hyvä öljy/rasva
Heippa!
Mulla on noin kuukausi aikaa laskettuun aikaan ja pikkuhiljaa pitää alkaa valmistautuun synnytykseen...
Mikä olisi hyvä öljy/rasva välilihaan? Ja onko rasvailusta ollut hyötyä niille joilla on kokemusta??
Ja mikä rasva olisi parasta raskausarpiin rinnoissa? Ja mikä ehkäisee niiden syntyä?
Täällä on ollut aiheesta keskustelua mutta nyt en löytänyt..
Kommentit (3)
Lipolotion tai Ceridal Intime. Kannattaa lukea lisää aiheesta sivulta http://www.ceridal.com/index.php?id=4483c&select=Ceridal
Weledalta löytyy ihan raskausajan hoitoöljy ja välilihanöljy. Ainakin Bebes myy näitä (voi tilata niiden nettisivuiltakin) ja joissain luontaistuotekaupoista voi löytyä. Niin ja Sokoksella on kanssa myynnissä Weledan tuotteita.
Ite käytän tällä hetkellä tuota raskausajan hoitoöljyä. Ja siis aivan ihanaa on. Pitää ihon tosi samettisen ja kostean tuntuisena. Itelläni viikkoja kasassa vasta 10 joten vielä en osaa kertoa vaikotuksista. Kahessa aikasemmassa raskaudessa käytin vain tavallisia kosteusvoiteita (enkä niitäkään kovin säännöllisesti) enkä välttynyt raskausarvilta. Nyt toivon ettei niitä lisää ilmesty...
Itse rasvasin koko raskausajan millon milläkin kosteusvoiteella mahaa, rintoja ja jalkoja, mutta eipä auttanut raskausarpien syntyyn millään tavalla, niitä kun tuli. mahaan kylläkin tuli raskausarvet vasta synnytyksen jälkeen. Mutta tämä on toki ihon rakenteesta ja kimmoisuudesta kiinni myös. en usko että välilihan rasvalu hirveästi repeilyyn vaikuttaa sillä kyllä se repeää jos on revetäkseen, mutta ei toki kaikilla. Itse repesin sisäpuolelta, ulkopuolelta en ollenkaan. Mutta ainahan voi yrittää:)