Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette kokeilleet spiritismiä.

09.03.2017 |

Kertokaa kokemuksianne! Luin yhdestä toisesta kesusta jossa jotkut kuulemma haluavat kokeilla sitä, ja mulla heräsi kiinnostus muiden kokemuksista. (en siis ole itse kokeilemassa)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kerran ja saatana tuli lasista ja huusi: "JUHA SIPILÄ ON PASKA POLIITIKKO!"

Säihkähdin niin paljon että juoksin pakoon.

Vierailija
2/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miyan kirjoitti:

Kertokaa kokemuksianne! Luin yhdestä toisesta kesusta jossa jotkut kuulemma haluavat kokeilla sitä, ja mulla heräsi kiinnostus muiden kokemuksista. (en siis ole itse kokeilemassa)

zpiritizmi.suntuubi.com/?cat=8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli jännää ja pelottavaa. Toimi ja muodosti oikeasti lauseita. Se ei toiminut jokaisen kellarissa mutta joissakin ja niissä sitten aina. Todella karmivaa. Lopetin sen kun pääsin ripille. Se tuntui niin väärältä. Onneksi lopetin.

Vierailija
4/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se toimi. Niillä joilla se toimii joko yks ryhmästä trollaa tai sitten itse liikuttaa lasia alitajuisesti. Olen siis pelannut ja lasi on todellakin liikkunut.

Vierailija
5/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lasi liikkui niinkin nopeasti ettei meidän sormet pysynyt sen päällä. En kyllä halua tietää miksi. Kammottavaa.

Vierailija
6/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risto Ryti oli spiritisti-harrastaja. Omisti alalle  keskittyneen kaupankin jos oikein muistan. Se oli muoti tuossa 20-30-luvulla. (Katsokaa Poirotteja - niissä viitataan usein aikakauden harrastuksiin)  Mistä luulette Aatun keksineen eksoottisen arjalaisuuden tai pyhän keihäänkärjen metsästyksen? Spiritismin jälkeen tuli ufo-jutut ja Bermudan kolmio. 

Vierailija
7/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gu kirjoitti:

Risto Ryti oli spiritisti-harrastaja. Omisti alalle  keskittyneen kaupankin jos oikein muistan. Se oli muoti tuossa 20-30-luvulla. (Katsokaa Poirotteja - niissä viitataan usein aikakauden harrastuksiin)  Mistä luulette Aatun keksineen eksoottisen arjalaisuuden tai pyhän keihäänkärjen metsästyksen? Spiritismin jälkeen tuli ufo-jutut ja Bermudan kolmio. 

No mitä nyt taas? Aatu keksi siis arjalaisuuden spiritismistä? Ja ufotkin sieltä tulevat ja Bermudan kolmiokin (jossa ei muuten ole mitään yliluonnollista kun vähän asiaan perehtyy). Samaa kamaa mulle mitä sulla on.

Vierailija
8/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten pelasin kahden kaverini kanssa spiritismiä leikillämme. Kyselimme kaikenlaisia tyhmiä kysymyksiä kuten 'minkä väriset mun pikkarit on' ja 'millon saan seuraavan kerran seksiä' ja 'minkä numeron saan matikankokeesta'. Henki vastaili kysymyksiin oikein, mutta joku vilisi sen jälkeen kotini nurkissa, lamput hajosi ja tavarat katoili. Muutin siitä kämpästä pois joku aika sitten eikä se oo ainakaan vielä perässä tullu.

Vierailija
9/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele sillä leikkimistä.

Sen sijaan suosittelen tutustumaan Henkien kirjaan (Book of Spirits, Alain Kardec) tätä elämää ihmetellessä.

Vierailija
10/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti pahat henget ei kunnioita ihmisten vapaata tahtoa.

Vierailija
11/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti pahoja henkiä ei ole olemassa. Ainakaan terveille ihmisille.

Vierailija
12/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahat henget ei välitä siitä, kuka on terve ja kuka ei.

Vierailija
13/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se toimi. Hyvä mielikuvitus tai umpiharhainen pitää olla, jos kokee sen lasin liikkuvan ilman, että joku kavereista/itse sitä liikuttaa.

t:Kerran teini-ikäisenä innokkaana kokeillut ja tuloksena totaalinen pettymys.. :D

Vierailija
14/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta leikkiä pimeyden voimien kanssa, Jeesuksen edessä nekin sortuu, mutta silti niiden kanssa ei kannata pelleillä.

Vierailija
15/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiva minulle esiin tutkimus jossa todistetaan migreenin olemassa olo.

Vierailija
16/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Migreenin olemassaolo on lääketieteellisesti todistettu, mutta sen tarkka syy on vielä hämärän peitossa. Tosin genetiikka ja ympäristön vaikutukset ovat nykytutkimusten valossa suurimmat syypäät.

Vierailija
17/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Migreenin olemassaolo on lääketieteellisesti todistettu, mutta sen tarkka syy on vielä hämärän peitossa. Tosin genetiikka ja ympäristön vaikutukset ovat nykytutkimusten valossa suurimmat syypäät.

Missä? Miten? Mikä tutkimus? En usko ennen kuin näen. Jos diagnoosi tehdään ilman löydöksiä, siis uskoen potilasta, on todentaminen kyllä erittäin epätieteellistä. Ja migreenihän diagnosoidaan uskomalla potilasta. Kokeet joita diagnoosin yhteydessä, niiden tarkoitus on sulkea muut sairaudet/syyt pois.

Vierailija
18/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahat henget ei välitä siitä, kuka on terve ja kuka ei.

Ei, mutta ehkä joillakin ns. epäterveillä on tietty portti auki tai joku henkiä aistiva ominaisuus, jota ihmisillä yleensä ei ole.

Oikeasti en usko tällaisiin juttuihin, mutta näitä on jännä miettiä. Ja vaikken muka usko, niin en ehkä uskaltais kokeilla spiritismiä. Siitä kuulee usein pelottavia juttuja, tiedä sitten valehtelevatko ihmiset vain...

Mitähän tulee, jos laitetaan vain tosi rehellisiä ihmisiä spiritismilaudalle? Mä en pystyis huijaamaan, tai jos pystyisin, niin ois pakko tunnustaa jälkikäteen.

Vierailija
19/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tapahtunut mitään, ylläri.

Vierailija
20/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntäkää pahat henget perseeseenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan