Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei helkutti, nyt saa riittää! KELA:n toimistoihin on järjestettävä kriisiapua ja hätäruokintaa täysin varattomille ja nälkiintyneille ihmisille!

Vierailija
10.03.2017 |

Soppatykit sinne toimistoihin ja hernekeittoa näkkileivän kera jonottaville nälkäisille ihmisille! Maan hallitus hätäistuntoon!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan makuupussin lainaan sille, joka lähtee kelan konttoriin mieltä osoittamaan.

Itse olen ollut kelan asiakkaana aikani ja asiat eteni vasta kun uhkailin itsemurhalla. Anteeksi, oli ikävä temppu mutta olin epätoivoinen. Ja valitettavasti se toimi. Sain päätöksen heti seuraavana päivänä.

Vierailija
2/6 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehkää rikosilmoitus poliisille virkarikoksista. Tää on ihan TAHLLINEN tilanne, tätä haettiin, ja pyrittiinkin salassa, mut tv ohjelmat vähän kammenneet ton Ellin suunnitelmia. Pyyhi ELli se vitun virnistys naamaaltas !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, älkää nyt viitsikö enää. Tämä alkaa olla jo vanha vitsi. Ei Kelan pidäkään olla mikään tukiautomaatti, vaan toimeentulotukea tulee jakaa rajoitetusti viimeisenä tukena ainoastaan sitä tarvitseville.

Vierailija
4/6 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatteko jo kuvitella kun Sipilän SOTE uudistus astuu voimaan?

Vierailija
5/6 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatteko jo kuvitella kun Sipilän SOTE uudistus astuu voimaan?

Minä sanoin " Ei tule onnistumaan ja ruuhkat ovat valtaisat! " kun kuulin perustoimeentulotuen siirtyvän KELAn hoitoon.

Minä sanon " Julkinen tai yleensä koko terveydenhuolto ajetaan alas ja koko systeemi on kusessa. " kun SOTE tulee. koska se on joku pähkähullu suunnitelma, vähän niinkuin A. Hitlerillä oli 1000 vuotinen valtakunta Germania.

T: Keskiviivan Mies.

Vierailija
6/6 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo noit kelan ttt tukia saa kyllä odotella saatanan kauan. Voi vittuku seki piti kelalle siirtää niin ei toimi ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän