseinen mies, haluaisin tietää kaikissa tapauksissa.

Vierailija
25/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ei tiedä, se ei voi loukata, eli en haluaisi.

Se ei tarkoita, että mieheni saisi puolestani kuksia niin monia kuin haluaisi ja se olisi minulle ok, ei tietenkään. Mutta niin kauan kuin hänen kanssaan olen onnellisempi kuin häntä ilman, haluan olla parisuhteessa. Jos jonakin päivänä huomaan olevani onneton, epäluuloinen, mustasukkainen tai hän kertoo rakastuneensa toiseen, niin sitten eroan.

Todella surullista että pelkäät yksinoloa niin paljon että hylkäät itsekunnioituksesi kokonaan :(

Päinvastoin. Uskallan rakastaa ilman pelkoa, koska tiedän, että jos suhde päättyy niin selviän siitä. Minun ei tarvitse koko ajan varautua eroon tai pelätä, että muut tietävät jotain, mitä minä en tiedä. Pelko, mustasukkaisuus ja epäluulo ovat erittäin raskaita elämänkumppaneita.

Mutta elä sinä tavallasi, minä elän omallani. Peace & love.

Vierailija
26/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää että voisin jättää sen välittömästi. Mun parisuhteeseen ei pettäminen kuulu.

Vierailija
27/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa jännä nähdä kuinka moni haluaa mieluummin elää valheessa kuin tietää että mies pettää.

Itse haluaisin ehdottomasti tietää jotta voisin lopettaa suhteen. En ole niin epätoivoinen että tuhlaisin elämäni pettävän miehen kanssa, mieluummin olisin vaikka yksin.

Minusta pettäminen ei tee suhteesta valhetta eikä elämä siinä tuhlaannu. Ehkä se selittää asian.

Vierailija
28/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avoimessa suhteessa, joten todennäköisesti mieheni on kertonut seikkailuistaan jo itse. Mutta jos joku "käräyttäisi" niin ei se minua haittaisi, pitäisin tekoa ymmärrettävänä ja jopa suloisena :)

Vierailija
29/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni ei haluaisi tietää. Minä haluaisin ehdottomasti tietää, ja luultavasti ottaisin eron. Mies tietää molemmat seikat. Jos olisin halunnut optimoida rehellisyyden todennäköisyyden, niin olisi varmaan pitänyt väittää että antaisin anteeksi jos kertoo itse. Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa enkä viitsinyt valehdella. Tällä hetkellä olen lähes varma ettei ole koskaan pettänyt, mutta epäilen, että jos joskus pettää niin vetoomuksistani huolimatta ei kerro.

Vierailija
30/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää ja olen myös saanut tietää, kun exäni itse sen minulle kertoi. Kaikista musertavinta siinä oli se, kun mies petti sillä aikaa, kun jouduin olemaan 7vrk sairaalassa. Ei ollut siellä minun tukena vaan juoksi naisissa saatana.

Vierailija
31/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta pettäminen ei tee suhteesta valhetta eikä elämä siinä tuhlaannu. Ehkä se selittää asian.

Minun on jotenkin vaikea ymmärtää, että miten se ei tee suhteesta valhetta? Mies olisi tietoisesti ottanut riskin oman liiton hajoamisesta, valinnut jonkun, pahimmillaan pelkän kertapanon tärkeämmäksi - ja tämä ei ole suhteen kannalta oleellinen tieto? Jos samaan aikaan kotona vetää roolia että oma perhe ja vaimo on tärkeimmät?

Vierailija
32/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä pointteja - pelkään häntä koska todella kostonhimoinen. Olen ollut hänestä erossa lähes kaksi vuotta ja edelleen tulee kaiken maailman perimisuhkausia jopa viranomaisilta. Veloista tai tekemistä joista en tiedä yhtään mitään. Ilmoitti myös pistäneensä jotain seksivideoita meistä. Tämä siis viime syksynä ennen A.S.:ta. Todella häiriintynyttä, mutta pelottavaa!

Vierailija
33/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minusta pettäminen ei tee suhteesta valhetta eikä elämä siinä tuhlaannu. Ehkä se selittää asian."

Tämä ei tee muuta kuin valhetta.

Vierailija
34/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on jotenkin vaikea ymmärtää, että miten se ei tee suhteesta valhetta? Mies olisi tietoisesti ottanut riskin oman liiton hajoamisesta, valinnut jonkun, pahimmillaan pelkän kertapanon tärkeämmäksi - ja tämä ei ole suhteen kannalta oleellinen tieto? Jos samaan aikaan kotona vetää roolia että oma perhe ja vaimo on tärkeimmät?

Kuvitellaan tilanne, jossa mieheni on pettänyt minua esimerkiksi viiden vuoden yhdessäolon jälkeen työmatkalla (ei tietääkseni ole tapahtunut, meistä minä olen se jolla työhön kuuluu matkustamista - enkä ole itse pettänyt eli sitä korttia ei kannata heiluttaa). Ne neljä vuotta, 11 kuukautta, 3 viikkoa ja 6 päivää sitä ennen eivät muutu valheeksi. Se onnellisuus, mitä olen niiden vuosien ajan hänen kanssaan kokenut, ei ole kadonnut enkä ole tuhlannut elämääni. Ja jos jatketaan leikkiä kuvittelemalla, että tuosta episodista on kulunut vaikkapa puoli vuotta ennen kuin kuulen siitä, ja sen puolen vuoden ajan olen ollut hänen kanssaan yhtä onnellinen kuin aina ennenkin, niin sekään aika ei ole tuhlaantunut mihinkään. Onko se ollut hänen puoleltaan valhetta, sen tietää vain hän itse, mutta mikäli hän parhaansa mukaan haluaa pitää syrjähyppynsä minulta piilossa koska pelkää menettävänsä minut, niin enköhän minä silloin ole hänelle tärkein ja ilmeisesti rakkain.

Jos mies alkaisi "pettää ympäriinsä", hän jäisi kyllä siitä kiinni ennen pitkää ihan ilman ulkopuolisten ilmoituksiakin. Sellainen muutos arvomaailmassa ei voisi jäädä pitemmän päälle huomaamatta. Plus että meidän suhteessamme molemmat ovat vain ja ainoastaan omasta vapaasta halustaan; jos maailma polttelee jalkojen alla, niin on vapaa lähtemään. Sama pätee siihen, jos rakastuisi toiseen. Ei se loputtomiin pysyisi salassa.

Eli en haluaisi kuulla ulkopuolisilta, jos mies pettäisi.

Keskustelua olisi mielenkiintoista jatkaa mutta enää tänä iltana en ehdi.

Vierailija
35/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mielummin elat valheessa. Huh. Itse en haluaisi. Ja olisi kauheaa jos esim hyva ystava tietaisi muttei kertoisi. Silloin olisi tuplasti petetty. En tajua ihmisia jotka sulkevat silmat ongelmilta mielummin kuin koittaisivat ratkaista ne.

Vierailija
36/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 35 oli vastaus ylempaan kommenttiin.

Vierailija
37/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasin totaaliset raivarit jos hyvä ystäväni ei olisi kertonut, että mieheni mahdollisesti petttää. 

Vierailija
38/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi. Ei kuulu minulle, mitä hän kenenkin kanssa puuhaa niin kauan, kun ei tartuta minuun tauteja.

Vierailija
39/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö teitä haittaisi, että paras ystävänne noin 40 vuotta sitten tietää tarkalleen teidän miehnne panot?

Vierailija
40/77 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö teitä haittaisi, että paras ystävänne noin 40 vuotta sitten tietää tarkalleen teidän miehnne panot?

Tavallaan kyllä... mieheni olisi ollut aika nuori neljäkymmentä vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän