Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kaverin perheen iso koira

Vierailija
09.03.2017 |

Tilanne on siis se, että mun lapsella on tosi huvä, oikeastaan paras, ystävä. Lapset ovat yleensä aina meillä koska ystävän perheellä on iso koira, jota mun lapsi pelkää.

Ajattelin, että olisi kiva, jos mun lapsi voisi välillä mennä ystävälleen, ja laitoinkin hänen äidilleen viestin, että voisivatko he luopua koirasta, jotta lapseni voisi vierailla siellä.

Sain takaisin aika inhottavan viestin, eikä kyllä enää tee mieli ottaa lapset ystävää meille kylään kun he eivät voi vastavuoroisesti joustaa yhtään.

Lastakin harmittaa.

Kommentit (32)

Vierailija
2/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä eläinvihaajien provoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa kai tämäkin... Eikö oo muuta tekemistä?

Vierailija
4/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tekeekö koira jotain konkreettista, muuta kuin vain on olemukseltaan pelottava? 

Toivottavasti on provo. Minultakin tulisi aika inhottava viesti takaisin...

Vierailija
5/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen huono.

Vierailija
6/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä lisätä aloitukseen, että toiminko jotenkin tyhmästi kun ystävän äidin viesti oli sävyltään vähän inhottava?

En mielestäni mitenkään ikävään sävyyn viestiäni kirjoittanut.

Eikä tämä ole provo, olisikin.

Ap

Vierailija
7/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla tosissasi.

Ei käynyt mielessäsi että pyysit lapsesi kaverin perhettä luopumaan yhdestä perheensä jäsenestä että sinun lapsesi voisi vapaammin vierailla heillä.

Minä en olisi vastaavassa tilanteessa laittanut viestiä sinulle.

Olisin tullut kertomaan kuinka ajattelematon olit.

Vierailija
8/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika vie aina nakin minkä syöttää eläimelle,aina on tullut kavereita.

Vierailija
9/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä eläinvihaajien provoja.

Väärin, tämä provoilija luulee olevansa eläinrakas.

Vierailija
10/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut että, sä voit maksaa lopetuspiikin. Olis ollu niinkuin win-win....

Vierailija
11/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit sanonut että, sä voit maksaa lopetuspiikin. Olis ollu niinkuin win-win....

Siis enhän mä tietenkään halua, että koiraa lopetetaan, herran jestas.

Meilläkin on koira, joten pidän koirista. Ei tuonkaa perheen koirassa muuta vikaa ole kuin se, että mun lapsi kovasti pelkää sitä.

Asiallisesti kysyin viestillä ja kyllä ainakin mun mielikuvani kyseisestä perheestä muuttui negatiivisemmaksi.

Ap

12/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onkin provo, niin vastaan silti.

Olit idiootti, ei lapsesi kaverin äiti. Pyysit häntä luopumaan rakkaasta perheenjäsenestään. Miltä sinusta tuntuisi, kun joku laittaisi viestin, että "voisitko nyt luopua siitä lapsestasi kun en tykkää lapsista, joten en voi tulla teille kylään ennenkuin lapsi on poissa"?

Ei varmaan kivalta. Eli olit ajattelematon ääliö, jonka mielestä kaiken pitäisi mennä oman perheesi mukaan.

Vierailija
13/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2328 kirjoitti:

Vaikka onkin provo, niin vastaan silti.

Olit idiootti, ei lapsesi kaverin äiti. Pyysit häntä luopumaan rakkaasta perheenjäsenestään. Miltä sinusta tuntuisi, kun joku laittaisi viestin, että "voisitko nyt luopua siitä lapsestasi kun en tykkää lapsista, joten en voi tulla teille kylään ennenkuin lapsi on poissa"?

Ei varmaan kivalta. Eli olit ajattelematon ääliö, jonka mielestä kaiken pitäisi mennä oman perheesi mukaan.

Älä hulluja puhu!

Vierailija
14/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hassu juttu. Ihan melkein naurattaa..Hih..Hih..

Vierailija
15/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti. Keksi parempi provo! Tää ei ollut hauska, vaan äärimmäisen tyhmä ja huono!

Vierailija
16/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyllä huono

Vierailija
17/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te vastaatte, jos tämä on mielestänne provo? Ei ole.

En mä halua, että kaikki menee meidän perheen ehdoilla. Lapsi vaan kovasti haluaisi mennä joskus ystävälleen, mutta ei uskalla.

Ja nyt tämän tilanteen jälkeen en tiedä haluanko edes tätä lasta meille. Hän on ainakin kolme kertaa viikossa meillä leikkimässä, ja on mukava lapsi, mutta vhän kyllä mietityttää.

Ap

Vierailija
18/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miulle olisi tuollainen viesti tullut, luulisin että yhteydenpito kyseisiin ihmisiin olisi loppunut kuin seinään. Tietysti koulussa voivat lapset olla yhdessä, sitähän ei voi mitenkään estää.

19/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koska tämä kaverin äiti suuttui kun halusit heidän luopuvan koirastaan, on mielestäsi oikein ettei tyrtärelläsi enää ole tätä parasta ystävää?

Voinmyös pyytää, että koiraa pidetään eri huoneessa kun tyttäresi on kylässä. Tai juurikin tuo, että kaveri on aina teillä

Miten reagoisit jos teidän pyydettäisiin luopumaan koirasta kun tyttäresi kaveri sitä niin pelkää?

Mene tyttäresi kanssa kaverille kylään ja tutustukaa koiraan(jos olet enää tervetullut viestisi jälkeen). Kerta pelko johtuu vain koiran koosta.

Vierailija
20/32 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei provoilijat, joitain etiikkaa sentään. Jos kirjoittaa paskan provon ja jää heti kiinni, niin vähintä mitä voi tehdä on luikkia kirjoittamaan toista yhtä huonoa provoa eikä ruveta inttämään että ei ole provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi