Riisutut-ohjelma
Tänään klo 21 alkaa siis Sub-kanavalla uusi ohjelma nimeltä Riisutut. Täällä voidaan keskustella kyseisestä ohjelmasta.
Kommentit (461)
Vierailija kirjoitti:
niillä on uunivuoatkin ja kaikki...
Eiks uunipellit yleensä kuulu ainekin vuokrakämpissä siihen kämpän omaan irtaimistoon? Mutta oon vähän sitä mieltä kans ettei kovin puhtaat jauhot ole pussissa. Ois kiva tietää minkälaisia suunnitelmia ja mahdollisia omia tavaroita on annettu muille joita voi sitten itse "lainata"
Vierailija kirjoitti:
Tiukka ruokabudjetti joo, kun porukoilla on jääkaapit ja pakastimet täynnä safkaa, olisivat vieneet ohjelman pidemmälle ja tyhjentäneet varastot kotoa.
Eikä edes oo tiukka budjetti! Niillä on sama budjetti/henkilö kuin meillä kolmelle hengelle. Toki on vähän kalliimpaa syödä, kun ei ole kunnon valmistusvälineitä vaan joutuu käyttämään valmisruokia/puolivalmiita.
Miksi naisista vain Henrikan takapuolta kuvattu kun muilta blurrattu myös takapuoli?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo Henriikan keltainen kanapuku olisi ollut ekana päivänä monikäyttöisempi kuin makuupussi. o.O Mut ekshibitionistit erikseen. Kanapuvussa voisi käydä kaupassa, kävellä kontilta takaisin kotiin, ulkoiluttaa koiraa, mennä työkeikalle...
Ja luulisin, että sen sisällä olis ollu paljon lämpimämpi nukkuakin kuin sen makuupussin. Irtolapasetkin oli siinä kiinni. Ihme, ettei valinnut sitä. Oli päähänpinttymä vaan jostain makuupussista. 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö tää ei enää olekaan Riisutut-ohjelma, kun nii ovat saaneet vähän vaatetta päälleen?
No ei kai tuo termi käsitä pelkästään vaatteita tarkoita. Onhan niiden kodit edelleen aika riisuttuja.
Jep, ohjelman nimi ei ole Alastomat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niillä on uunivuoatkin ja kaikki...
Eiks uunipellit yleensä kuulu ainekin vuokrakämpissä siihen kämpän omaan irtaimistoon? Mutta oon vähän sitä mieltä kans ettei kovin puhtaat jauhot ole pussissa. Ois kiva tietää minkälaisia suunnitelmia ja mahdollisia omia tavaroita on annettu muille joita voi sitten itse "lainata"
Saman tien olisi voitu viedä uunit ja mikrot ym. Mutta jokin järki pitää olla kun esim vessapaperia sai olla.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän menkat hoituu? :D
luomusti tai vessapaperilla
Vierailija kirjoitti:
Saihan olla wc-paperia ja lääkkeet. Ehkä myös pillereillä siirretty menkkoja. Isompi kysymys minulle olisi, eikö noilla ole saippuaa, että saisi edes kätensä pestyä esim. ulostamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Sori, tarkoitin Karoliinaa. T:202
Mä jo mietin, että ilmeisesti rakas ei ole pysynyt kyydissä mukana, kun ei näy ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saihan olla wc-paperia ja lääkkeet. Ehkä myös pillereillä siirretty menkkoja. Isompi kysymys minulle olisi, eikö noilla ole saippuaa, että saisi edes kätensä pestyä esim. ulostamisen jälkeen.
Jos ne ei ulosta käsiinsä?
Tässä olisi voinut vähän huojata ostamalla sellaisia ruokia, joiden pakkauksista saa tehtyä vaikka pikkarit tai topin. Ihme kun kukaan ei käyttänyt wc-paperipakkausta tyynynä. Vähän epäreilua kun koiranomistajat saivat käyttää koiransa sänkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen rannekkeen se yksi nainen sai pitää? Eikös kaikki tavarat pitänyt antaa pois. :o
on niillä korujakin.
ja mikseivät tehneet asuja vessapaperista ekana päivänä? tai ostaneet etukäteen sellaisia ruokatarvikkeita, mitkä olisi helppo syödä sormin ja kypsentämättä? tai jotka olisi kääritty paperiin tms.
Kansakuntamme älyllisesti terävin kärki ei taida olla hakenut moiseen ohjelmaan osallistujiksi.
Jos tupakatkin on tavaroita niin onko niin, että kun on käynyt ne sieltä kontista hakemassa niin sitten saa ostaa niihin täydennystä? Harvemmalla kai kotonaan kuukauden tupakkavarastoa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne ei ulosta käsiinsä?
Juu, käsikakkaajillehan se saippua vaan on tarpeen, ei meille muille. Ei ihmekään, että norot riehuu.
Ohjelma oli auki televisiossa kun odotin Empiren alkua. Näin sitten ensimmäistä kertaa elämässäni oikeiden homojen oikeasti suutelevan. Tätä ennen olen nähnyt miesten "suutelevan" vain monessa fiktiivisessä televisiosarjassa.
Itse olen masturboinut erittäin onnistuneesti ohjelman ääressä. Kiitos kivasta ohjelmasta! M42
Harmi että joillain on lähikauppana ilmeisesti vain tavallista kalliimpi K-kauppa =D
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetti on tämän ohjelman idea ja pointti?
Idea on pöllitty Petri Luukkaisen Tavarataivas-dokumentista, ja pointti on näyttää älyvapaiden tyrkkyjen suhaamista ja hölmöilyä.
Kristoffer on kyllä jollain tavalla hot...