Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unohdin naistenpäivän, vaimo uhkaa erolla

Vierailija
09.03.2017 |

Siis ihan oikeasti nyt on lyöty erokorttikin jo pöytään. En pysty ymmärtämään. Jos ei muista vaimoaan mitenkään naistenpäivänä, onko oikein saada osakseen aggressiivista räyhäämistä koko illan ja vielä aamullakin?

Kommentit (186)

Vierailija
61/186 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos AP:n vaimo ei muista http://www.steakandbj.org/ -päivää, niin suosittelen AP:ta murjottamaan juhannukseen asti :D

Suosittelen unohtamaan tuon vittuilupäivän. Miestenpäivä on marraskuussa. Tyytyköön joka ukko silloin markettipuskan hintaiseen pikkulahjaan. Kuten partavaahtoon.

Ja naiset voivat olla vinkumatta ystävänpäivästä. 

Sinä et ilmeisesti saanut kunnon lahjaa? Vai että markettipuska. Miksi naisten ei kuulu ostaa miehilleen lahjoja? Yksikään kukkasetti ei ole ollut alle viidenkympin ja hääpäivänä lahjat ovat parin- komensadan välillä. Vaimo ei osta mitään. Taitaa olla aika lopettaa omalta osaltani.

Jos et ole saanut mitään, oletko miettinyt että ehkä et ole sen arvoinen?

Ja sinä alat vittuilla minulle kun en ole saanut "kunnon lahjaa". Ja sitten vittuilet vaimollesi, jolle itse kannat 300 euron lahjoja. Mitä sinä oikein haluat? Olette te miehet ihan sekaisin.

Voi ristus mikä akka. En ole ikinä vittuillut lahjojen saamattomuudesta vaimolle. Jos ei osta niin ei sitten osta. Ja ilmeisesti en sitten ole sen arvoinen. Kai tästäkin pitää jotain tulkintoja vetää, mutta toisaalta en ole pitänyt asiaa niin tärkeänä. Kummastelen vain näitä ihmisiä, jotka vetävät herneet nenään, jos unohtaa jonkun tekopelipäivän. 

Ilmeisesti sinunkaltaiset pirttihirmut riehuvat miehilleen, jos naistenpäivä unohtuu ja sitten pihdataan ainakin vuosi. 

Voi ristus mikä mulkku. Vittuilit siitä että vaimosi ottaa vastaan kalliita lahjoja ja vittuilit minulle siitä, että en saa "kunnon lahjoja" eli jotain kallista. Hankkiudu eroon noista hiertävistä kalsareista. Ja materialismistasi.

Kiitos. En ole pitkään aikaan nauranut näin paljoa. Taitaa neidillä olla stringit ikävästi väärässä välissä.

Minä taas en saa nauraa, kun luovuutesi ei riitä keksimään omia loukkauksia vaan kopioit minulta. Mutta ihan tosissaan: oikea lahja ei ole sellainen, jonka hintaa lasketaan ja josta odotetaan kieli pitkällä vastalahjaa. Oikea lahja annetaan sydämestä eikä sen arvolla ole väliä. Ehkä et siksi saa itse mitään. Kun et anna vaimollesi mitään pelkästä hyvästä sydämestä ja hän tajuaa sen.

Sinulla on melkoiset kyvyt vetää käsittämättömiä johtopäätöksiä. 

Sinä otit puheeksi jotkut markettihintaiset kukat. Eikös? Eli sinun mielestä lahjan arvo mitataan euroissa. 

Markettien kukat ovat yleensä melko karmean näköisiä ja jos vien vaimolle kukkia, niin sitten vien jonkun kauniin setin. Toki kindermunasta saatu koru voi olla ihan yhtä arvokas, mutta kummasta vaimo on aina tykästynyt niihin tyyriimpiinkin koruihin. 

Ja sinulla ei nyt ole mitään hajua miksi minä annan vaimolleni lahjoja. Itse en ilmeisesti sellaisia saa, joten pilluusi on vuosien varrella kerääntynyt kottikärryllinen hiekkaa.

Vierailija
62/186 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suoraan sanoen ymmärrä tota vouhkaamista jostain naistenpäivästä. Oma mies on välillä muistanut, ja välillä ei. Mulle aivan se ja sama päivä. Voiko joku ihan oikeasti kertoa tyhmälle, että mikä tekee tosta päivästä nyt niin tärkeän?

N40

No minä kerron tyhmälle. Kun se kerran ei ole sinulle tärkeä, eikö sinulla ihan oikeasti tule mieleen että ei ole mahdollista että se on kenellekään avioeron paikka? Raivostuminen johtuu luultavasti pitkään jatkuneista ongelmista. Mutta on se aika hauska onnitella itseään ja ajatella että kaikki muut naiset ovat sekopäitä pirttihirmuja ja MINÄ olen oikea luojan lahja miehille. No niin, ala naputtaa hymiöitä ja neuvo minua rauhoittumaan. Mutta itse kysyit.

Et kyllä vieläkään kertonut, että mikä tekee naistenpäivästä niin tärkeän. Ok, joillekin se on tärkeä päivä, mutta olisi kiva tietää miksi. Mitä erityistä juuri siihen päivään liittyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/186 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen noin pienestä asiasta noin massiivisesti suuttuu, niin olisiko se ero edes huono asia? Itseäni ei ainakaan edes kiinnostaisi olla jonkun dramaqueenin kanssa. Ex mieheni oli varsinainen draamailija ja se oli todella rasittavaa.

Ei sitten järki sano, että jos joku noin raivostuu pikkuasiasta, niin aika todennäköisesti kyseessä oli höyhen joka katkaisi kamelin selän? Eiköhän tuossa suhteessa ole moni muukin asia pielessä.

Tahdot siis sanoa, että naisten rationaalisuudessa ja vaatimustasossa ei ole mitään väärää? Naistehan eivät pillastu pikkuasioista vaan aina takana on huono suhde (eli suomeksi paska mies)?

Sinä siis tahdot sanoa, että kun nainen uhkaa erolla kun ei saanut kukkia tiettynä päivänä, todennäköisin selitys on että nainen on sekopää? Koska naiset nyt vain ovat sellaisia? Mikä olisi sinun tulkintasi, jos mies karjuu naama punaisena haluavansa eron, kun pippurikastikkeessa onkin ananasta mistä hän ei pidä? Mies pillastui pikkuasiasta?

Vierailija
64/186 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suoraan sanoen ymmärrä tota vouhkaamista jostain naistenpäivästä. Oma mies on välillä muistanut, ja välillä ei. Mulle aivan se ja sama päivä. Voiko joku ihan oikeasti kertoa tyhmälle, että mikä tekee tosta päivästä nyt niin tärkeän?

N40

No minä kerron tyhmälle. Kun se kerran ei ole sinulle tärkeä, eikö sinulla ihan oikeasti tule mieleen että ei ole mahdollista että se on kenellekään avioeron paikka? Raivostuminen johtuu luultavasti pitkään jatkuneista ongelmista. Mutta on se aika hauska onnitella itseään ja ajatella että kaikki muut naiset ovat sekopäitä pirttihirmuja ja MINÄ olen oikea luojan lahja miehille. No niin, ala naputtaa hymiöitä ja neuvo minua rauhoittumaan. Mutta itse kysyit.

Kuka sinun muroihin on kussut? Kannattaa ehkä oikeasti ottaa se ero, jos tilanne on päässyt tuollaiseksi. Kyllä sinä melkoiselta pirttihirmulta kuulostat.

Unohdit sen hymiön. Ja kuten sanoin, voit loppupäivän ihailla itseäsi siitä, miten paljon parempi olet kuin muut. Eikö tule mukava, lämmin fiilis? Mutta huomautan, että minut luokittelit pirttihirmuksi VAIN sen perusteella, että olin eri mieltä kanssasi. Enkä alkanut haukkua naista joka osoittaa negatiivisia tunteita (eli aloittajan vaimo). Ja sitähän emme voi naiselle sallia, eikö niin? Nainen EI SAA osoittaa negatiivisia tunteita. Vain mies saa suuttua ja miehellä on aina järkevä syy. Nainen on drama queen ja pirttihirmu.

Sinä olet kyllä hupaisa tapaus. Onko sinulla ihan kaikki muumit laaksossa? 

Mistä ihmeestä sinä nyt revit tuollaisia johtopäätöksiä? Jos on syytä, niin tottakai saa suuttua. Oli sitten nainen tai mies. Mutta jos otetaan AP:n esittämä tilanne, niin kyllä siinä tapauksessa tämä vaimo on täysin naurettava vinkuja. Tosin, kunten täälläkin on todettu, niin kyseinen liitto taitaa olla jo tiensä päässä muutenkin. 

Sinä se ihme epeli olet kun yhden osapuolen kertoman perusteella pystyt määrittelemään vaimon naurettavaksi vinkujaksi ja liiton tulleen tiensä päähän.

Mit vit. Tehän sen ihan itse täällä päättelitte. Todettiin, ettei kukaan voi noin pienestä suuttuja, joten ap on provo, tai sitten vaimolla on jotain muita patoutumia varastossa. 

Jostain naistenpäivän lahjan unohtamisesta on täysin naurettavaa vetää herneet nenään. Eli tämä vaimo on naurettava vinkuja tai sitten liitto on jo kalkkiviivoilla ja tämä oli viimeinen pisara.

Henkilökohtaisesti en ole näin todennut. Mikä antaa sinulle oikeuden määritellä mikä on kenellekin tärkeää? Jos se arki vie mukaan ei voi olla liikaa vaadittu nimetä itselleen yksi päivä, joilloin saa tuntea itsensä tärkeäksi ja arvostetuksi.

Vierailija
65/186 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos AP:n vaimo ei muista http://www.steakandbj.org/ -päivää, niin suosittelen AP:ta murjottamaan juhannukseen asti :D

Suosittelen unohtamaan tuon vittuilupäivän. Miestenpäivä on marraskuussa. Tyytyköön joka ukko silloin markettipuskan hintaiseen pikkulahjaan. Kuten partavaahtoon.

Naiselle vastaavasti karvanpoistotuote naisten päivänä?

Pitäisi melkein kokeilla. Olisi meinaan melkoinen myrsky, kun antaisi lahjaksi intiimialueelle tarkoitettua karvanpoistoainetta. 

Vierailija
66/186 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Kuka sinun muroihin on kussut? Kannattaa ehkä oikeasti ottaa se ero, jos tilanne on päässyt tuollaiseksi. Kyllä sinä melkoiselta pirttihirmulta kuulostat.

Unohdit sen hymiön. Ja kuten sanoin, voit loppupäivän ihailla itseäsi siitä, miten paljon parempi olet kuin muut. Eikö tule mukava, lämmin fiilis? Mutta huomautan, että minut luokittelit pirttihirmuksi VAIN sen perusteella, että olin eri mieltä kanssasi. Enkä alkanut haukkua naista joka osoittaa negatiivisia tunteita (eli aloittajan vaimo). Ja sitähän emme voi naiselle sallia, eikö niin? Nainen EI SAA osoittaa negatiivisia tunteita. Vain mies saa suuttua ja miehellä on aina järkevä syy. Nainen on drama queen ja pirttihirmu.

Mistä ihmeestä sinä nyt revit tuollaisia johtopäätöksiä? Jos on syytä, niin tottakai saa suuttua. Oli sitten nainen tai mies. Mutta jos otetaan AP:n esittämä tilanne, niin kyllä siinä tapauksessa tämä vaimo on täysin naurettava vinkuja. Tosin, kunten täälläkin on todettu, niin kyseinen liitto taitaa olla jo tiensä päässä muutenkin. 

Sinä se ihme epeli olet kun yhden osapuolen kertoman perusteella pystyt määrittelemään vaimon naurettavaksi vinkujaksi ja liiton tulleen tiensä päähän.

Mit vit. Tehän sen ihan itse täällä päättelitte. Todettiin, ettei kukaan voi noin pienestä suuttuja, joten ap on provo, tai sitten vaimolla on jotain muita patoutumia varastossa. 

Jostain naistenpäivän lahjan unohtamisesta on täysin naurettavaa vetää herneet nenään. Eli tämä vaimo on naurettava vinkuja tai sitten liitto on jo kalkkiviivoilla ja tämä oli viimeinen pisara.

Henkilökohtaisesti en ole näin todennut. Mikä antaa sinulle oikeuden määritellä mikä on kenellekin tärkeää? Jos se arki vie mukaan ei voi olla liikaa vaadittu nimetä itselleen yksi päivä, joilloin saa tuntea itsensä tärkeäksi ja arvostetuksi.

Jos suhteessa tuntee itsensä tärkeäksi ja arvostetuksi yhtenä päivänä vuodessa, niin siinä suhteessa on jotain lähtökohtaisesti pielessä. 

Vierailija
67/186 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen noin pienestä asiasta noin massiivisesti suuttuu, niin olisiko se ero edes huono asia? Itseäni ei ainakaan edes kiinnostaisi olla jonkun dramaqueenin kanssa. Ex mieheni oli varsinainen draamailija ja se oli todella rasittavaa.

Ei sitten järki sano, että jos joku noin raivostuu pikkuasiasta, niin aika todennäköisesti kyseessä oli höyhen joka katkaisi kamelin selän? Eiköhän tuossa suhteessa ole moni muukin asia pielessä.

Varmaan näin. Itse tosin pitäisin fiksumpana avautua siitä, mikä oikeasti kiikastaa, kuin ulista että unohdit naistenpäivän.

Katos, AP:n vaimokin on linjoilla.

Häh?? Millä perusteella sinä minua ap:n vaimoksi luulet? Tuskin se vaimo itseään dramaqueenina pitäisi.

Vierailija
68/186 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahdot siis sanoa, että naisten rationaalisuudessa ja vaatimustasossa ei ole mitään väärää? Naistehan eivät pillastu pikkuasioista vaan aina takana on huono suhde (eli suomeksi paska mies)?

Sinä siis tahdot sanoa, että kun nainen uhkaa erolla kun ei saanut kukkia tiettynä päivänä, todennäköisin selitys on että nainen on sekopää? Koska naiset nyt vain ovat sellaisia? Mikä olisi sinun tulkintasi, jos mies karjuu naama punaisena haluavansa eron, kun pippurikastikkeessa onkin ananasta mistä hän ei pidä? Mies pillastui pikkuasiasta?

Jos mies käyttäytyy noin, niin hän on sekopää. 

Jos nainen uhkaa erolla, kun ei saa naistenpäivänä lahjaa, on hänellä jotain pahasti pielessä. Joko itselllään tai suhteessa.

Vierailija
69/186 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan näin. Itse tosin pitäisin fiksumpana avautua siitä, mikä oikeasti kiikastaa, kuin ulista että unohdit naistenpäivän.

Häh?? Millä perusteella sinä minua ap:n vaimoksi luulet? Tuskin se vaimo itseään dramaqueenina pitäisi.

AP ei ulissut, että unohti naistenpäivän, vaan vaimon reaktiosta asiaan. Ja jos vaimo purkaa tunteensa näin, voi olla vaikeaa tietää mistä kiikastaa.

Vierailija
70/186 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan suhteellisuudentaju kohdallaan? Jos naistenpäivän unohtaminen on johtamassa avioeroon, niin kovin on onnetonta vaimosi ajatus parisuhteesta ja avioliitosta. Kyllä, on hieno ele muistaa. Se voi jopa piristää avioliittoa, kun molemmat tasapuolisesti muistavat toisiaan. Ei unohdus nyt avioeroon saisi johtaa. Kukat ja anteeksipyyntö. Eiköhän se sillä mene. Toivottavasti vaimojen osaa pyytää anteeksi ja antaa anteeksi :).

Vierailija
71/186 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen ketju taas. Taidankin viedä vaimolle tänään kukkia. Ihan vain osoittaakseni, että välitän hänestä. Eihän tänään ole mikään erikoispäivä?

Vierailija
72/186 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Et kyllä vieläkään kertonut, että mikä tekee naistenpäivästä niin tärkeän. Ok, joillekin se on tärkeä päivä, mutta olisi kiva tietää miksi. Mitä erityistä juuri siihen päivään liittyy?

Tasa-arvoinen työ ja perhe-elämä, tasa-arvoinen kasvatus ja koulutus, tyttöjen ja naisten hyvinvointi ja terveys, naisiin kohdistuvan väkivallan estäminen ja tasa-arvoinen päätöksenteko, jne.

Vierailija
73/186 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Naistenpäivänä kiinnitetään huomiota tasa-arvoon, naisten huonoon kohteluun, tyttöjen koulutukseen, naisten kohtaamaan väkivaltaan, naisten pärjäämiseen työelämässä, naisten saavutuksiin kaikilla elämän osa-alueilla jne. Tavallisille naisille on ollut tapana osoittaa huomiota mm. viemällä kukkia. 

Minusta ele on kaunis ja tervetullut, mutta ei pakollinen. Itse en saanut kuin hyvää naistenpäivää -toivotuksen tänä vuonna, mutta en alkanut raivota miehelle, koska mies on ihana ja huomaavainen kaikkina muinakin päivinä, aina ei tarvitse ostaa jotain todistaaksen sen.

Vierailija
74/186 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP ei ulissut, että unohti naistenpäivän, vaan vaimon reaktiosta asiaan. Ja jos vaimo purkaa tunteensa näin, voi olla vaikeaa tietää mistä kiikastaa.

Ja tästäkö syystä sinä väitit minua ap:n vaimoksi? Minähän siis nimenomaan olen itse pitänyt ap:n vaimon käytöstä turhana draamailuna. Kuten sanoin, jos oikeasti joku muu asia suhteessa kiikastaa, voi siitä kertoa puolisolle sen sijaan, että purkaa kiukkunsa raivoamalla jostain pikkujutusta kuten naistenpäivän unohtamisesta.

Vierailija
75/186 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteessanne on jotain muuta vialla eli tuo ei voi olla oikea suuttumuksen aihe, vain asia, joka sai vaimon todellisen patoutuneen suuttumuksen nousemaan pintaan. Jos uhkaa erolla, niin suhteessanne on jotain todella vakavaa pielessä oikeasti.

Tämä.

Jos ap haluaa pelastaa liiton, kannattaa ehdottaa pariterapiaa. Siellä keskustellaan oikeat ongelmat halki asiantuntijan johdolla.

Jos kyse on oikeasti vain naistenpäivän kukista, siellä keskustellaan siitä, onko sellaisesta järkevää pillastua ja vaimo tajuaa ylireagoineensa.

Jos kyse on jostain syvemmästä, niin ap tajuaa todelliset ongelmat ja voi ehkä vielä tehdä niille jotain niin, ettei eroa tulekaan. Tai jos tulee, niin ehkä seuraava suhde onnistuu paremmin, kun tajuaa miten on itsekin sabotoinut vanhaa suhdetta ja ottaa siitä opikseen.

Mutta ei. Haukkukaa nyt vaan toisianne vauvapalstalla ja syytelkää ja kerätkää vihaa. Kyllä tulette onnellisemmiksi siten. Not.

Vierailija
76/186 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Naistenpäivänä kiinnitetään huomiota tasa-arvoon, naisten huonoon kohteluun, tyttöjen koulutukseen, naisten kohtaamaan väkivaltaan, naisten pärjäämiseen työelämässä, naisten saavutuksiin kaikilla elämän osa-alueilla jne. Tavallisille naisille on ollut tapana osoittaa huomiota mm. viemällä kukkia. 

Minusta ele on kaunis ja tervetullut, mutta ei pakollinen. Itse en saanut kuin hyvää naistenpäivää -toivotuksen tänä vuonna, mutta en alkanut raivota miehelle, koska mies on ihana ja huomaavainen kaikkina muinakin päivinä, aina ei tarvitse ostaa jotain todistaaksen sen.

Itse olen mukana lastenoikeusjärjestö Planin toiminnasssa ja meillä olikin huikea päivä eilen Tampereella näihin teemoihin liittyen. Mieheni tietää, että tämä on minulle tärkeeä tämän järjestön kautta ja osaa sen huomioida. Oli se hienoa tulla eilen väsyneenä kotiin miehen osoittaessa, että olen hänen tärkein naisensa naistenpäivänä ja muinakin päivinä. 

Ehkä näilläkin rouvilla, jotka pitää aloittajan rouvan vinkumista turhana on pieni pettymys siellä takaraivossa kun ei muistettu ja yritetään itselleen vakuutella, että tuollaisesta suuttuminen on pikkumaista. 

Vierailija
77/186 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Tasa-arvoinen työ ja perhe-elämä, tasa-arvoinen kasvatus ja koulutus, tyttöjen ja naisten hyvinvointi ja terveys, naisiin kohdistuvan väkivallan estäminen ja tasa-arvoinen päätöksenteko, jne.

Nämähän ovat kaikki tärkeitä asioita, mutta en nyt vieläkään hahmota, että miksi se on niin tärkeää että puoliso muistaa juuri sinua naistenpäivänä. Minä näen naistenpäivän juurikin naisten oikeuksien päivänä, en niin henkilökohtaisena päivänä, että juuri minua pitäisi huomioida.

Vierailija
78/186 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Niin. Ja N40 (eli sinä?) alkoi kauhistella kun joku noin vähästä suuttuu. "En minä ainakaan noin pikkuasiasta..."

Vierailija
79/186 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun logiikallasi mies karjuu naiselle ihan syystä? Nainen on ollut liian huono, mies on onneton suhteessaan?

Ei, en ole kanssasi sitä mieltä, että on fiksua ja normaalia raivota pikkuasioista kertomatta jos raivoaakin jostain isommasta syystä. Tässä tapauksessa nainen raivosi kukkien puutteesta NIIN KAUAN "kunnes toisin todistetaan".

Vierailija
80/186 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset voivat olla vinkumatta ystävänpäivästä. 

Sinä et ilmeisesti saanut kunnon lahjaa? Vai että markettipuska. Miksi naisten ei kuulu ostaa miehilleen lahjoja? Yksikään kukkasetti ei ole ollut alle viidenkympin ja hääpäivänä lahjat ovat parin- komensadan välillä. Vaimo ei osta mitään. Taitaa olla aika lopettaa omalta osaltani.

Jos et ole saanut mitään, oletko miettinyt että ehkä et ole sen arvoinen?

Ja sinä alat vittuilla minulle kun en ole saanut "kunnon lahjaa". Ja sitten vittuilet vaimollesi, jolle itse kannat 300 euron lahjoja. Mitä sinä oikein haluat? Olette te miehet ihan sekaisin.

Voi ristus mikä akka. En ole ikinä vittuillut lahjojen saamattomuudesta vaimolle. Jos ei osta niin ei sitten osta. Ja ilmeisesti en sitten ole sen arvoinen. Kai tästäkin pitää jotain tulkintoja vetää, mutta toisaalta en ole pitänyt asiaa niin tärkeänä. Kummastelen vain näitä ihmisiä, jotka vetävät herneet nenään, jos unohtaa jonkun tekopelipäivän. 

Ilmeisesti sinunkaltaiset pirttihirmut riehuvat miehilleen, jos naistenpäivä unohtuu ja sitten pihdataan ainakin vuosi. 

Voi ristus mikä mulkku. Vittuilit siitä että vaimosi ottaa vastaan kalliita lahjoja ja vittuilit minulle siitä, että en saa "kunnon lahjoja" eli jotain kallista. Hankkiudu eroon noista hiertävistä kalsareista. Ja materialismistasi.

Kiitos. En ole pitkään aikaan nauranut näin paljoa. Taitaa neidillä olla stringit ikävästi väärässä välissä.

Minä taas en saa nauraa, kun luovuutesi ei riitä keksimään omia loukkauksia vaan kopioit minulta. Mutta ihan tosissaan: oikea lahja ei ole sellainen, jonka hintaa lasketaan ja josta odotetaan kieli pitkällä vastalahjaa. Oikea lahja annetaan sydämestä eikä sen arvolla ole väliä. Ehkä et siksi saa itse mitään. Kun et anna vaimollesi mitään pelkästä hyvästä sydämestä ja hän tajuaa sen.

Sinulla on melkoiset kyvyt vetää käsittämättömiä johtopäätöksiä. 

Sinä otit puheeksi jotkut markettihintaiset kukat. Eikös? Eli sinun mielestä lahjan arvo mitataan euroissa. 

Markettien kukat ovat yleensä melko karmean näköisiä ja jos vien vaimolle kukkia, niin sitten vien jonkun kauniin setin. Toki kindermunasta saatu koru voi olla ihan yhtä arvokas, mutta kummasta vaimo on aina tykästynyt niihin tyyriimpiinkin koruihin. 

Ja sinulla ei nyt ole mitään hajua miksi minä annan vaimolleni lahjoja. Itse en ilmeisesti sellaisia saa, joten pilluusi on vuosien varrella kerääntynyt kottikärryllinen hiekkaa.

Kuten sanoin, maailmasi pyörii täysin rahan ympärillä. Tajuatko miten naurettavalta kuulostat, kun hölötät kindermunakoruista ja kuitenkin JOKA kommentissasi kehuskelet miten kalliita lahjoja ostelet. Vedä se seiväs perseestäsi, niin olosi helpottuu. On vaimollasi kestämistä tuollaisessa rieuhujassa ja marttyyriulisjassa. Vielä väitit että et välitä itse lahjoista ja kuitenkin kitiset kun et niitä saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi