Mitä sellaista et ole tehnyt mitä melkein kaikki ikäisesi ovat?
En ole koskaan leikannut tai nyppinyt kulmakarvojani. N38
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
En ole harrastanut seksiä, en ole hommannut ajokorttia, en ole ollut töissä, en ole ostanut asuntoa, en ole ollut humalassa, en ole ollut festareilla.
m35
Ei jumalauta voi olla totta,aika munatonta,nyt viinakaupan kautta baariin,sieltä joku nahka kämpille mitä polet kuin tulpatonta mopoa.
Vierailija kirjoitti:
En ole harrastanut seksiä, en ole hommannut ajokorttia, en ole ollut töissä, en ole ostanut asuntoa, en ole ollut humalassa, en ole ollut festareilla.
m35
No nyt löytyi yksi niistä yhteiskunnalta kadonneista miehistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m35
Ei jumalauta voi olla totta,aika munatonta,nyt viinakaupan kautta baariin,sieltä joku nahka kämpille mitä polet kuin tulpatonta mopoa.
Lupaan tehdä noin heti sen jälkeen, kun sinä olet opetellut oikeinkirjoituksen perusteet.
m35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m35
No nyt löytyi yksi niistä yhteiskunnalta kadonneista miehistä!
Olen minä käynyt ammattikorkean ja olen myös työkkärin listoilla. En mikään kavereiden ja vanhempien luona notkuva peruskoulupudokas.
m35
Ottanut rakennekynsiä. Haluaisin kyllä, muttei ole ollut muka sopivaa hetkeä..
N33
Vierailija kirjoitti:
Ottanut rakennekynsiä. Haluaisin kyllä, muttei ole ollut muka sopivaa hetkeä..
N33
No ei VARMASTI ole suurin osa ikäluokastasikaan (ei vaikka laskettaisiin vain naiset).
Vierailija kirjoitti:
Asunut yksin. Olen sentäs jo 48 ja eronnut...
Mulla sama, ikää kohta 57v.
Kotoa muutin suoraan avokkeen (myöh aviopuoliso) kanssa yhteen, eron jälkeen asuin 3 lapseni kanssa kunnes perustimme uusperheen. Sitä eletään edelleenkin eli minä, mies ja kuopus.
En ole koskaan käynyt festareilla, vaikka muuten ennen lasta tulikin rilluteltua.. N 23v
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan somettanut. En ole naamakirjassa, twitterissä, instagramissa, tinderissä tai missään. Olenkohan edes olemassa? N42
Av-palstako ei ole sosiaalista mediaa?
En ole käynyt festareilla tai kosmetologilla, ei ole ollut tekorusketusta, tekohiuksia, tekoripsiä, tekokynsiä, tekohuulia tms. Ei ole ollut yhden illan juttuja. En ole koskaan ajanut autoa tai mopoa tms.
En ole koskaan asunut yhdessä kumppanin kanssa, vaikka yksi 3 vuoden suhde ja yksin 1 vuoden suhde takana.
N27
En ole koskaan pettänyt puolisoani enkä seurustelukumppaneitani. M 45
Ei varmaan harvinaista lestadiolaisten piireissä.
Mä olen 40 ja mun äidillä (70) ainakaan ole koskaan mitään meikkejä ollutkaan. Ja me ei olla lestadiolaisia.