Olenko ainut jolle tulee Eva Biaudet'sta mieleen ettei se ole kovin älykäs
eikä logiikka ole kovin edistynyttä? Argumentit eivät ole kovin originelleja. Hyvin hän on toisaalta pärjännyt elämässä kauniilta näyttämällä ja nyttemmin elättämällä itsensä erilaisilla tasa-arvojutuilla toistamalla niitä samoja mantroja ja tilastoja. On toiminut yhdenvertaisuusvaltuutettuna, vähemmistövaltuutettuna (erivapaudella koska pätevyyttä ei ole) ja nyt Naisjärjestöjen Keskusliitossa.
Kommentit (125)
Ainakaan kauhean älykästä ei ollut silloin vuosia sitten avautua lehdessä, kuinka "toinen nainen vei mieheni". Just just, niinhän ne miesparat on aina ihan kenen tahansa vietävissä.
Tyypillinen suomenruotsalainen. Siihen päälle pirtsakkaa ulkonäköä.
En ole hirveästi seurannut, mutta hän on mielestäni tehnyt hyvää työtä tasa- arvon puolesta tosi monella saralla. Tuskin ihan tyhmä on. Ennemminkin idealistisen naivi.
Et ole ainoa. Minulle tulee hänestä juuri mieleen sanonta "tyhjät pullot kolisevat kaikista kovimmin".
Sen jälkeen kun hurahti naisasialiikkeeseen, on ollut ihan vauhko ja yhden asian, jopa äärilaidan nainen.
En tykkää enää olla tekemisissä. Nuorempana oli rennompi ja helpommin lähestyttävä
Vierailija kirjoitti:
Joo ei todellakaan ole mikään ruudinkeksijä
T. Yhdessä töitä tehnyt
Jotenkin tuntuu ettei hänen uransa aikainen työkaveri avautuisi tuollaisesta ellei kyse ole ollut jostain tet-aikaisesta työkaveruudesta.
Vierailija kirjoitti:
En ole hirveästi seurannut, mutta hän on mielestäni tehnyt hyvää työtä tasa- arvon puolesta tosi monella saralla. Tuskin ihan tyhmä on. Ennemminkin idealistisen naivi.
No nyt kyllä itse lätiset ihan samalla tavalla.
Voisitko hieman availla noita "sarkoja", niin me muutkin tässä sivistyisimme?
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Minulle tulee hänestä juuri mieleen sanonta "tyhjät pullot kolisevat kaikista kovimmin".
Se on : "Tyhjät tynnyrit..."😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo sanontoja on monenlaisia ja pointti tulee kyllä varmasti selväksi. :) Eva ei ulkomuodoltaankaan ole tynnyri niin ehkä tuo pullo on kuvaavampi.
Voiko tyhmempi, samantasoinen vai vain älykkäämpi arvioida jonkun toisen älykkyyttä?
Koulutukseltaan ylioppilas. Ja sen kyllä huomaa..
Oli kuitenkin korkeassa virassa yhdenvertaisuusvaltuutettuna vaikka oli siihen epäpätevä. Siihen hommaan olisi vaadittu ylempi korkeakoulututkinto, mutta rkp:n edustajia ei tietenkään koska samat säännöt.
Onhan siinä aina se mahdollisuus, etteivät rahkeet oikein riittäneet tuon korkeampaan koulutukseen. Kysyttäessä hymyilee kauniisti ensin ja sen oikein näkee kun päässä raksuttaa että "Awww. taas kysytään jotain mistä en tiedä hölkäsen pöläystä"
Evasa on jotain samaa kuin Umaya Abu-Hannassa. Molemmilla suu käy kuin ovelta-ovelle -kauppiaalla eikä koskaan tiedä, mitkä puheet pitäisi ottaa todesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo sanontoja on monenlaisia ja pointti tulee kyllä varmasti selväksi. :) Eva ei ulkomuodoltaankaan ole tynnyri niin ehkä tuo pullo on kuvaavampi.
"Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa."😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa."😛
Törkeä ketju hienoa työtä tehneestä upeasta naisesta, joka on esimerkki meille kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Voiko tyhmempi, samantasoinen vai vain älykkäämpi arvioida jonkun toisen älykkyyttä?
"Sanasta naista ( ; ) ), sarvesta härkää."
Vierailija kirjoitti:
Törkeä ketju hienoa työtä tehneestä upeasta naisesta, joka on esimerkki meille kaikille.
Esimerkki mistä?
Vierailija kirjoitti:
"Koulut jää kesken, mutta silti voi kiivetä korkealle" ,esimerkki.
Joo ei todellakaan ole mikään ruudinkeksijä
T. Yhdessä töitä tehnyt