Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset kateissa viikon

Vierailija
09.03.2017 |

Heräsi tuossa eilen ihmetys, koska lapsistani ei ollut kuulunut mitään yli viikkoon. Luulin, että ovat menneet isän luokse tai jotain. Eivätpä olleet siellä.

Mistä voisi kysellä? Ja mielellään ilman, että mikään lastensuojelu-sossu puuttuu tähän? Kiitos vastauksista jo näin etukäteen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whaat?? Miten kenenkään lapset voi olla kateissa VIIKON, ennenkuin äiti huomaa? Aika huono trolli. Jos totta, niin ehkä lasu olis paikallaan.

Asuvat isänkin luona osan ajastaan. En minä voinut tietää, etteivät he siellä olleet. Nyt yritän etsiä lapset kotiin.

Terveisin aiheen postaaja.

Vierailija
22/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa se sossu vei ne jo, et vaan muista. 0/5

En minä mikään ryyppääjä ole. Välillä juon, mutta olen aina selvinpäin. Lapseni ovat hyvin oma-aloitteisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ehkä joskus löytyy.

Vierailija
24/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kyynel kun luki tätä. Toivottavasti syntyy tulosta!

Vierailija
25/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettävät varmaan aikaansa jossain vokissa. Ei siis huolta.

Vierailija
26/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain laitoksessa varmaan jo. Tommoselta äidiltä..

Vierailija
27/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:llä on syytä "pelätä" lastensuojelua, ovat lapset alaikäisiä. Ja alaikäisten viikon kateissa oleminen on huolestuttava asia, eikä todellakaan, ok vaikka olisivat kuinka itsenäsisä ja pärjääviä. Toivon, että lastensuojelu hoksaa teidän perheen.

Vierailija
28/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salainen adoptio??

Vierailija
29/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap:llä on syytä "pelätä" lastensuojelua, ovat lapset alaikäisiä. Ja alaikäisten viikon kateissa oleminen on huolestuttava asia, eikä todellakaan, ok vaikka olisivat kuinka itsenäsisä ja pärjääviä. Toivon, että lastensuojelu hoksaa teidän perheen.

Minä olen hyvä äiti, ei kannata arvostella jos ei mitään tiedä. Lapsien tulisi ilmoittaa minulle.

Vierailija
30/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset ovat oma-aloitteisia niin en usko että niitä tarttee sitten etsiä. Tulevat kotiin sitten kun lystää.

Vierailija
31/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hyvä äiti, ei kannata arvostella jos ei mitään tiedä. Lapsien tulisi ilmoittaa minulle.

Olet ryypännyt viikon, ja nyt vasta havahduit siihen, että lapset ovat poissa. Lähtivät karkuun juopottelevaa äitiä?

Vierailija
32/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita heille ja kysy, missä ovat. Kai heillä nyt puhelimet on, nykyaikana. Jos et saa yhteyttä, tee katoamisilmoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi