Mistä siivousaskareista tykkäät?
Tämä kysymys tuli mieleen, kun yksi tuttava kertoi vihaavansa imurointia. Yllätyin vähän, koska omasta mielestäni lattioiden imurointi on hauskaa. Samoin lattioiden pyyhkiminen Swifferillä.
Pintojen pyyhkiminen rätillä on myös hauskaa, mutta jostain syystä vihaan esineiden pyyhkimistä - ne eivät ikinä tule niin siisteiksi kuin haluaisi. Pöytä, hylly, tms. suora pinta on sellainen, että sen näkee puhdistuvan pyyhkiessään.
Mitäs vielä. Ikkunoiden pesu ulkopuolelta on mukavaa. Sisäpuolelta ei. En ole ikinä oikein ymmärtänyt, mikä ero niissä on mielestäni.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki olisi jollain tapaa tyydyttäviä, jos ei aina väsyttäisi niin paljoa ja hommaa ei olisi niin helvetisti. Nautin esimerkiksi imuroinnista ja tavaroiden raivaamisesta, mutta molemmat tuntuvat taakalta kun voimavaroja on vähän. Pyykkääminen on myös kivaa.
Totta tuo kyllä.
Itse en pidä kauheasti pyykkäämisestä, tai siis - on tyydyttävää sulloa pyykit ikäänkuin pois silmistä koneeseen, ja on tyydyttävää nuuhkia puhtaita pyykkejä, etenkin kun ne kuivuvat ulkona raittiissa ilmassa. Mutta jostain syystä inhoan niiden ripustamista ja taittelemista kaappiin...
Tavaroiden raivaamisesta olen samaa mieltä, kunhan ne ovat tavaroita joista olen varma haluavani eroon.
Tykkään laitta apista robo-imurin päälle kun menen kaupoille.
Kaikki olisi jollain tapaa tyydyttäviä, jos ei aina väsyttäisi niin paljoa ja hommaa ei olisi niin helvetisti. Nautin esimerkiksi imuroinnista ja tavaroiden raivaamisesta, mutta molemmat tuntuvat taakalta kun voimavaroja on vähän. Pyykkääminen on myös kivaa.