Kuka on Suomen Bachelor 2017 kaunein naiskilpailija? KUVAKOLLAASI
Kommentit (42)
Aijaa.comissa näyttää kuvat tosi epätarkoilta :(
Kuvapilvi oli rikki, joten en voinut tehdä sinne, vaikka mielestäni paljon parempi kuvienjakopalvelu :)
Ap
Tuossa oli monta hyvän näköistä tuon kuvan perusteella,mutta pitäisi nähdä kokovartalo kuvat,mieluiten alasti.
Vastaan kuitenkin milla,krista olisi myös kiinnostanut,ei ollut edes mittoja.
En osaa sanoa tuon kuvan perusteella mitään, aivan liian epätarkka.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa tuon kuvan perusteella mitään, aivan liian epätarkka.
Teenkin uuden sitten kun kuvapilvi taas toimii :)
Ap
Samasta puusta veistetty kaikki mutta Ninja ja Nikka on siisteimmät nimet.
Vierailija kirjoitti:
Lauran valitsin itse.
Ap
Varsin massiivinen miesleuka. Sirolla naisleualla olisi kyllä parhaan näköinen. Ei tuossa ole oikein ketään oikeasti säväyttävää, mutta treffeille voisi lähteä Mindin, Marikan ja Saaran kanssa.
M35
Miksi noi kaikki on stailattu tuohon vuonna 2010 muodissa olleeseen söpön konservatiiviseen ja värikkääseen tyyliin. Näyttää 15-vuotiailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauran valitsin itse.
Ap
Varsin massiivinen miesleuka. Sirolla naisleualla olisi kyllä parhaan näköinen. Ei tuossa ole oikein ketään oikeasti säväyttävää, mutta treffeille voisi lähteä Mindin, Marikan ja Saaran kanssa.
M35
Massiivista nähnytkään :D
Upea kasvojen luusto, aivan järjettömän kaunis. Helposti yksi kauneimpia näkemiäni naisia, jopa Hollywoodissa tuo olisi kaunotar.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauran valitsin itse.
Ap
M35
Ja oikeasti hyppisit riemusta jos ihan kuka tahansa noista edes hymyilisi sinulle
Ei yhtään todella kaunista tyttöä mukana. Tosin, eihän nää mitkään missikisat ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauran valitsin itse.
Ap
M35
Ja oikeasti hyppisit riemusta jos ihan kuka tahansa noista edes hymyilisi sinulle
Enemmänkin olisi niin päin, että nuo kaikki hyppisivät riemusta, jos minä hymyilisin heille.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauran valitsin itse.
Ap
M35
Enemmänkin olisi niin päin, että nuo kaikki hyppisivät riemusta, jos minä hymyilisin heille.
M35
Mikäs palsta parselööri sä kuvittelet olevas?
Lauralla miesleuka? Hänellähän on upea leukalinja.
Vierailija kirjoitti:
Lauralla miesleuka? Hänellähän on upea leukalinja.
Todellakin. Ei miesleukaa nähnytkään. Poskipäät ovat myös aivan ihanat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauran valitsin itse.
Ap
M35
Upea kasvojen luusto, aivan järjettömän kaunis. Helposti yksi kauneimpia näkemiäni naisia, jopa Hollywoodissa tuo olisi kaunotar.
Ap
Laurako se siellä?
Huomaa että naiset valitsemassa kun mitäänsanomattomimmat johtaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauran valitsin itse.
Ap
M35
Ap
Laurako se siellä?
Kunpa olisinkin noin kaunis :)
Ap
Oumaigaad, loord tsiisus ja houly sheisse minkänäköistä lähiömisua.
Lauran valitsin itse.
Ap