Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten elämänkoululaiset kehtaa laittaa sen facebookiin?

Vierailija
09.03.2017 |

Siis luuleko ne et sitä arvostetaan yhtä paljon kuin "Tampereen teknillinen yliopisto"? Ite en laittais mitään, jos oikeesti on peruskoulu käyty vaan ja jos on jonkun amiksen saanut käytyä, ni laittais sen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuvat ylpeilevän asialla.

Vierailija
2/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on satavarmasti nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi laittavat, mutta arvostan rehellisyyttä. - On lukematon määrä  "titteleitä", joita voisi yhtä hyvin käyttää, joilla voisi päteä ja jotka eivät paljastaisi niin avoimesti, että koulut ja opiskelut jäänyt välistä. -  Jotain rehellisen konstailematonta ja siksi arvostettavaa, jos uskaltautuu kertomaan "koulutuksekseen" elämänkoulu. - Vaikka samaan hengenvetoon on sanottava, että en kyllä ymmärrä, miksi siitä haluaisi olla (korostetun) ylpeä. Ellei sitten ole sisäsitnyt ajatusta, että vain laiskat kehuvat tekemillään töillä; Suomessa kun toisinaan kilpaillaan siitäkin, että kuka osaa esittää vaatimattominta ja ruoskitaan itseäme kilpaa, ettei vaan kukaan luulisi ylpeäksi   

Vierailija
4/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sinne tarvii mitään laittaa? Mulla ei ole edes työpaikkaa mainittu ja olen ihan hyvin kouluttautunut.

Vierailija
5/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on satavarmasti nainen.

Olet satavarmasti täysin väärässä.

T. Ari-Pekka

Vierailija
6/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä opettaa. Eiköhän me kaikki käydä elämän koulu.

Vierailija
7/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä luulet millaisia kavereita/tuttuja elämämkoululaisilla on? Aivan muita kaltaisiaan

Vierailija
8/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks sinne tarvii mitään laittaa? Mulla ei ole edes työpaikkaa mainittu ja olen ihan hyvin kouluttautunut.

Niin. Itse en ole naamakirjassa ole lainkaan ja olen kuullut varmasti toistasataa kertaa, ettei sinne ole pakko itsestään laittaa mitään. Voi olla "vain" ja möllöttää ja pofiilin avulla silti (yrittää)  stalkata mitä muut "enemmän jakavat" puuhaavat ja tekevät. - Minusta on vain parempi olla kokonaan pois, kuin olla siellä niin kuin ei muka olisi lainkaan; kuvitellen samalla että seuraavaksi säästää ja syödä herkkuja.