Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen hotellimatka rakastajattaren kanssa

Suruinen
10.03.2017 |

Minulla on ollut jo yli vuoden ajan olo, että kaikki ei ole kunnossa.
Niinhän se syksyllä selvisi, että suhde toiseen on. Tavattu laivalla , "juteltu" paljon ja sen jälkeen pidetty yhteyttä. "Ystävinä".

Meillä on 3 pientä lasta..
Mies oli reissussa työasioissa ja hotellilasku yhdeltä yöltä 144e. täsmää kyllä 2 hengen yöpymiseen..
Kysyin oletko yksin, väitti olevansa.

Soitti käydessään ulkona tupakalla, muuten laitteli vain viestejä..

Ero edessä?

Lupasi syksyllä tuon em. ystävyyden lopetta, ei ihan sille vaikuta.

Ahdistaa ja painon tunne sydämessä. En taida pystyä jatkamaan..

Mietin että ensin käytäisi pariterapiassa, mutta kun luottamusta ei ole, mitä ihmeen hyötyä siitä voisi olla. Kokemuksia?

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen läävä saa olla että saa kaksi yötä tuolla hinnalla.

Ihan siistissä huoneessa olen ollut minäkin ( siis kahden hengen ) enkä missään läävässä ja hinta ollut juuri tuotaluokkaa. Mene sinä sun lääväsi kanssa..sanonko minne ?

Vierailija
42/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä ap:n tarina on muuttunut matkan varrella sen verran, ettei enää ole uskottava. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko pihdata?

En ymmärrä miksi pistetään jalat ristiin ja sitten itketään, kun seksuaalisesti terve mies jatkaa harrastusta jonkun toisen kanssa! Nykysuomalaisnaisten seksivihamielisyys on mun mielestä ihan ällöä.

Ap on vissiin näitä nykyajan someihmisiä jotka eivät uskalla hänen ja miehen välisestä asiasta tällä akselilla vaan huutelevat koko maailmalle netissä!

Vierailija
44/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suruinen kirjoitti:

Harkinta-aika

Eropäätöstä ei siis ole tehty.

Vai mitä se harkinta-aika oikein meinaa??

Eikö se ole se hetki elämässä kun on risteyksessä ja miettii YHDESSÄ seuraavaa siirtoa?

Näin minä tän ymmärtäisin.

Ap

Kyllä mä käsitän eron vireille laittamisen päätökseksi avioerosta. Harkinta-aika on lähinnä lainsäätäjän ratkaisu yrittää estää suutuspäissään ja hätiköiden tapahtuvia eroja, mutta kyllä periaate on, että eropäätös on tehty silloin kun erohakemus on jätetty. Toki harkinta-aika suo myös mahdollisuuden mielen muutokselle, mutta kyllä se avioliiton dynamiikkaan vaikuttaa paljon.

Tuossa tilanteessa en voisi kyllä enää vaatia mieheltä uskollisuutta, jos olisin jo itse ilmaissut haluni erota ja laittanut eron virallisesti vireille. Jos tarkoituksena on yrittää vielä tosissaan, ei eroa laiteta eteenpäin vaan yritetään. Kyllä toisella pitää olla oikeus tulkita erohakemus erohaluksi ja elää sen mukaan. Toki jos olette erikseen sopineet että teille eron vireillelaitto ei merkitse halua oikeasti erota, niin se on eri asia, mutta ilman tällaista sopimusta on se toinenkin vapaa tekemään omat arvionsa ja ratkaisunsa elämästään. On oikeus olettaa, että avioliitto on käytännössä päättynyt ja avioliiton sisäiset sopimukset rauenneet.

Tee nyt äkkiä se oikea päätös ja kerro se miehelle. Ei ole kivaa roikuttaa toista puoli vuotta löyhässä hirressä ja olettaa että mikään ei muutu ainakaan huonompaan suuntaan. Itse todennäköisesti haluaisin viedä eron loppuun asti tuossa vaiheessa, vaikka en olisi se, joka eron laittoi vireille. Minulle eron hakeminen on päätös siitä, että haluaa eron, ei mikään tapa uhkailla puolisoa käyttäytymään paremmin tai yrittää vielä kerran jatkaa liittoa.

Vierailija
45/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä ap:n tarina on muuttunut matkan varrella sen verran, ettei enää ole uskottava. 

Miten on muuttunut?

Lisätietoa kyllä tullut, mutta muutoksia??

Vierailija
46/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos eropäätös tehty ja tiedossa et miehellä on ollut toinen nainen, en todellakaan harrastaisi seksiä hänen kanssa-jotenkin säälittävää...

ei se niin mene että jos mies ei saa seksiä hän menee muualle. Jos nainen ei saa huomiota ja hellyyttä niin hänkin menee muualle eikä oo pelkästään ukon halujen mukaan suhteessa.

ÄLKÄÄ NAISET OLKO NIIN TOSSUKOITA

Vierailija
47/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suruinen kirjoitti:

No, katselin hintoja yhdelle hengelle kyseisessä hotellissa ja ne oli

114e-124e.. sillä ajattelin kun 2hlöä olis nyt min 134e.

Talvilomakausi niin hinnat varmaan vaihtelee mutta tuskin pe-la yöpyminen kovin paljon halvempi olis kuin viikolla..

Ap

Sinä voit laskeskella ja pyöritellä niitä hintoja ja stalkkailla miestäsi ja miettiä asioita itsesi hulluuden partaalle ja lopputulos ei ole yhtään erilaisempi: jos mies pettää, niin hän pettää. Sitä ei mikään mahti muuta.

Nyt sinun täytyy miettiä miten sinä pystyt elämään tuossa tilanteessa. Sinun mielenterveys on tärkeää lasten kannalta. Joko valitset jatkaa tuossa epätietoisuuden ahdistavassa välimaastossa, tai luovutat ja luotat mieheen. Tai sitten menette pariterapiaan ja koitatte selvittää suhdettanne ja viimeisenä, eikä ollenkaan huonona vaihtoehtona: eroatte. Tuo mitä nyt teet vie voimat sekä sinulta, että mieheltä. Jos hän ei petäkkään niin on hänelle ahdistavaa olla epäiltynä koko ajan.

Kaikista tärkeintä on luottamus. Jos sitä ei ole, niin jotenkin tilanne täytyy korjata.

Vierailija
48/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suruinen kirjoitti:

Harkinta-aika

Eropäätöstä ei siis ole tehty.

Vai mitä se harkinta-aika oikein meinaa??

Eikö se ole se hetki elämässä kun on risteyksessä ja miettii YHDESSÄ seuraavaa siirtoa?

Näin minä tän ymmärtäisin.

Ap

Kyllä mä käsitän eron vireille laittamisen päätökseksi avioerosta. Harkinta-aika on lähinnä lainsäätäjän ratkaisu yrittää estää suutuspäissään ja hätiköiden tapahtuvia eroja, mutta kyllä periaate on, että eropäätös on tehty silloin kun erohakemus on jätetty. Toki harkinta-aika suo myös mahdollisuuden mielen muutokselle, mutta kyllä se avioliiton dynamiikkaan vaikuttaa paljon.

Tuossa tilanteessa en voisi kyllä enää vaatia mieheltä uskollisuutta, jos olisin jo itse ilmaissut haluni erota ja laittanut eron virallisesti vireille. Jos tarkoituksena on yrittää vielä tosissaan, ei eroa laiteta eteenpäin vaan yritetään. Kyllä toisella pitää olla oikeus tulkita erohakemus erohaluksi ja elää sen mukaan. Toki jos olette erikseen sopineet että teille eron vireillelaitto ei merkitse halua oikeasti erota, niin se on eri asia, mutta ilman tällaista sopimusta on se toinenkin vapaa tekemään omat arvionsa ja ratkaisunsa elämästään. On oikeus olettaa, että avioliitto on käytännössä päättynyt ja avioliiton sisäiset sopimukset rauenneet.

Tee nyt äkkiä se oikea päätös ja kerro se miehelle. Ei ole kivaa roikuttaa toista puoli vuotta löyhässä hirressä ja olettaa että mikään ei muutu ainakaan huonompaan suuntaan. Itse todennäköisesti haluaisin viedä eron loppuun asti tuossa vaiheessa, vaikka en olisi se, joka eron laittoi vireille. Minulle eron hakeminen on päätös siitä, että haluaa eron, ei mikään tapa uhkailla puolisoa käyttäytymään paremmin tai yrittää vielä kerran jatkaa liittoa.

Tämä, hyvin summattu. Minustakin tuo eropapereilla pelailu on todella omituinen tapa kommunikoida puolison kanssa, kuulostaa ihan joltain saippuaoopperajuonelta eikä kypsien aikuisten toiminnalta. 

Vierailija
49/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen läävä saa olla että saa kaksi yötä tuolla hinnalla.

Ihan siistissä huoneessa olen ollut minäkin ( siis kahden hengen ) enkä missään läävässä ja hinta ollut juuri tuotaluokkaa. Mene sinä sun lääväsi kanssa..sanonko minne ?

Sano toki. Helsinki se tuskin on, siellä kälyiset Sokos-hotellitkin maksaa enemmän per yö.

Vierailija
50/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pieni yhteenveto.

Koska mieheni päätti pitää kuukausia rinnakkaissuhdetta, ja minä tämän seurauksena suutuin, tulostin eropaperit, pyysin allekirjoituksen ja vein edelleen sokkitilassa ne käräjäoikeuden kanaliaan, syy etoon ja kaikkeen oheistoimintaan on minussa?

ja tämän reagointini vuoksi miehelläni saa olla sivusuhteita ja hotelliyöpymisiä?

Vaikka yhdessä sovimme harkinta-ajan olevan hetki, jolloin pysähdymme yhdessä pohtimaan?

Javaikka vakuuttaa minulle rakkauttaan, ja eöämme arkea kuin aviopari, hänellä on tuon paperin toimittamisen vuoksi oikeus toimia hämärästi? Tätä ei minulle sallittaisi kuitenkaan, mies on äärimmäusen mustankipeä.

No, täytyy jatkaa pohdintaa, mitä minä kestän ja mitä elämältä haluan.

Kiitos kommenteista, niistäkin vähemmän rakentavista.

Ap

Vierailija
51/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suruinen kirjoitti:

Eli pieni yhteenveto.

Koska mieheni päätti pitää kuukausia rinnakkaissuhdetta, ja minä tämän seurauksena suutuin, tulostin eropaperit, pyysin allekirjoituksen ja vein edelleen sokkitilassa ne käräjäoikeuden kanaliaan, syy etoon ja kaikkeen oheistoimintaan on minussa?

ja tämän reagointini vuoksi miehelläni saa olla sivusuhteita ja hotelliyöpymisiä?

Vaikka yhdessä sovimme harkinta-ajan olevan hetki, jolloin pysähdymme yhdessä pohtimaan?

Javaikka vakuuttaa minulle rakkauttaan, ja eöämme arkea kuin aviopari, hänellä on tuon paperin toimittamisen vuoksi oikeus toimia hämärästi? Tätä ei minulle sallittaisi kuitenkaan, mies on äärimmäusen mustankipeä.

Ap

Ei vastaus minkä sä haluat kuulla, mutta joo, jos sinä laitat avioeron vireille niin ei ole mieheltä väärin viettää aikaa muidenkin naisten seurassa. 

Vierailija
52/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suruinen kirjoitti:

Eli pieni yhteenveto.

Ap

Ei vastaus minkä sä haluat kuulla, mutta joo, jos sinä laitat avioeron vireille niin ei ole mieheltä väärin viettää aikaa muidenkin naisten seurassa. 

Tottakai on väärin. Se avioero ei ole vielä voimassa. Omituisia vastauksia täällä. Eron jälkeen voi sitten riehua niin monen naisen kanssa kuin kunto kestää.

Vierailija
53/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suruinen kirjoitti:

Seksiä on kyllä.. useita kertoja viikossa..

Mutta eilen kun kotiin tuli, oli poikkeuksellisen hyvällä tuulella eikä kyllä innostunut minun kanssa.

Sekin mietityttää.

Ap

Soita sinne hotelliin.

Kerro, että varaus oli nimellä *miehesi nimi* ja että olit hänen naisseuralaisensa siellä. Voisiko hotellivirkailija ystävällisesti tarkistaa, onko hotellihuoneesta löydetty riipusta.

Hotellivirkailija tarkistaa tietoja .. "Katsotaanpas .. joo Jaakko Jaakkonen ja Inkeri Ankeinen? Ei ole löytötavaroita, pahoittelen."

Ja kas, siinä sulle nimi.

Jos hotellissa oli mukana vieras nainen, hänenkin nimensä on hotellitiedoissa. Hänenä esiintyminen on joko rikos tai vähintään moraalitonta. Jos aloittaja esittää vain vierailleensa huoneessa, hän ei saa muuta tietoa kuin että onko huoneesta löytynyt "riipus".

Vierailija
54/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jonku hotelliyön hinnalla pysty päättelemään onko siellä ollut yksi vai kaksi. MItä juttelit ap tuon toisen naisen kanssa kun puhuitte? Onko jotain faktatietoa että ovat edelleen yhteydessä?

Vierailija
55/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suruinen kirjoitti:

Eli pieni yhteenveto.

Ap

Teidän suhteenne alkoi just nyt kuulostaa minun korvaani kummalliselta, ja sellaiselta josta sinun PITÄISI haluta itse erota. Eli tuo, että sinulle ei ole sallittu jotkut asiat, mutta miehelle on tai ainakin hän niitä tekee. Kaikki parisuhteet, joissa on mustasukkaisuutta päättyvät jossain vaiheessa omaan mahdottomuuteensa. Ihmettelin jo aiemmin, että miksi olet päätynyt etsimään hotellikuitin ja alkamaan arvioida hinnasta jotain johtopäätöksiä, mutta syynä onkin mustasukkaisuus suhteessanne. Se saa tuollaiset omituiset teot vaikuttamaan täysin normaaleilta.

Itse tiedän mm parisuhteen, jossa toinen osapuoli mustasukkainen, tutkii salaa kännykän jne, ja kerran oli baarin jälkeisen taksimatkan kuitin etsinyt taskusta ja odotti aamulla vihaisena selitystä, kun summa oli isompi kuin baarista heille suoraan. No, oli käyty grillillä ja ajettu mutka ystävän kodin kautta. Ihan normaalia siis. Hullua oli vain mustasukkaisen osapuolen toiminta ja se, että toinen sitten "alistui" selittämään tätä matkaa ja mistä ne eurot hintaan on muodostuneet.

Vierailija
56/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on luvannut ettei pidä yhteyttä enää kyseiseen naiseen ja asiat on ruvennut menemään paremmin. Missä sinun lupauksesi yrittää luottaa häneen?? Tarkkailet hänen puhelintaan, pengot hotellilaskuja läpi yms. Oletko miettinyt että hän voi testata myös sinua että luotatko ja uskotko hänen sanaan?Eipä taida olla kauhean vahva tulevaisuus suhteellanne..

Vierailija
57/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luottamus on menetetty, aika vaikea sitä on saada takaisin. Itse en enää pystyisi tuon jälkeen antamaan anteeksi ja jatkamaan yhteiselämää.

Vierailija
58/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parisuhteessa pitäis aina osata olla uskollinen. Mielestäni on ymmärrettävää, että shokissa laitoit eron vireille. Tosin eipä se kai ollut kovin järkevä valinta, jos oikeasti vielä haluat miehen kanssa jatkaa. Ehkä teidän pitäis puhua siitä, mitä elämässä haluatte, mitä kaipaatte toiselta, ja osaako/haluaako toinen sitä toiselle antaa. Miten olisi terapia? Uskon, että pitkässä parisuhteessa voi tulla niitä hetkiä, kun haluaa taas olla haluttu, ja haluaa taas kokea jotain jännää ja erilaista. Helppo tapa siihen on saada sitä toiselta naiselta. Vieras nainen on aina vieras, ja voittaa jännityksessä sen tutun ja turvallisen. Mutta jossain kohtaa se jännitys siinäkin loppuu... sitten tietty taas voi siirtyä seuraavaan.. Mutta se, että saiskin sitä jännitystä sen oman puolison kanssa, että keksis yhdessä jotain uutta ja erilaista. Tässä tulee eteen se, että parisuhteen eteen pitäis tehdä töitä. Pystyttekö puhumaan asioista yhdessä? Mitä sun mies haluu elämässä? Haluaako se jännitystä eri naisten kanssa ja luopua perhe-elämästä, vai onko valmis panostamaan teihin ja ottamaan opikseen virheestään. Hmm. 

Vierailija
59/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun luottamus on menetetty, aika vaikea sitä on saada takaisin. Itse en enää pystyisi tuon jälkeen antamaan anteeksi ja jatkamaan yhteiselämää.

Silloin ainoa vaihtoehto on ero, mutta tätähän aloittaja ei ole valinnut vaan harrastaa edelleen myös aktiivisesti seksiä miehensä kanssa. Eli hän ei voi luottaa eikä unohtaa mutta ei halua erotakaan, ilmeisesti hän haluaisi jotenkin muuttaa tapahtuneen tapahtumattomaksi.

Vierailija
60/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako pitää miestä? Miehet haluavat naisista vain seksiä. Ei se suhteessa mihinkään muutu vaikka kuinka maalaatte romantiikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme