Waist trainer korsetit - kokemuksia, hyötyä, huuhaata?
Mitä mieltä ja millaisia kokemuksia teillä on waist trainereista? Siis niistä korseteista, joita ilmeisesti osa fitnesstyypeistäkin käyttää.
Onko niistä mitään hyötyä, oikeasti? Treenaako ne vyötäröä kuten waist trainer -nimike antaa olettaa?
Itselläni on Esbeltin Ipanema, mutta rehellisesti sanottuna en mitään hyötyä ole käytöstä saanut.
Paitsi sen, että uuma tietysti näyttää tiukka korsetti päällä pienemmältä ja ylävatsa litistyy (tosin läskit rullautuu korsetin alaosaan ja jenkkakahvat korostuu entisestään), mutta että siitä olisi jotakin hyötyä käytön jälkeen ilman että korsetti on koko ajan päällä? Ei ole ainakaan mulla ollut. En huomaa vyötäröni korsettia käyttämällä "treenautuneen" kuten tuotelupauksen mukaan kai pitäisi.
Onko teillä muilla treenautunut?
Kommentit (34)
Tiedättekö kun Kim Kardashianilla ja Kylie Jennerillä peppu näyttää jotenkin hullun pyöreältä heti kun vatsanseutu lakkaa. Se johtuu korsetista/waist trainerista. Itse jaksoin joskus 2016 käyttää pari-neljä kuukautta melkein päivin öin korsettia, lähinnä ainakin joka yö. Käytön jälkeen huomasin, että rasvaa oli kertyny pepun kohdalle. Mulla on aina ollut todella kapea lantio/peppu eikä se ikinä ole kerännyt rasvaa, mutta ton korsetin myötä figuuri alko muodoltaan muistuttaa juurikin kylien figuuria (ei tietenkään yhtä massiivisesti koska olen huomattavasti laihempi). Itse vyötäröä se ei juurikaan kaventanut, mutta uskon että esti kyllä rasvan kertymisen siihen. Ei toi korsetti todellakaan mikään mukava ollut, ja välillä oli pakko ottaa pois kun tuntu että on liikaa painetta jaloissa/reisissä. Vieläkin olen tyytyväinen että korsettia käytin, koska uskon että se antoi mulle ton pienen rasvapläjäyksen tohon lantion seudulle. Ja vakavasti harkitsen että tilaan uuden korsetin, ja käytän sitä taas tovin.
Voitko linkata tuon hyvän korsetin wishin sivuilta?? Kiitos paljon!
Mieluummin ostaa yhden perushintaisen ja kestävän waist trainerin, kuin Wishistä Kiina-pilipaliversion. Vaikka voitkin ostaa uuden 2kk välein, hukkuu maailma jo muutenkin kertakäyttötavaraan.
Itselläni käytössä tämä: https://www.weightworld.fi/waist-trainer-vyotarokorsetti.html
Ei halvin eikä kallein, mutta on kestänyt hyvin puoli vuotta. Jos käytän reeneissä, pesen käsin välillä ihan jo hajuhaittojen estämiseksi.
Painonnostoon kannattaa ostaa kunnon painonnostovyö joka tukee oikealla tavalla. Vyötärön treenamiseen taas tarvitaan kunnon luitettu korsetti, ei mitään stretchkangashärpäkettä. Esim. Dita von Teese käyttää korsettia 24/7, itse voit googlata millainen vyötärö hänellä on kun korsetti ei ole päällä.
Noi IG mallien mainostamat härpäkkeet on täyttä hömppää ja rahan heittämistä hukkaan.
Onko Suomessa mitään tight lacing ryhmää tai yhteisöä esim Facebookissa? Millä nimellä ja mistä löytää?
Naisen vartalo muovautuu. Korsetti muovaa vyötäröä pienemmäksi. Näkee siitäkin kun muotiin tuli lantiohousut alkoi vyötärö kadota ja lantioon tulla "kuoppa".
Vierailija kirjoitti:
Naisen vartalo muovautuu. Korsetti muovaa vyötäröä pienemmäksi. Näkee siitäkin kun muotiin tuli lantiohousut alkoi vyötärö kadota ja lantioon tulla "kuoppa".
Se kuoppa valitettavasti on ihan rakenteellinen juttu. Korkeat lantioluut aiheuttavat sen ruman kuopan eikä siihen voi mitenkään itse vaikuttaa. Tietenkin matalalantioisia housuja käyttämällä piirre vaan korostuu. Parhaiten tämän piirteen saa häivytettyä lopettamalla vartalonmyötäisten housujen jne käytön mutta pois sitä ei saa mitenkään.
t. kuoppalantio
Hei!
Olen lähes 50v Transmies.
Olen käyttänyt korsettia yli 20v. päivin-öin, eli 23/7 poislukien pesulla käynnit.
On Oikeasti muokannut vyötäröäni naiselliseen suuntaan. Toimii erittäin hyvin. Vaatii toki kovaa sitoutumista, ja ei saa pelätä kipua pitkin päivää. Nykyään näkyvissä selkeä vyötärö, ja naisellinen lantio...siis alkujaan miehellä...
Toki nytkin aina kunnon liivit päällä aina, joten en päästä kroppaani lösähtämään entiselleen. Mutta summa summarum...TOIMII kyllä
t.
kaarina
Mulla ei ole ollut ikinä waist trainer -korsettia, mutta asia kiinnostaa kun tuo vyötärö on vuosien saatossa tupannut häviämään.
Katselin Biancaneve-sivuilla myynnissä olevia, niissä oli ohjeet että korsetti pitää pestä KÄSIN jokaisen käytön jälkeen?! Pesettekö oikeasti waist trainerinne joka käytön jälkeen? Ja vielä käsin?
Muuten idea tällaisesta korsetista on hyvä, mutta jos siinä sitoo itsensä samalla jokapäiväiseen käsipesurumbaan niin ei kiitos.
Huh Huh, onko ihan mahdotonta olla tyytyväinen itseensä sellaisena kuin on?
Siihen ei tehoa minusta kylla sitten mikaan, lantion luut ja alaselan ja pakaroiden lihakset ovat sen verran itseppaista ja voimakasta tekoa, etta korsetti saattaa rikkoutua jos sellaista siihen kiristellaan.
En kylla nyt tahan keksi mitaan apua. Mutta yritan pitaa asian mielessa.