Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen hotellimatka rakastajattaren kanssa

Suruinen
10.03.2017 |

Minulla on ollut jo yli vuoden ajan olo, että kaikki ei ole kunnossa.
Niinhän se syksyllä selvisi, että suhde toiseen on. Tavattu laivalla , "juteltu" paljon ja sen jälkeen pidetty yhteyttä. "Ystävinä".

Meillä on 3 pientä lasta..
Mies oli reissussa työasioissa ja hotellilasku yhdeltä yöltä 144e. täsmää kyllä 2 hengen yöpymiseen..
Kysyin oletko yksin, väitti olevansa.

Soitti käydessään ulkona tupakalla, muuten laitteli vain viestejä..

Ero edessä?

Lupasi syksyllä tuon em. ystävyyden lopetta, ei ihan sille vaikuta.

Ahdistaa ja painon tunne sydämessä. En taida pystyä jatkamaan..

Mietin että ensin käytäisi pariterapiassa, mutta kun luottamusta ei ole, mitä ihmeen hyötyä siitä voisi olla. Kokemuksia?

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suruinen kirjoitti:

Seksiä on kyllä.. useita kertoja viikossa..

Mutta eilen kun kotiin tuli, oli poikkeuksellisen hyvällä tuulella eikä kyllä innostunut minun kanssa.

Sekin mietityttää.

Ap

Soita sinne hotelliin.

Kerro, että varaus oli nimellä *miehesi nimi* ja että olit hänen naisseuralaisensa siellä. Voisiko hotellivirkailija ystävällisesti tarkistaa, onko hotellihuoneesta löydetty riipusta.

Hotellivirkailija tarkistaa tietoja .. "Katsotaanpas .. joo Jaakko Jaakkonen ja Inkeri Ankeinen? Ei ole löytötavaroita, pahoittelen."

Ja kas, siinä sulle nimi.

Vierailija
22/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whateva! Joka jumalan päivä täällä marisee joku akka joka on päättänyt että mies pettää tai on muuten huono ihminen koska ääni hänen päässään sanoo niin. Sitten vingutaan ja vangutaan ja keksitään toinen toistaan idioottimaisempia argumentteja pään ääniä tukemaan ja kielletään kaikki muut mahdollisuudet. Mutta aina ollaan kuitenkin rahattomia tai on tuottamaton firma jossa ollaan kiinni tai ei osata elää yksin tai mitä milloinkin eikä saada aikaiseksi erota vaikka kuinka ollaan omassa pienessä päässä päätetty että tietä eteenpäin ei ole koska rakkaus ja luottamus on mennyttä blah blah blah. Pitäkää tunkkinne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whateva! Joka jumalan päivä täällä marisee joku akka joka on päättänyt että mies pettää tai on muuten huono ihminen koska ääni hänen päässään sanoo niin. Sitten vingutaan ja vangutaan ja keksitään toinen toistaan idioottimaisempia argumentteja pään ääniä tukemaan ja kielletään kaikki muut mahdollisuudet. Mutta aina ollaan kuitenkin rahattomia tai on tuottamaton firma jossa ollaan kiinni tai ei osata elää yksin tai mitä milloinkin eikä saada aikaiseksi erota vaikka kuinka ollaan omassa pienessä päässä päätetty että tietä eteenpäin ei ole koska rakkaus ja luottamus on mennyttä blah blah blah. Pitäkää tunkkinne!

No, ilman lapsia olisin jo lähtenyt.

Kiireinen yrittäjä ja lasten tapaamiset, tulee käymään niin että lapset menettää isänsä.

Nyt näkee edes hetken joka päivä..

Pitää vain miettiä, mitä olen valmis lasten eteen kestämään.

Ite eroperheestä ja niin gaaveilin, ettei tähän tultaisi koskaan.

Erohakemuksen laitoin syksyllä jo, harkinta-aika päättymässä muutaman viikon päästä. Siksikin pyörittelen asioita, että osaisin tehdä lopullisen päätöksen asiassa.

on vaan niin kurja olla.

Vierailija
24/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhelimesta löytyy "Where are you", niin homma on läpytelty.

Vierailija
25/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suruinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ilman lapsia olisin jo lähtenyt.

Kiireinen yrittäjä ja lasten tapaamiset, tulee käymään niin että lapset menettää isänsä.

Nyt näkee edes hetken joka päivä..

Pitää vain miettiä, mitä olen valmis lasten eteen kestämään.

Ite eroperheestä ja niin gaaveilin, ettei tähän tultaisi koskaan.

Erohakemuksen laitoin syksyllä jo, harkinta-aika päättymässä muutaman viikon päästä. Siksikin pyörittelen asioita, että osaisin tehdä lopullisen päätöksen asiassa.

on vaan niin kurja olla.

Jos olet kerran päättänyt lähteä niin sitten sinulla ei oikeastaan ole minkäänlaista moraalista oikeutusta valvoa miehen tekemisiä. Olet valintasi tehnyt ja kommunikoinut miehelle niin että sen kanssa pitää nyt alkaa elämään.

Vierailija
26/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suruinen kirjoitti:

Mutta eilen kun kotiin tuli, oli poikkeuksellisen hyvällä tuulella eikä kyllä innostunut minun kanssa.

Sekin mietityttää.

Ap

Soita sinne hotelliin.

Kerro, että varaus oli nimellä *miehesi nimi* ja että olit hänen naisseuralaisensa siellä. Voisiko hotellivirkailija ystävällisesti tarkistaa, onko hotellihuoneesta löydetty riipusta.

Hotellivirkailija tarkistaa tietoja .. "Katsotaanpas .. joo Jaakko Jaakkonen ja Inkeri Ankeinen? Ei ole löytötavaroita, pahoittelen."

Nimen tiedän jo, syksyllä keskustelin naisen kanssa..

Ap

Vierailija
27/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkinta-aika

Eropäätöstä ei siis ole tehty.

Vai mitä se harkinta-aika oikein meinaa??

Eikö se ole se hetki elämässä kun on risteyksessä ja miettii YHDESSÄ seuraavaa siirtoa?

Näin minä tän ymmärtäisin.

Ap

Vierailija
28/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet tehnyt erohakemuksen. Sinä harkitset. Mies elää kuin haluaa elää ja sitten näkee mitä siitä seuraa.

Vierailija
29/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jää pettäjän kanssa yhteen? Minä olen tehnyt miehelle selväksi, että jos edes tapaa salaa toisen naisen tai tekstailee niin se on ero.

Sama pätee myös itseeni. Mies on samaa mieltä.

Muutenkaa meillä ei ole erisukupuolta olevia ystäviä, koska mitä mies tekee naispuolisella tai minä mies puolisolla? Ystävä pariskuntia toki on. Silloin kun ystäviä kerkii nähä ja viettää aikaa ni kyllä ne on samaa sukupuolta olevia. Ja näin on meille hyvä

Vierailija
30/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suruinen kirjoitti:

Sekin mietityttää.

Ap

Soita sinne hotelliin.

No tuskinpa menisi näin. Virkailija kysyisi: "Ja teidän nimenne oli? Entä seurassanne matkustaneen?" ennenkuin alkaisi mihinkään muuhun.

Vierailija
31/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maksoi hotellihuone enemmän vaikka yksin nukuin yhden yön hotellissa kun kävin hesassa venemessuilla. Ja sekin hotelli oli keskitaso..

Vierailija
32/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet tehnyt erohakemuksen. Sinä harkitset. Mies elää kuin haluaa elää ja sitten näkee mitä siitä seuraa.

Allekirjoitettiin yhessä

Tehtiin samalla avioehto.

Juteltiin valtavasti syistä ja seurauksista ja mies teki selväksi, että haluaa pysyä tässä liitossa.

Se oli tavallaan pakon edessä tehty ratkaisu, jotta ei adiaa vain lakastaisi maton alle, ja jatkettaisi kuin mitään ei olis tapahtunut.

Idea oli siis herättää molemmat, emme ole itsestäänselvyyksiä kumpikaan.

Joskus tarvitaan rajua herätystä.

Erosta ei ole puhuttu sen jälkeen, vaan yhteisistä suunnitelmista, ja miehen käytös on muuttunut parempaan suuntaan, on enemmän tavotettavissa ja viettää aikaa muuallakin kuin töissä ja sohvan pohjalla.

Siksi tämä tuntuukin niin kurjalle nyt. Onko kaikki ollut vain näytelmää, kun itsekin käsittää että eron tullessa etääntyisi lapsista ja pahasti, ihan käytännön järjestelyiden vaikeuden vuoksi!

Ja piilottaa paremmin vain yhteydenpitonsa.

Kännykässä salasana nykyään, samoin s-postissa. Viestin merkkiääni poistettu, toisin kuin vielä ennen kiinni jäämistä..

Puhelin mukana vessassa.. tai väärinpäin pöydällä. Välillä vaan valo syttyy, kun jotain tulee, päivitys/viesti/mikä?

Minua väsyttää.

Ap

Vierailija
33/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt vahan rotia tahan hommaan! Jos miehella ei ole mielenkiintoa parantaa teidan suhdettanne ja toimia yhdessa, ei se siita miksikaan muutu. Ja uhrautunut aiti ei ole hyva aiti... Usko pois! Siina on niin helppo katkeroitua ("kun mina teidan takianne jain isanne luo."), eika tee sinulle kuin hallaa henkisesti. Lapset kylla tietavat, jos vanhempien valinen suhde on pelkkaa kulissia tai yksipuolista ripustautumista.

Paitsi etta nythan nama luulosi ovat lahinna arvailuja, koska et tieda, onko nainen siella vai ei. Jos haluaisit saada selville, soittaisit hotelliin. Siinahan se selviaisi onko siella ollut yota 1 vai 2 henkea.

Minusta tuntuu, etta halusit kirjoittaa tanne lohtua saadaksesi, mika ei tietenkaan haittaa, mutta olet aikuinen nainen, eika sinun todellakaan kannata jaada tuleen makaamaan.

Vierailija
34/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eropäätös on tehty, koska olet jättänyt hakemuksen. Mies on vapaa tekemään mitä haluaa. Nyt on myöhäistä katua. 

Vierailija
35/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jää pettäjän kanssa yhteen? Minä olen tehnyt miehelle selväksi, että jos edes tapaa salaa toisen naisen tai tekstailee niin se on ero.

Sama pätee myös itseeni. Mies on samaa mieltä.

Muutenkaa meillä ei ole erisukupuolta olevia ystäviä, koska mitä mies tekee naispuolisella tai minä mies puolisolla? Ystävä pariskuntia toki on. Silloin kun ystäviä kerkii nähä ja viettää aikaa ni kyllä ne on samaa sukupuolta olevia. Ja näin on meille hyvä

Jösses, mitä vahtimista!

Minulla on miespuolisia ystäviä, jotka kyllä ovat myös mieheni ystäviä. Mutta tapaan heitä myös yksin, olen jopa viettänyt viikon ystäväni asunnossa ollessani matkalla. Mitään pettämiseen viittaavaa ei tapahtunut. Olen myös ollut miespuolisten ystävieni kanssa illallisella, kun mies on ollut estynyt. Minulla on miespuolinen hieroja, jonka luona käyn säännöllisesti hierottavana. Ei varmaan sopisi teille.

Mites nuo työmatkat, pitäisikö sanoa toista sukupuolta olevalle työkaverille, että sori, syödään eri ravintoloissa, kun voi vaikka herätä epäilys, että meillä on jotain suhinaa? Ja huoneet varataan eri hotelleista?

Vierailija
36/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä ap nyt henkee välillä

Vierailija
37/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suruinen kirjoitti:

Sekin mietityttää.

Ap

Eropaperit jätetty ja silti makkarissa vilkasta.

Vierailija
38/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaahan se nyt ilman muuta erota 144 € hotelliyön takia, erityisesti, jos toinen on hyvällä tuulella ja seksiäkin on runsaasti!

Vierailija
39/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on siis itse luvannut lopettaa yhteydenpidon ja eikun jatkaa vaan touhujaan. En katselisi sekunttiakaan! Sinä ansaitset hyvän, huolehtivaisen ja kunnollisen miehen, joka haluaa jakaa elämäsi sinun kanssasi.

Kuka hyvä mies haluaisi enää uhrata oman elämänsä tälle naiselle ja hänen lasten arjen pyörittämiseen?

Vierailija
40/110 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ainakaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on siis itse luvannut lopettaa yhteydenpidon ja eikun jatkaa vaan touhujaan. En katselisi sekunttiakaan! Sinä ansaitset hyvän, huolehtivaisen ja kunnollisen miehen, joka haluaa jakaa elämäsi sinun kanssasi.

Kuka hyvä mies haluaisi enää uhrata oman elämänsä tälle naiselle ja hänen lasten arjen pyörittämiseen?

Kuka nainen haluaa käyttää kaiken energiansa tällaisen miehen miellyttämiseen, taloudenpitoon, lasten hoivaamiseen?

Ihan vaan että hän saa luoda uraansa ja toihuta mitä tahtoo - samalla luottaen siihen että perhe pysyy ja arki rullaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän