Johanna Pakosen suhde Hunks-tanssijaan? Ikäeroa 10 v.
Lehdistö tietää kertoa, että entinen tangokuningatar Johanna Pakonen, 40-v, seurustelee Hunks-Antti Lehdon, 30-v, kanssa. Mitä ajatuksia?
https://www.seiska.fi/Uutiset/Tangokuningatar-Johanna-Pakonen-ja-Hunks-…
Itselleni tuli ensiksi mieleen, että taitaa Johanna kärsiä pahimman luokan ikäkriisistä. Nyt on myös helpompi ymmärtää, miksi välit aiemmin kaikessa joustaneeseen ex-mieheen ja lapsen isään kylmenivät viime vuonna. Ihan luonnollista että lähipiiri suhtautuu vähintäänkin epäilevästi tuollaiseen yht'äkkiä kuvioihin tulleeseen 10 vuotta nuorempaan alastontanssijaan.
Kommentit (31)
Sari49v kirjoitti:
Itse olen 49 v ja itselläni on 22 v nuorempi mies ja seksiä saa :)
Mitäs muuta sä siitä suhteesta saat? Se pelkkä seksi kun ei kovin kauan riitä vakavan suhteen perustaksi...
No voi kauheeta kun nainen on 10 vuotta vanhempi
Johan tässä on ihailtu presidentin aviolittoa 30 v nuoremman kanssa
Ihan normaali ikäero. Vai vituttaako sua se, että se vanhempi osapuoli on kerrankin nainen? Kun niinhän se ei saisi mennä... krooh...
Kelpais itsellenikin 10v. nuorempi mies, nam kiitos. :P
n34
hunksit on kovia panomiehiä. en usko hetkeäkään että noin isossa kaukosuhteessa elävä nuori viriili mies olisi uskollinen johannalle. nuorempaa pimppiä riittää helsingissäkin.
Ei kaikki aina mene pieleen eli voihan se onnistuakin, vaikka palstamammoja harmittais..
Ajattelin että yh-äiti pokasi aika hyvin, kun on vielä nuorempi ja lapseton mies.
Mies saa julkisuutta. Miksi muuten ottaisi 10v vanhemman ylipainoisen naisen, kun tiukkoja nuoria mimmejä kiinni joka ilta keikalla. Mistä toki Antti varmasti nauttii myös eli tuskin ihan yksiavioinen suhde.
Mulla on 12 vuotta itseäni nuorempi mies, olen 43-vuotias. Paras suhde koko elämässäni. Uuden ajan nuoria miehiä ei kiinnosta ikäerot.
Ovatpas valinneet Seiskaan kamalimman kuvan Antista mitä löytyy :D huomattavasti siedettävämmän näköinen tyyppi muissa kuvissa