Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun haluttaa seksiä vaan 24/7 :(

Vierailija
09.03.2017 |

Miten tämän saa loppumaan?

Mies ei halua kanssani olla. Enkä voi itsetyyttää, kun mies on koko ajan kotona. Jos olisi edes töissä, tai sillä olisi joku harrastus, niin voisin puuhailla itsekseni kun lapsi on päiväunilla tai nukahtanut illalla. Mutta ei, se ei liiku minnekään. Ja jos jonnekin liikkuukin ja saan tyydytettyä itseni, niin kohta haluttaa uudestaan ja sitten mies ei taas liiku minnekään, koska on vasta liikkunut.

Olen saanut luvan, että jos jonkun kanssa natsaisi, niin saisin harrastaa seksiä. Mies lupasi, koska hän ei itse kanssani halua.

Minulla olikin ihastus, jonka kanssa haaveilin seksistä, mutta nyt tuo ihastus alkoi teeskennellä ettei enää tunnekaan minua.

Kai sitten olen niin epäviehättävä :( Mutta kyllä kai epäviehättävemmätkin naiset saa seksiä..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan välillä tuntuu ihan fyysistä kipua alavatsassa ja olo on muutenkin huono, kun ei mitenkään voi tätä puolta enää itsestään toteuttaa. Ap

Vierailija
2/17 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa alapää tä ni loppuu ne halut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här jos ei itsetyydytä.

Vierailija
4/17 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa klitoris poikki

Vierailija
5/17 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ukko ei piittaa rakastajasta, tuskin on mustasukkainen omille käsillesikään. Sano, että pidät vähän omaa kivaa, mene toiseen huoneeseen ja vedä ovi kiinni.

Vierailija
6/17 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella helppoa. Sovi netin kautta seksitreffit jonkun kivan tyypin kanssa. 

Vierailija
7/17 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet miehen kanssa jos toiveenne eivät kohtaa? On ok, että seksiä ei ole mikäli se on kummallekin ok. Jos toinen haluaa kokoajan seksiä ja toinen ei koskaan niin mitä ihmeen järkeä tuossa on? Ja vai että oikein vieraissakin saat käydä, miksi ette eroa?

Vierailija
8/17 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7=3,429. Ei voi olla kovin suuri tuska. Toista on, jos haluttaa vaikka 10/1.

Vierailija
9/17 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet löysä. Mies suostuu siihen että sulla olisi rakastaja, koska ajattelee ettei se rakastaja sun panemisesta mitään saa.

Vierailija
10/17 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla korkea aika mennä itsetyydyttämään. Ei tuollaisesta kärvistelystäkään mitään tule. Reippaasti runkkaamaan.

Vierailija
11/17 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te olette yhdessä. Olen ollut samassa tilanteessa, ja se jos mikä syö naista. Varsinkin kun osa miehistä valittaa jatkuvasti seksin puutetta palstoilla ja baareissa. Niin sitten oma kumppani ei halua koskaan.

Vierailija
12/17 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinäki suhde..

Vierailija
13/17 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käyttämään mielialalääkkeitä, etenkin neuroleptejä -tai SSRI-lääkkeitä, syö niitä ainakin puolen vuoden ajan, ja voin taata että seksuaaliset halusi alenevat huomattavasti tai häviävät jopa pysyvästi.

Vierailija
14/17 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et harrasta itsetyydytystä miehen läsnä ollessa?

Vierailija
15/17 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te olette yhdessä. Olen ollut samassa tilanteessa, ja se jos mikä syö naista. Varsinkin kun osa miehistä valittaa jatkuvasti seksin puutetta palstoilla ja baareissa. Niin sitten oma kumppani ei halua koskaan.

Olen kuullut vastaavia tarinoita tosi paljon. Jotenkin tuntuu, että onkohan ihan totta että nainen ei halua seksiä niin monissa suhteissa. Kyllä se taitaa olla toisinpäin. Ap

Vierailija
16/17 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisuusharhaa. Seksin puutteesta valittaa ne jotka ovat puutteessa. Osa on miehiä ja osa on naisia.

Vierailija
17/17 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olet miehen kanssa jos toiveenne eivät kohtaa? On ok, että seksiä ei ole mikäli se on kummallekin ok. Jos toinen haluaa kokoajan seksiä ja toinen ei koskaan niin mitä ihmeen järkeä tuossa on? Ja vai että oikein vieraissakin saat käydä, miksi ette eroa?

Moni mies odottelee vuosia ja vuosikymmeniä että vaimo toipuu raskauksista ja muista koittelemuksista. Toisin päin tämä ei ilmeisesti toimi?