Riisutut-ohjelma
Tänään klo 21 alkaa siis Sub-kanavalla uusi ohjelma nimeltä Riisutut. Täällä voidaan keskustella kyseisestä ohjelmasta.
Kommentit (461)
Jääkaapin sisällön näköjään sai pitää, vaikka saavat ruokarahaakin.
Ihme ettei kukaan naapuri ole soittanut poliiseja, kun tää ulkoiluttaa koiria munasillaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noilla on noin paljon tavaraa? Etenkin tuolla Kristofferilla? Luulisi, että muuttavat niin usein, että tavaraa karsiutuisi muutossa. Vai ovatko jotain himoshoppaajia, jotka ostavat kaiken mitä eteen tulee?
Millä kadulla tuo Kristoffer asuu, katu ja ennen kaikkea se talo poikkeavine ikkunoineen näytti jotenkin niin tutulta, aivan kuin olisin kävellyt tuota katua monta kertaa, jonnekin Punavuoren, Hietalahden suunnalle sijoittaisin.
Oisko Perämiehenkatu 9 eli Punavuoren lounaiskulmassa.
Naisten perseet blurrataan miesten ei.
Kunnon paskaa
Mikä hemmetti on tämän ohjelman idea ja pointti?
Vierailija kirjoitti:
Naisten perseet blurrataan miesten ei.
Kunnon paskaa
Tossa just Henri(i)k(k)a pyllisteli hanuri blurraamattomana. Kaipa blurrataan jos näkyy mirri.
röökipissikset asuu itä-helsingissä..:D mikä ylläri
kaikki voiteet ja hajuvedethän tuolla menee jäähän tuossa säässä
Mun mielestä tuo Henriikan keltainen kanapuku olisi ollut ekana päivänä monikäyttöisempi kuin makuupussi. o.O Mut ekshibitionistit erikseen. Kanapuvussa voisi käydä kaupassa, kävellä kontilta takaisin kotiin, ulkoiluttaa koiraa, mennä työkeikalle...
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo Henriikan keltainen kanapuku olisi ollut ekana päivänä monikäyttöisempi kuin makuupussi. o.O Mut ekshibitionistit erikseen. Kanapuvussa voisi käydä kaupassa, kävellä kontilta takaisin kotiin, ulkoiluttaa koiraa, mennä työkeikalle...
Ei haittaa yhtään että Henrika on vielä jakson verran ilman vaatteita. =D
Haittaa miten hirveän hankalan näköistä on tuo makuupussin kanssa säätäminen.
Tiukka ruokabudjetti joo, kun porukoilla on jääkaapit ja pakastimet täynnä safkaa, olisivat vieneet ohjelman pidemmälle ja tyhjentäneet varastot kotoa.
Henriikka näyttää vähän Marilyn Mansonilta :D Kun korva näkyy
Mä olisin kyllä ennen projektin alkua pessyt meikit pois, varmaan kiva noilla naisilla olla älytön pakkelikerros naamassa ties kuinka monta päivää. Johan siinä menee iho huonoksi alta aikayksikön. Ja se moottoripyörämissi muka ilman meikkiä lähti promoilemaan, hohhoh!
Tavaroita saa siis lainata, mutta ei viedä kotiin. Voisi siis sopia työkaverin kanssa, että tämä tuo siistit vaatteet töihin, treenikamat salille, lainapuhelimen ulos tms. Piti tarkastaa säännöt, kun mietin tuota Henrikalle tuotua talvitakkia.
noilla homoilla on varaan aika kiihkeetä seksiä
Jos minä olisin tuossa ohjelmassa, niin kyllä minäkin peittelisin tissejäni jne. koska se olisi ihan refleksinomainen juttu. En haluaisi näyttää intiimialueitani joillekin vieraille kameramiehille.