Mies, mitä mieltä pienestä ja sirosta naisesta?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Pituutta 150-155 cm, pienet rinnat ja siro.
ei koolla väliä, vaan sillä miten sitä käyttää. sopii moneen yhteyteen.
olis aika herkku:) luonne kans tärkeä..
Viimeisimmät kumppanini ovat kaikki olleet alle 160. Jatkoon.
M34, 187/90/18/15.
Pelkästään noilla tiedoilla en ole yhtään mitään mieltä.
M
En varmaan tykkäisi. Noilla mitoilla tuskin antaisi mulle minkäänlaista painivastusta
Vierailija kirjoitti:
M34, 187/90/18/15.
Mitähän nuo 18 ja 15 oikein on? Aivosolujen määrä? Kengän numero? Älykkyysosamäärä?
Pidän pienikokoisista naisista todella paljon, joten kelpaisi erittäin hyvin.
T: Mies 29
ikä kans tietenkin aika tärkeä .mut olen aina tykännyt pienistä ja siroista naisista .itse 172 cm mies eli ene ole kauhian pitkä itsekkään .muut mitat tärkeämpiä :)
Ei kävisi eikä kelpaisi.
Itse pidän isompikokoisista ja erittäin naisellilla mutta kiinteillä muodoilla olevista naisista.
täydellistä. pieni ja siro nainen on kaikin puolin hyvä. luonnekin vielä mätsää niin en kyllä pois päästäisi kovin helpolla ;)
Vähän olisi hankalaa. En valitse pituuden perusteella rouvaa, mutta mielellään vartta saa löytyä. t. 196 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34, 187/90/18/15.Mitähän nuo 18 ja 15 oikein on? Aivosolujen määrä? Kengän numero? Älykkyysosamäärä?
Henkinen ikä ja amiksessa suoritettujen kurssien määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34, 187/90/18/15.Mitähän nuo 18 ja 15 oikein on? Aivosolujen määrä? Kengän numero? Älykkyysosamäärä?
Pituus ja ympärysmitta sentteinä.
Emilia Clarke on aika täydellinen 157cm petite-nainen.
Vierailija kirjoitti:
Emilia Clarke on aika täydellinen 157cm petite-nainen.
Naama ei viehätä. Melisandre on GoTin seksikkäin muija, Missandei hyvänä kakkosena.
Pieni nainen on ihana... ainakin minulla herättää huolenpito- ja paljon k18 viettejä. Saisinpa sellaisen paijattavaksi. vaikka loppuiäksi.. Olisi sydämessä ja talossa tilaa
Aika harvoin näkee noin lyhyitä naisia Suomessa tai Pohjoismaissa.
Up