Miehen hotellimatka rakastajattaren kanssa
Minulla on ollut jo yli vuoden ajan olo, että kaikki ei ole kunnossa.
Niinhän se syksyllä selvisi, että suhde toiseen on. Tavattu laivalla , "juteltu" paljon ja sen jälkeen pidetty yhteyttä. "Ystävinä".
Meillä on 3 pientä lasta..
Mies oli reissussa työasioissa ja hotellilasku yhdeltä yöltä 144e. täsmää kyllä 2 hengen yöpymiseen..
Kysyin oletko yksin, väitti olevansa.
Soitti käydessään ulkona tupakalla, muuten laitteli vain viestejä..
Ero edessä?
Lupasi syksyllä tuon em. ystävyyden lopetta, ei ihan sille vaikuta.
Ahdistaa ja painon tunne sydämessä. En taida pystyä jatkamaan..
Mietin että ensin käytäisi pariterapiassa, mutta kun luottamusta ei ole, mitä ihmeen hyötyä siitä voisi olla. Kokemuksia?
Kommentit (110)
Jossain Ranskassa miehellä "kuuluu olla" rakastajatar, joten onko sellainen välttämättä niin vakavaa, jos kaikki muu on kunnossa? Se on sama kuin jos mies kävisi prostituoidulla, mutta ilmaista. En sano, että sitä pitäisi sietää, mutta sanon vain, ettei suuttuminen ja avioero ole ainoa vaihtoehto. Ei kaikki liitot muutenkaan ole täydellisiä.
Aloita oma suhde. Tinderiä kehiin ja "unohda" se päälle kun lasket luurin keittiönpöydälle :)
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet tehnyt erohakemuksen. Sinä harkitset. Mies elää kuin haluaa elää ja sitten näkee mitä siitä seuraa.
Mies on kätevästi ikään kuin lomalla parisuhteesta. Hyvä systeemi.
Miksi muuten teitte avioehdon erohakemuksen kanssa? Pidä hyvä ihminen nyt oikeuksistasi kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Jossain Ranskassa miehellä "kuuluu olla" rakastajatar, joten onko sellainen välttämättä niin vakavaa, jos kaikki muu on kunnossa? Se on sama kuin jos mies kävisi prostituoidulla, mutta ilmaista. En sano, että sitä pitäisi sietää, mutta sanon vain, ettei suuttuminen ja avioero ole ainoa vaihtoehto. Ei kaikki liitot muutenkaan ole täydellisiä.
Viisi minuuttia sisältäen suihkussa käynnin.
t. Jacques Chirac
Sanoit että teitte avioehdon. Saatko mitään erotessa. Vai onko omaisuus sinun perujasi. Jos sinulle ei tule taloudellista ahdinkoa erossa, se auttaa tilannetta. Mutta toisaalta meneekö tämä mieheltä ohi ja hän taas jatkaa perheenisänä ja puolisona. Sinun on monen lapsen äitinä vaikea saada uutta miestä elämääsi, ainakaan jos et ota jotain elättiä.
Minä halusin avioehdon. En ole lompakkoloinen ja haluan pärjätä omillani.
Elatusmaksut kuuluu minulle, ja oma palkka. Omistusasunto minulla on lyös, tällä hetkellä vuokralla, kun en ole sanut aikaiseksi myydä. Varmaan ihan hyvä, ei tarvitse nollilta ihan aloittaa!
Mielenkiintoista kommentointia ja ajatuksia herättäviä juttuja on tähän ketjuun tullut, kiitos niistä kaikista, vaikka osa tuntui kurjallekin..
Pitää pureskella mitä sitä elämältään tahtoo!
Haluanhan minäkin, että joku on kiinnostunut minusta, haluaa minua ja antaa huomiota.. viittaan tällä tuohon pitkään kirjoitukseen siitä, josko mies haluaa huomiota enemmän ja siksi vieraisiin menee.
Kuitenkaan en itse siihen pystyisi, siis vieraita miettimään!
Se on jännä miten jotkut yrittää ratkaista ongelmansa tuolla tavalla ja toiselle ei tulisi mieleenkään!
Yksi suhde kerrallaan loppuun asti ja sitten vasta muita vilkuilemaan..
Sitä kai kutsutaan sitoutumiseksi. Kaikki ei siihen pysty!
mitä tulee sitten siihen mustasukkaisuuden määrään puolin ja toisin. Mies on pettänyt edellistään ja sitä edellistä puolisoa. Uskon että hänen mustasukkaisuutensa juontaa näihin tapahtumiin.. siitä osataan epäillä mitä itse tehdään!
Minulla taas on kokemusta edellisestä pitkästä suhteesta petettynä (ja tosi törkeästi), ja tämä tilanne laukaisi pakokauhun ja ahdistuksen varmaan tuon historian vuoksi.
Ehkä minä en ole sen arvoinen ihminen, että kenellekään lasten lisäksi, niin tärkeä olisin, ettei haluaisi vaihtaa tai kokeilla muita.
Pitänee miettiä, miten paljon tätä pää kestää, missä vaiheessa kuppi menee nurin ja otan lapset ja lähden.
Se päivä koittaa todennäköisesti vielä.
Kannattaa soittaa videopuhelu ja kysellä, mimmonen hotellihuone sulla on siellä, onko tilava ja siisti ja onko kivat näkymät ikkunasta. Jos mies voi ihan normaalisti kuvata huonetta niin ei huolta, jos ei suostu niin syynä luultavasti se, että siellä on toisenkin ihmisen matkatavaroita näkyvillä.
Sinuna sanoisin ihan suoraan, että koska miehesi on ollut epärehellinen, et luota häneen ja haluaisit ihan oikeasti tietää oliko hän reissussa yksin. Sano että haluat nähdä kuitin hotellihuoneen maksamisesta tai varausvahvistuksen. Niissä luulisi olevan joku merkintä, onko huone varattu yhdelle vai kahdelle hengelle. Jos miehellä on ongelmia näiden asioiden näyttämisessä, voit vetää johtopäätöksesi.
Suruinen kirjoitti:
Niinhän se syksyllä selvisi, että suhde toiseen on. Tavattu laivalla , "juteltu" paljon ja sen jälkeen pidetty yhteyttä. "Ystävinä".Meillä on 3 pientä lasta..
Mies oli reissussa työasioissa ja hotellilasku yhdeltä yöltä 144e. täsmää kyllä 2 hengen yöpymiseen..
Kysyin oletko yksin, väitti olevansa.Soitti käydessään ulkona tupakalla, muuten laitteli vain viestejä..
Ero edessä?
Mietin että ensin käytäisi pariterapiassa, mutta kun luottamusta ei ole, mitä ihmeen hyötyä siitä voisi olla. Kokemuksia?
Laastari pitää repäistä kerralla irti. Äijäsi pettää sinua. Jätä se. Lapset sopeutuvat vielä tässä vaiheessa.
Löydät paremman. Minäkin löysin kun ex-vaimoni teerenpelit paljastuivat.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako pitää miestä? Miehet haluavat naisista vain seksiä. Ei se suhteessa mihinkään muutu vaikka kuinka maalaatte romantiikkaa.
Ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne miehet niitä rakastajattaria löytää? Jos kaikilla miehillä on kaksi naista, täytyy kaikilla naisilla olla myös kaksi miestä noin keskimäärin ainakin.
Suruinen kirjoitti:
Minä halusin avioehdon. En ole lompakkoloinen ja haluan pärjätä omillani.
Elatusmaksut kuuluu minulle, ja oma palkka. Omistusasunto minulla on lyös, tällä hetkellä vuokralla, kun en ole sanut aikaiseksi myydä. Varmaan ihan hyvä, ei tarvitse nollilta ihan aloittaa!Mielenkiintoista kommentointia ja ajatuksia herättäviä juttuja on tähän ketjuun tullut, kiitos niistä kaikista, vaikka osa tuntui kurjallekin..
Pitää pureskella mitä sitä elämältään tahtoo!
Haluanhan minäkin, että joku on kiinnostunut minusta, haluaa minua ja antaa huomiota.. viittaan tällä tuohon pitkään kirjoitukseen siitä, josko mies haluaa huomiota enemmän ja siksi vieraisiin menee.
Kuitenkaan en itse siihen pystyisi, siis vieraita miettimään!
Se on jännä miten jotkut yrittää ratkaista ongelmansa tuolla tavalla ja toiselle ei tulisi mieleenkään!
Yksi suhde kerrallaan loppuun asti ja sitten vasta muita vilkuilemaan..
Sitä kai kutsutaan sitoutumiseksi. Kaikki ei siihen pysty!
mitä tulee sitten siihen mustasukkaisuuden määrään puolin ja toisin. Mies on pettänyt edellistään ja sitä edellistä puolisoa. Uskon että hänen mustasukkaisuutensa juontaa näihin tapahtumiin.. siitä osataan epäillä mitä itse tehdään!
Minulla taas on kokemusta edellisestä pitkästä suhteesta petettynä (ja tosi törkeästi), ja tämä tilanne laukaisi pakokauhun ja ahdistuksen varmaan tuon historian vuoksi.Ehkä minä en ole sen arvoinen ihminen, että kenellekään lasten lisäksi, niin tärkeä olisin, ettei haluaisi vaihtaa tai kokeilla muita.
Pitänee miettiä, miten paljon tätä pää kestää, missä vaiheessa kuppi menee nurin ja otan lapset ja lähden.
Se päivä koittaa todennäköisesti vielä.
Mies on siis peruspettäjä, joka pettää jokaista puolisoaan. Nää ei miksikään muutu. Suuntaa katseesi tulevaan, satsaa itseesi ja lapsiin. Kyllä se siitä vähitellen helpottaa, kun saat eron hoidettua ja uuden elämänvaiheen alkuunsa. Tsemppiä.
Suruinen kirjoitti:
Niinhän se syksyllä selvisi, että suhde toiseen on. Tavattu laivalla , "juteltu" paljon ja sen jälkeen pidetty yhteyttä. "Ystävinä".Meillä on 3 pientä lasta..
Kysyin oletko yksin, väitti olevansa.Soitti käydessään ulkona tupakalla, muuten laitteli vain viestejä..
Ero edessä?
Jos puolisollasi ei saa olla ystäviä niin eroa vain, hei hei. Muista seuraavassa suhteessa sopia säännöistä etukäteen: ei naispuolisia ystäviä, koska he ovat potentiaalisia rakastajattajia, eikä muitakaan ystäviä, koska saattavat käännyttää puolisosi homoksi tai biksi. Tai ehkä parempi että hankit suosiolla marsun.
Ei se mies siitä pariterapialla miksikään muutu. On nähty. Palaa muiden naisten pariin.
75/75 Jatkaa. Se toinen nainen. Ette rouvat tiedäkään, miten paljon teitä voidaan viilata linssiin. Tällä kertaa jäi vaan kiinni.
No sehän nyt jo osoittaa tosi paljon, että on tavattu laivalla ja sitten pidetty yhteyttä. Minä jo siinä vaiheessa potkisin ukon pellolle. Jos täytyy laivalla sattumoisin tapaamaansa naiseen alkaa pitää yhteyttä, niin mielestäni se osoittaa, että ei oma vaimo ole enää kovinkaan korkeassa kurssissa.
Todella törkeää käytöstä kolmen lapsen isältä.
Heidi Nieminenkö se täällä kyselee?
Joskus käy vähän sääliksi kuunnella pienten lasten äitien kertomuksia arjen raskaudesta ja miten mies on jatkuvasti työmatkoilla. Kun tietää, että se mies on niillä matkoilla sen rakastajattaren kanssa ulkomaita myöten. Toinen kotona luottaa ja kuvittelee, että kaikki on hyvin.
Ei kai se sihteerikään nyt pihalla voi nukkua?!
Ei ole mitään yhden hengen huoneita. Käytännössä yksin matkustava maksaa aina kahden edestä.