Mitä tapahtuu jos vegsu syö vahingossa lihaa?
Tuleeko manaajaoksennusefekti... YÖÖÖÖÖÖÖÖKKKK!!!
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Onkos Sinkkumies nyt oikeasti tyhmä vai eikö se reppana
Lopetin lukemisen tähän. Koita artikuloida selkeämmin, niin palaan asiaan. Vittupillujapaskasika ja sitä sun tätä ei nyt kuulu tähän.
Arvostuksella, Sinkkumies
Osui ja upposi <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin lukemisen tähän. Koita artikuloida selkeämmin, niin palaan asiaan. Vittupillujapaskasika ja sitä sun tätä ei nyt kuulu tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härkä ei kuullost kasvikselta. Anteeksi nyt vain. Se viittaa perversioihin haluta lihaa, mutta taas ei sitä suostuta syömään..
Sinkkumies
Mikä härkä? Jos härkistä mollaat, niin se tulee siitä pavusta, härkäpavusta, josta mössö on tehty.
Jauhis, härkis, lihis.. älä nyt leiki tyhmää. Juusto sitä ja liha tätä. Mitä ihmeen kasvista sellainen on?
Sinkkumies
No kasvisruokaa ne on nimestä huolimatta. En ymmärrä miten saat tästä tehtyä tällaisen ongelman.
Mulla menee punaisesta lihasta maha sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Osui ja upposi <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin uskoin, että upposit.
Sinkkumies
(ei vieläkään asiaa, pontentiaaliahan sinulla olisi, vähän)
Onneksi se on irrelevanttia sillä kritiikkiähän sinä et lue. Ihmettelen miksi olet vielä sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osui ja upposi <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin uskoin, että upposit.
Sinkkumies
(ei vieläkään asiaa, pontentiaaliahan sinulla olisi, vähän)
Pysytään aiheessa, mikä on kasvissyöjien ongelma ja froidilainen perverssio lihaan?
Jauhis, härkis, lihis.. älä nyt leiki tyhmää. Juusto sitä ja liha tätä. Mitä ihmeen kasvista sellainen on?
Sinkkumies
"Onneksi se on irrelevanttia sillä kritiikkiähän sinä et lue. Ihmettelen miksi olet vielä horo."
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Pysytään aiheessa, mikä on kasvissyöjien ongelma ja froidilainen perverssio lihaan?
Sinkkumies
Selkeä perversio lihaan, joka kielletään. Jo Freud mainitsi tästä, lihanhimo naisilla.
Kielletään liha ja päästään miesten yläpuolelle?
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
En ihmettele kauheasti miksi kirjoittaja on juuri sinkkumies, varsinkaan kun kirjoitustaito on mitä on. :D Pisteet trollauksesta!
Mies, jolla on tyttöystävä
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Suurin osa kasvissyöjistä on kasvissyöjiä eettisten ja/tai ekologisten syiden takia ja pitävät lihan mausta, heillä ei siis ole ongelmaa syödä lihanomaista ruokaa kunhan se ei ole lihaa eli on siis eettistä ja/tai ekologista.
Se liha alkaa mätänemään hänen suolistossaan ja hän sairastuu vaikeasti. Näin ainakin eräs vege ystäväni väittää. Hänen mukaansa kaikki sairauden johtuvat siitä, että ihmiset syövät lihaa ja se jää heidän suolistoonsa mätänemään eikä tule sieltä ulos suunnilleen koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee punaisesta lihasta maha sekaisin.
No kerran pari voi mennä. Olen itsekin kokeillut kasvissyöntiä ja silloin ei edes tehnyt lihaa mieli kuin ajoittain.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
En ihmettele kauheasti miksi kirjoittaja on juuri sinkkumies, varsinkaan kun kirjoitustaito on mitä on. :D Pisteet trollauksesta!
Väsynyttä, mutta vastaan siihen. Onnea lesboiluusi, koska olet ämmä kuitenkin.
Mua ei edelleenkään kiinnosta teidän ihmettelyt, mutta vastaan niin kauan kuin henki pihisee ja aion olla sinkkukin niin kauan. (te ette minua väittelyssä voita, never)
Sinkkumies
Mites se Sinkkumies ei lue hänelle osoitettuja kommentteja niiden kieliasun takia, mutta horottelee ja lesbottelee täällä itse ihmisiä? Tosiaan no wonder ettei kumppania näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Selkeä perversio lihaan, joka kielletään. Jo Freud mainitsi tästä, lihanhimo naisilla.
Näyttäisi ainakin olevan 1 (yksi) fiksaatioitunut palstalla, osa alkoi pelkäämään kun alettiin pohtimaan asiaa psygolokisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Väsynyttä, mutta vastaan siihen. Onnea lesboiluusi, koska olet ämmä kuitenkin.
Mua ei edelleenkään kiinnosta teidän ihmettelyt, mutta vastaan niin kauan kuin henki pihisee ja aion olla sinkkukin niin kauan. (te ette minua väittelyssä voita, never)
Sinkkumies
Samalla logiikalla säkin olet "ämmä". Ainut vaan, että itse en suosi misogynististä kielenkäyttöä. Vai olisitko sittenkin ihan vain homomies, jolla on ongelmia hyväksyä itsensä?
En koskaan jätä valheita elämään. Vastaan vaikka miljoona kertaa valheisiin.
Sinkkumies
ja olen aina oikeassa.
Mulle tulee kamalat ilmavaivat ja ripuli. Maidon kanssa on käynyt samoin, jotenkin kroppa ei osaa enää käsitellä sitä vaan tulee vatsavaivoja jos niitä syö.