Kuka on Suomen Bachelor 2017 kaunein naiskilpailija? KUVAKOLLAASI
Kommentit (42)
Kauniita kaikki,vaihtaisin oman naamani kenen tahansa kanssa.
Valitsin kuitenkin Laura Karoliinan, hän näyttää ystävälliseltä,sellaisen näköinen olisin mieluusti. Nykyiseni naamani perusteella minua luullaan usein sarjamurhaajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauran valitsin itse.
Ap
Varsin massiivinen miesleuka. Sirolla naisleualla olisi kyllä parhaan näköinen. Ei tuossa ole oikein ketään oikeasti säväyttävää, mutta treffeille voisi lähteä Mindin, Marikan ja Saaran kanssa.
M35
Tarkoitatko nro 1 eli Laura-Karoliinaa? Hänellä on miesleuka, kun taas nro 2 Lauralla siro ja kaunis leuka
Koska minulla on nyt aikaa arvostelen jokaisen yksitellen.
1. Ihan tavallisen nätti, mutta ei mikään superkaunotar. Pikkusievä.
2. Todellinen kaunotar, seksikäs ja sensuelli. Bond-tyttö -ainesta.
3. Aivan tavallisen naisen näköinen, jollaiseen en kiinnittäisi mitään huomiota nähdessäni hänet esimerkiksi kaupassa tai ravintolassa.
4. Tämäkin hyvin tavallinen, ei herätä tunteita suuntaan tai toiseen.
5. Tavallinen.
6. Söpö, hänessä on hieman Miranda Kerrin näköä.
7. Tavallinen, mutta liian blondatut hiukset tekevät hänestä suttuisen ja vanhemman näköisen
8. Tavallinen, vanhemman näköinen kuin muut
9. Persoonallisen näköinen, mutta näyttää sivistymättömältä
10. Tavallinen, mitäänsanomaton
11. Kylmän "bitchin" näköinen, ei jatkoon, luultavasti myös tatuoitu
12. Ulkomaalaisen näköinen, ei viehättävä, tosin se ei johdu ulkomaalaisen näköisyydestä
13. Hieman oudon ja surumielisen näköinen, mielikuva katkerasta naisesta, joka ei ole sinut ulkonäkönsä kanssa, mutta hänessä saattaa olla syvällisyyttä enemmän kuin muissa juuri kokemustensa vuoksi
14. Ilopillerin näköinen, hänet näkisin jossain sisustusohjelmassa tai muissa juontohommissa
15. Tavallistakin tavallisemman teinitytön näköinen, tälläkin liian blondatut hiukset, jotka näyttävät hamppuisen tyylittömiltä
16. Tämä on kuin joku karjatilan emäntä, en näkisi häntä lentäjän puolisona, eikä varmasti näkisi lentäjä itsekään
17. Tämä oli jo aika "järkyttävä", jos sen nyt kauniisti muotoilisin
18. Vähän teennäisen oloinen, tälläkin liian blondatut hiukset
Laura oli valintani.
Parempaa kuvaa kehiin, muuten ei voi päättää.
Millalle piste.
Julian tiedän ja haluaa vain julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita kaikki,vaihtaisin oman naamani kenen tahansa kanssa.
Valitsin kuitenkin Laura Karoliinan, hän näyttää ystävälliseltä,sellaisen näköinen olisin mieluusti. Nykyiseni naamani perusteella minua luullaan usein sarjamurhaajaksi.
Mä en tykkää, tulee mieleen Jutta Urpilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauran valitsin itse.
Ap
Varsin massiivinen miesleuka. Sirolla naisleualla olisi kyllä parhaan näköinen. Ei tuossa ole oikein ketään oikeasti säväyttävää, mutta treffeille voisi lähteä Mindin, Marikan ja Saaran kanssa.
M35
Massiivista nähnytkään :D
Upea kasvojen luusto, aivan järjettömän kaunis. Helposti yksi kauneimpia näkemiäni naisia, jopa Hollywoodissa tuo olisi kaunotar.
Ap
Samaa mieltä! Laura ehdoton ykkönen! Persoonallinen ja seksikäs. Kiinnostava. Vaikka heteronainen olenkin.
Laskin, että kolmetoista pukua, jotka olivat parikymmentä vuotta vanhoja. Vanhojen päivien tanssiaispukuja. Puku voi olla hyvin yksinkertainenkin, mutta chic.
Siiis toi Juliahan oli just Treffaa mun vanhemmissa ja sehän on ollu myös Hottiksissa. Säälittävää.
Aika paljon blondeja, olikohan bätselorin toive
Mielestäni Laura, vaikka äänestin vahingossa Heidiä kun katsoin numeron väärin.
Vähän ohi aiheen, mutta miksi kukaan lähtee itse bacheloriksi tonne, kun tietää että kilpailijat eivät ole oikeesti hänen takiaan siellä?? Miksi kuvitella että naiset on siellä hänen vuoksi kun eivät edes tiedä kuka koko bachelor on? :D en vaan tajua. Naisethan nyt hakee vaan julkisuutta.
Verna ehdottomasti kaunein nainen! HUH
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään todella kaunista tyttöä mukana. Tosin, eihän nää mitkään missikisat ole.
Eihän tämä mikään missikisa ole. Siinä oikeaa suomea.
ihmettelen teidän makua, eniten ääniä saaneet on aika valjuja. mindin valitsin itse.
t. kuvankaunis av-mamselli.