Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ei sillä että asia minulle kuuluisi, mutta.." - hämmästyksen ja ihmetyksen aiheita?

Vierailija
09.03.2017 |

Pinotaan siis asioita, jotka eivät ole meidän päänsärkyjä eivätkä millään tapaa meille edes kuulu, mutta jotka lähimmäisten käyttäytymisessä silti hämmästyttävät ja vaikuttavat epäloogisilta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tehdään paljon lapsia ja palkka on molemmilla tosi huono. Sitten mietitään kun rahat ei riitä.

Kun pitää tehdä "jokaisen" kans kenen kans seukkaa lapsia. Sitten taas "yllättäen" rakkaus lopppuu.

Vierailija
2/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain terveysaiheisesta lehdestä artikkelin naisesta, joka kärsi lapsettomuudesta. Kuvattiin paljon lapsettomuuden tuskaa ja sitä, miten naisen unelmat tuntuivat valuneen viemäriin. Nähtiin toisaalta myös valoa tulevaisuudessa. Sitten ihan lopussa sanottiin, että mitään hoitoja ko. pari ei edes kokeillut - siis mitä? Ymmärrän että tässä hommassa on varmasti erilaisia koulukuntia, mutta MINUSTA on jotenkin uskomatonta elää lapsettomuuden surun kanssa edes kokeilematta, voisiko lapsen saada. Eihän sitä tiedä, jos kyseinen pari olisi tarvinnut jonkun yksinkertaisen lääkekuurin tai eka inseminaatio olisi tuonut heille sen kaivatun lapsen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri valittaa aina väsymystään, siis ihan aina. Töissä liukuma 6.30-9.00, tyyppi on aina ennen seitsemää paikalla. Voisiko väsymys vähentyä, jos nukkuisi vähän pidempään?

Vierailija
4/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä tutullani on kasvoissa muutamia isoja (n. kynnenkokoisia), pulleita luomia. Muuten on ihan perusnätti, muodikkaasti pukeutuva opiskelijatyttö. En tule koskaan ymmärtämään miksei hän yksinkertaisesti poistata niitä. Tietääkseni sille, ettei poistata niitä, ei ole mitään terveyssyitä. Luomista kasvaa karvoja, joita hän nyppii pois. Kerran joku treffikumppani jopa perui treffit niiden vuoksi, ja tämä kaverini oli asiasta melko katkera, eli tiedostaa kyllä ettei luomet miellytä kaikkia.

Ymmärrän toki, että kaikki saavat tehdä kropallaan mitä haluavat ja tärkeintä on, että on itse sinut itsensä kanssa, mutta jotenkaan en tätä hänen haluttomuuttaan poistaa niitä koskaan ole tajunnut, luomet kun käsittääkseni ovat tietynlaisia hyvälaatuisia kasvaimia. En usko että niistä kaikesta huolimatta edes jäisi paljonkaan näkyviä arpia koska sijaitsevat otsan sivulla. En ole koskaan tätä häneltä tietenkään kysynyt, mutta ihmettelempä vain. Itse olen käynyt poistamassa kaikki luomeni mitkä ovat tulleet ulos ihosta ja sellaiset luomet jokseenkin inhottavat minua. Minulle kynnys olisi kova seurustella sellaisen henkilön kanssa, jolla olisi samanlaisia luomia, sijaitsivat ne sitten missä päin kroppaa vain.

Vierailija
5/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan merkkilaukku, tekokynnet ja ripsen pidennykset ja sitten kuljetaan niissä ja linttaan astutuissa vanhoissa tennareissa. Itse ostaisin ensin ne kengät...

Vierailija
6/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsee taas uudenkin koiran roduksi vaikkapa ranskiksen ja sitten suree, miten se voi huonosti ja oksentaa ruokansa. Joo, se on edelleen pilalle jalostettu sairas rotu.

Vierailija
7/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaverini on kaunis, klassisen tyylikkäästi pukeutuva nainen. Kokonaisuuden vaan "pilaa" sellaiset tosi vanhanaikaiset ohuet metallisankaiset silmälasit. Tiedän (asiaa sivuttu muissa yhteyksissä), että kaverilla ei ole mitään superharvinaisia vahvuuksia tai silmäsairauksia, joiden vuoksi lasit maksaisivat niin paljon, ettei ole varaa päivittää. Alle satasella saisi jo sellaiset lasit, joiden kanssa ei näyttäisi vuoteen 2001 jämähtäneeltä. 

Vierailija
8/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä riittää, jotka valittavat rahapulaa ja silti matkailevat koko perheen kanssa joka vuosi ulkomaille. Sitten on kauhea stressi, kun tulee menoja. Jos esim. kymmenen vuoden ajan menisi etelään vain joka toinen vuosi, voisi säästössä olla 15 000 e pahan päivän varalle. Kyllä rauhoittaa, voin kertoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi