Lapset kateissa viikon
Heräsi tuossa eilen ihmetys, koska lapsistani ei ollut kuulunut mitään yli viikkoon. Luulin, että ovat menneet isän luokse tai jotain. Eivätpä olleet siellä.
Mistä voisi kysellä? Ja mielellään ilman, että mikään lastensuojelu-sossu puuttuu tähän? Kiitos vastauksista jo näin etukäteen.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Jospa se sossu vei ne jo, et vaan muista. 0/5
En minä mikään ryyppääjä ole. Välillä juon, mutta olen aina selvinpäin. Lapseni ovat hyvin oma-aloitteisia.
Terveisin aiheen postaaja.
Tuli kyynel kun luki tätä. Toivottavasti syntyy tulosta!
Viettävät varmaan aikaansa jossain vokissa. Ei siis huolta.
Jossain laitoksessa varmaan jo. Tommoselta äidiltä..
Jos ap:llä on syytä "pelätä" lastensuojelua, ovat lapset alaikäisiä. Ja alaikäisten viikon kateissa oleminen on huolestuttava asia, eikä todellakaan, ok vaikka olisivat kuinka itsenäsisä ja pärjääviä. Toivon, että lastensuojelu hoksaa teidän perheen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap:llä on syytä "pelätä" lastensuojelua, ovat lapset alaikäisiä. Ja alaikäisten viikon kateissa oleminen on huolestuttava asia, eikä todellakaan, ok vaikka olisivat kuinka itsenäsisä ja pärjääviä. Toivon, että lastensuojelu hoksaa teidän perheen.
Minä olen hyvä äiti, ei kannata arvostella jos ei mitään tiedä. Lapsien tulisi ilmoittaa minulle.
Jos lapset ovat oma-aloitteisia niin en usko että niitä tarttee sitten etsiä. Tulevat kotiin sitten kun lystää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hyvä äiti, ei kannata arvostella jos ei mitään tiedä. Lapsien tulisi ilmoittaa minulle.
Olet ryypännyt viikon, ja nyt vasta havahduit siihen, että lapset ovat poissa. Lähtivät karkuun juopottelevaa äitiä?
Soita heille ja kysy, missä ovat. Kai heillä nyt puhelimet on, nykyaikana. Jos et saa yhteyttä, tee katoamisilmoitus.
Asuvat isänkin luona osan ajastaan. En minä voinut tietää, etteivät he siellä olleet. Nyt yritän etsiä lapset kotiin.