Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiseltä onnistuu 1000 palan palapeli?

07.12.2007 |

Mies osti kummitytölleen joululahjaksi 1000 palan palapelin ja aloinkin miettimään, että jokohan taidot ja kärsivällisyys riittää noin isoon palapeliin? Ikää neidille on tulossa 11 v. Olis kurjaa antaa jotain liian vaikeaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINAKIN ITSE MUISTAN KYLLÄ TEHNEENI 1000 PALAN PALAPELEJÄ KAVERINI KANSSA 9-12 VUOTIAANA. RIIPPUU VARMAAN AIKA PALJON IHMISESTÄ JAKSAAKO KESKITTYÄ TEKEMÄÄN.

Vierailija
2/4 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän esikoistyttö rakastaa palapelejä ja jo 5 vuotiaana teki isänsä kanssa 1000 palan palapelejä (auttaen isää!), mutta tiedän lapsia jotka ihan oikeasti ei hahmota palapelijuttuja yli 10 vuotiaanakaan. Se on aika yksilöllistä. Luulisin, että jos kummityttösi on tykännyt palapeleistä, 1000 palaa on varmasti haastava, mutta ei lainkaan mahdoton. Se on kiva puuha koko perheelle! Loistava lahja on myös sellainen alusta jossa keskeneräisen palapelin saa rullalle ja kaappiin silloin kun sitä ei tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kiva lahjaidea, sellasta on hauska tehdä yhdessä, siis lapset ja aikuiset.

Lapsesta riippuu, ihan niin kun tuossa sanottiinkin, joku lapsi jaksaa jo alle kouluikäsenä keskittyä, toista ei vielä aikuisenakaan innosta :)

Vierailija
4/4 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Iän lisäksi tekemiseen vaikuttaa vahvasti kyllä sekin, että minkä aiheen olet palapeliin valinnut. Kiva aihe on esim. Suomen/Euroopan/muun maapläntin kartta, jolloin lapsi saa tukea tekemiselleen jo koulussa ja elämässä opituista asioista. Minä itse ostin kesällä Lidlistä ihan muuten vaan 500 palan USAn karttapalapelin (oisin ostanut Euroopan, mutta olivat jo loppuneet) ja 11-vuotias vilkas kummipoikani innostui tekemään sitä aivan tosissaan. Hyvin kävi laatuun.

:) ONNANNAA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä