Mies osti pitsaa itselleen, unohti ostaa mulle ruokaa..
Oon ollu jo 3 päivää kipeänä kuumeessa, ukko kävi kaupassa eilen - kahdesti kun unohti ekan kerran puolet tavaroista. Tokalla kerralla muisti kyllä hakea itselleen pitsaa mutta unohti mulle ostaa ruuat täks päiväks. Vähänkö sapettaa. Keittelen täs sit jotain pikapuuroa kun jätkä itte vetää pitsaa tyytyväisenä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen parisuhde menee kun ei ole lapsia, mutta sitten se rupeaa ottamaan todella päähän kun on lapset huolehdittavana. Ja isäntä ostaa kaupassa käydessään vain maitoa ja paketin makkaraa ja suklaata, eli omat eväät. Ja kauppalistan ojentaminen aiheuttaa valtavat tuskat ja ähkimiset. Siksi kehotan ap:tä tekemää karsinnan jo tässä vaiheessa koska tilanne tuskin muuttuu perheelisenä. Omasta kokemuksesta näin. Naiset kasvaa aikuisiksi viimeistään kun lapsia syntyy, kaikki miehet ei silloinkaan.
Komppaan vahvasti edellistä, jos äiti ei ois meille ostanut ja laittanut ruokia 365 päivänä vuodesta sen parinkymmenen vuoden ajan (no joo 15-vuotiaasta asti osasin laittaa perunaa tai pastaa ja jotain jauhelihaa) oltais veljen kanssa kuoltu nälkään. Omat ruoat, kahvit ja kahvileivät isä kyllä muisti aina.
T: itsekkään isän tytär
Vierailija kirjoitti:
No miksi et vaatinut puolia pizzasta?
Ei se ostanut pizzaa vaan pitsaa.
Mistä ihmeestä te nämä keskenkasvuiset "miehet" löydättekään?? Kyllä meillä vaan aikuinen mies osaa ruokaa ostaa kaupasta ja osaa kauppalistaa lukea. Onko miehesi sitten lukutaidoton ja uusavuton? Suoraan mamman helmoista luoksesi muuttanut? 😂😂