Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilanteita, joissa teillä on ns. Hiukan keittänyt yli?

Vierailija
10.03.2017 |

Kerrotaan tilanteita, joissa on syystä tai toisesta vähän kiehahtanut yli.

Minä voin aloittaa. Heitin naapuruston koppavaa rouvaa koiran paskalla selkään. Ensin huhuilin hänen ja koiransa perään, että teiltä taisi unohtua jotain, kun rouva taas kerran jätti koiransa paskat nurmikolle. Kääntyi vielä katsomaan halveksuva ilme naamallaan minua ja sitä maassa lojuvaa paskaa, mutta ei sanonut mitään vaan kääntyi vain ympäri ja jatkoi matkaansa.
Sitten se napsahti, sieppasin tuon pökäleen ja sinkoutin sen rouvan selkään (tähtäsin kyllä päähän..)
Huhhuh, meni ehkä vähän yli, mutta toisaalta, ehkä se oppi jotain...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Ikeasta ison huonekalun, jota kootessa huomasin, että siitä puuttui oleellinen osa. Soitin Ikeaan, jossa sanottiin, että voin saada puuttuvan osan ilman että koko paketista purettua kalustetta täytyy palauttaa. Oli lauantai-iltapäivä, mutta ajattelin silti mahdollisesta ruuhkasta huolimatta käydä hakemassa osan Ikeasta, joka oli 10 km:n päässä.

Jonottelin aikani asiakaspalveluun, jossa asiakaspalvelija sanoi kyseessä olevan helppo homma ja että osa löytyisi helposti. No hän kävi osan saman tien hakemassa jostain laarista ja olin tyytyväinen, että sain asian hoidettua niin helposti. Paitsi lähemmin tarkasteltuani kävi ilmi, että osa oli vääränlainen. Myyjä lähti etsimään uutta osaa, ja viipyi tällä kertaa vähän kauemmin. Tuli takaisin tyhjin käsin ja sanoi, ettei auta muu kuin hakea noutovarastosta uusi kalustepaketti ja ottaa puuttva osa sieltä. Tämä tiesi sitä, että minulle tehtiin uusi jonotusnumero ja pääsin tietysti jonon hännille. No eipä siinä mitään, vähän alkoi ottaa päähän siinä vaiheessa kun jono oli kohtalaisen pitkä. Annoin tässä vaiheessa palautetta, ettei minulla ole kovin paljon aikaa enää odotella, koska tässä vaiheessa oli mennyt jo tunti.

Toisen tunnin odoteltuani kalustepaketti saapui, se avattiin, ja huomattiin, että kyseinen osa puuttui siitäkin. Myyjä pahoitteli ja sanoi, että prosessi täytyy taas aloittaa alusta eli uusi jonotusnumero jne. koska prosessi nyt vaan on sellainen. Siinä vaiheessa kilahdin ihan täysin, ihan hävettää jälkeenpäin kun mesosin siellä ja huusin etten todellakaan odota kehden tunnin jälkeen enää minuuttiakaan. Sen jälkeen puuttuva osa saapui viidessä minuutissa, kun vähän nopeuttivat prosessia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan