Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainut jolle tulee Eva Biaudet'sta mieleen ettei se ole kovin älykäs

Vierailija
09.03.2017 |

eikä logiikka ole kovin edistynyttä? Argumentit eivät ole kovin originelleja. Hyvin hän on toisaalta pärjännyt elämässä kauniilta näyttämällä ja nyttemmin elättämällä itsensä erilaisilla tasa-arvojutuilla toistamalla niitä samoja mantroja ja tilastoja. On toiminut yhdenvertaisuusvaltuutettuna, vähemmistövaltuutettuna (erivapaudella koska pätevyyttä ei ole) ja nyt Naisjärjestöjen Keskusliitossa.

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole hirveästi seurannut, mutta hän on mielestäni tehnyt hyvää työtä tasa- arvon puolesta tosi monella saralla. Tuskin ihan tyhmä on. Ennemminkin idealistisen naivi.

No nyt kyllä itse lätiset ihan samalla tavalla.

Voisitko hieman availla noita "sarkoja", niin me muutkin tässä sivistyisimme?

Itse olen potilasjärjestössä ja törmännyt siinä usein Evaan. Hän on tehnyt paljon potilaiden oikeuksien eteen töitä. 

Vierailija
42/125 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2011 siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin Ankeisen mukaan politiikkaan.

Vierailija
44/125 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole hirveästi seurannut, mutta hän on mielestäni tehnyt hyvää työtä tasa- arvon puolesta tosi monella saralla. Tuskin ihan tyhmä on. Ennemminkin idealistisen naivi.

Itse olen potilasjärjestössä ja törmännyt siinä usein Evaan. Hän on tehnyt paljon potilaiden oikeuksien eteen töitä. 

Esimerkiksi mitä?

Vierailija
45/125 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä kaupan kassalla ja tehnyt paljon töitä, jotta asiakkaat saavat luovuttaa maksunsa valitsemistaan tavaroista.

Vierailija
46/125 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis? Really? 

https://www.eduskunta.fi/FI/kansanedustajat/PublishingImages/Biaudet_Ev…

Ihan mitäänsanomaton seinäruusu!

Vierailija
47/125 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä kaunista nähnytkään :D Ihan miehen näköinen, ja minustakin todella yksinkertaisen oloinen ihminen.

Vierailija
48/125 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. On ihan aina tullut vaikutelma hysteerisestä kanasesta ja oikein kliseisestä blondista.

Vierailija
49/125 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut yleisössä kun hän on pitänyt, no kai sitä voisi sanoa "luennoksi". Jatkokysymyksiä ei saanut esittää ja Eva saateltiin toisiin tiloihin heti esiintymisen jälkeen.

Se nk. luento oli oikea kliseiden kertymä, millä olisi täyttänyt monta lappua bullshitbingossa.

Vierailija
50/125 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan kauhean älykästä ei ollut silloin vuosia sitten avautua lehdessä, kuinka "toinen nainen vei mieheni". Just just, niinhän ne miesparat on aina ihan kenen tahansa vietävissä.

Sovinnaisten ihmisten sovinnaiset itsepetokset. Lopuksi otetaan kauniit kuvat lehteen sisustuksesta. Voi näitä poliitikkoja on aina riittänyt, tuskin ovat ihan hetkeen loppumassa. Asioita vaan tapahtuu.

Vierailija
51/125 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei todellakaan ole mikään ruudinkeksijä

T. Yhdessä töitä tehnyt

ei todellakaan. Jossain tv ohjelmassa keskuteli muiden elitisti naisten kanssa kuinka lapset voi ihan hyvin ottaa töihin mukaan:-D röihin:-D kuplassa on hyvä olla

Vierailija
52/125 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa. Minulle tulee hänestä juuri mieleen sanonta "tyhjät pullot kolisevat kaikista kovimmin".

Tuo sanonta on varattu Laura Huhtasaarelle.

Vierailija
53/125 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis tuli Eija-Riitta Korholasta. Ja kyllä, olen tavannut muutaman kerran.

Vierailija
54/125 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkunsortin hörhöltä vaikuttaa, mitä tv:stä olen juttujaan kuunnellut.

Hänen pitäisi muuttaa johonkin hippikylään ulkomaille istumaan ringissä mahdollisimman kansainvälisen joukon kanssa ja laulaa kumbaijaa.

Vierailija
55/125 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Innokas maa ha n mu uto n ja su urm os ke ijan kannattaja, samaa intoa toivoisin häneltä myös tavallisten suomalaisten hyvinvoinnin parantamiseen.

Ei kannata pidättää henkeään odottaessa. 😂

Vierailija
56/125 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samasta puusta veistetty kuin muutkin vihervassarit.

Se on kyllä oikeistolaisemmasta puolueesta mitä kokoomus on.

Eva on kultalusikkapylly, ja sen huomaa.

Vierailija
57/125 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tasa-arvoista että pakollinen asevelvollisuus koskee vain ainoastaan miehiä?

On, koska tyttöjen puolella ei ole juurikaan kiinnostusta armeijaan menoa kohtaan.

Vierailija
58/125 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellut asiaa. Ihmettelen kun täältä katöaa ketjuja jos vaikka vain hieman arvostelee jotain henkilöä.Toisia sitten saa arvostella.

Vierailija
59/125 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa. Minulle tulee hänestä juuri mieleen sanonta "tyhjät pullot kolisevat kaikista kovimmin".

Tarkotit varmaan "tyhjät tynnyrit kolisevat eniten".

No, jokatapauksessa, sama merkitys.

Vierailija
60/125 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi häntä nyt maalitetaan? Ai niin, se sinpunakommentti. Lol.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan