Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johanna Pakosen suhde Hunks-tanssijaan? Ikäeroa 10 v.

Vierailija
10.03.2017 |

Lehdistö tietää kertoa, että entinen tangokuningatar Johanna Pakonen, 40-v, seurustelee Hunks-Antti Lehdon, 30-v, kanssa. Mitä ajatuksia?

https://www.seiska.fi/Uutiset/Tangokuningatar-Johanna-Pakonen-ja-Hunks-…

Itselleni tuli ensiksi mieleen, että taitaa Johanna kärsiä pahimman luokan ikäkriisistä. Nyt on myös helpompi ymmärtää, miksi välit aiemmin kaikessa joustaneeseen ex-mieheen ja lapsen isään kylmenivät viime vuonna. Ihan luonnollista että lähipiiri suhtautuu vähintäänkin epäilevästi tuollaiseen yht'äkkiä kuvioihin tulleeseen 10 vuotta nuorempaan alastontanssijaan.

http://www.iltalehti.fi/viihde/201702102200068984_vi.shtml

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kamalan näköinen tämä Johanna, ja myös tämä Hunksi. 

T: Mies 29

Vierailija
2/31 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle miehelle on siunaantunut kypsän, seksikkäimmästä iässä olevan naisen kiimapillua oikein olan takaa.

En ihmettele yhtään naisvalintaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh. Toivottavasti ei Pakonen polta nyt siipiään. Aika eri tyyppisiltä kyllä vaikuttavat.

Johanna on aina ollut tätimäinen ja sellainen vantteran romuluinen, vaikka onkin yrittänyt meikillä ja rajuilla hiustyyleillä nuorentaa lookkiaan. Tuo mies taas on tuossa Seiskan kuvassa ainakin ihan poikanen. Vetyperoksidiblondaus ja etutöyhtö.

Vierailija
4/31 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin päin se toimii!

Vierailija
5/31 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yli nelikymppinen nainen ja sanon suoraan että muutaman vuoden itseäni nuorempi mieheni on pahasti ukkoontunut. Seksiä jaksaa vain 3 kertaa kuukaudessa itse haluaisin joka päivä. Kyllä nainen tarvitsisi vähintään 10v nuoremman miehen.

Vierailija
6/31 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/il-tangokuningat…

Ton jutun mukaan ne on seurustelleet jo vuoden! Tai etäseurustelleet, mies kun asuu Helsingissä ja Johanna lapsineen Oulussa. Varmaan lapsen isä pelkää nyt, ihan aiheesta mielestäni, että äiti raahaa lapsen seuraavaksi Helsinkiin ja tapaamiset vaikeutuu entisestään.

Vierailija
7/31 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v nyt ei ole mikään kovin kummoinen ikäero.

Vierailija
8/31 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisen nykynaisen perusmeininkiä. Halutaan nuorempi "poika" tyydyttämään omaa herännyttä seksuaalisuutta. Ehkä se voi toimia, kun tarpeeksi kaukana asuu toisistaan ja riittävän harvoin tapaa.

Vierailija
9/31 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yli nelikymppinen nainen ja sanon suoraan että muutaman vuoden itseäni nuorempi mieheni on pahasti ukkoontunut. Seksiä jaksaa vain 3 kertaa kuukaudessa itse haluaisin joka päivä. Kyllä nainen tarvitsisi vähintään 10v nuoremman miehen.

Eiköhän se ole sen sun "ukkoontuneen" ukkomiehesi henkilökohtainen ominaisuus. Ei se iästä ole suoraan kiinni. Onhan moni nelikymppinen nainenkin täysin tätiintynyt. Eikä moni ihminen halua koko elämänsä aikana seksiä joka päivä. Monille 1-2 kertaa viikossa on täysin riittävää.

Vierailija
10/31 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee Pakosesta mieleen ylipaino ja jojo-laihdutus, epäonnistunut parisuhde Janne Tulkin kanssa sekä kaksospoikien traaginen kuolema.

Aika peruskuvio että nainen nelikymppisenä jonkunlaisen ikäkriisin ja elämän ahdistuksen kourissa tarraa nuorempaan toyboyhin ja elää uudelleen elämätöntä nuoruuttaan. Uskallan kuitenkin arvella, ettei lähipiiri välttämättä ole katsellut tuota touhua ihan neutraalisti. Can u blame them?

Vierailija
11/31 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi naista 10 v vanhempi, ketään ei edes kiinnostaisi.

Vierailija
12/31 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi Dannyn ja Erikan suhdetta pidetään normaalina niin voidaan yhdessä kauhistella tuota 10 VUODEN ikäeroa, kamalaaaaaaaa!

Vierailija
13/31 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneksi Dannyn ja Erikan suhdetta pidetään normaalina niin voidaan yhdessä kauhistella tuota 10 VUODEN ikäeroa, kamalaaaaaaaa!

Kuka on pitänyt Dannyn ja Erikan suhdetta normaalina??

Vierailija
14/31 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on pitänyt Dannyn ja Erikan suhdetta normaalina??

Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Se Dannyn ja Erikan "suhde" on jotakin vastenmielistä jo ajatuksen tasolla kun miettii vaikkapa ko. henkilöiden syntymävuosia. Yack. Pakko olla pelkkä mediatemppu jolla kohautetaan yleisöä.

Sen mitä Google "tietää" Pakosen suhdehistoriasta, näyttää kuvio olleen usein aika sama. Jutuissa toistuu, että lyhyen seurustelun jälkeen "Johanna on kantanut tavaransa miehen asuntoon". Tapahtunut mm. Tulkin ja tämän nyt jo ex-miehen kanssa, eli ehkäpä ex-mies pelkää seuraavaa luonnollista siirtoa ja siksi ottanut viralliset tahot mukaan hoitamaan lapseen liittyviä asioita?

Vierailija
15/31 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa nuorempi.Säälien katon pariskuntia, jossa nainen on nuorekas ja miehessä näkyy vanhusmaisuus

Vierailija
16/31 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään. Kyllähän tuosta parista tulee väkisinkin mieleen mummoäiti ja hänen nuori rakastajansa. Toivottavasti olen väärässä ja elävät onnellisina elämänsä loppuun saakka! Ihan vielä en siihen tosin usko...

Vierailija
17/31 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tolla Hunksilla on hiukset kuin teinipojalla vuodelta 2005? Vai onko joku kymmenen vuotta vanha kuva?

Vierailija
18/31 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/il-tangokuningat…

Ton jutun mukaan ne on seurustelleet jo vuoden! Tai etäseurustelleet, mies kun asuu Helsingissä ja Johanna lapsineen Oulussa. Varmaan lapsen isä pelkää nyt, ihan aiheesta mielestäni, että äiti raahaa lapsen seuraavaksi Helsinkiin ja tapaamiset vaikeutuu entisestään.

Missä se isä sitten asuu, jos Ouluun on hänellä matkaa 600 km?

Vierailija
19/31 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen isä asuu Köyliössä.

Vierailija
20/31 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 49 v ja itselläni on 22 v nuorempi mies ja seksiä saa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi