Unohdin naistenpäivän, vaimo uhkaa erolla
Siis ihan oikeasti nyt on lyöty erokorttikin jo pöytään. En pysty ymmärtämään. Jos ei muista vaimoaan mitenkään naistenpäivänä, onko oikein saada osakseen aggressiivista räyhäämistä koko illan ja vielä aamullakin?
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
En suoraan sanoen ymmärrä tota vouhkaamista jostain naistenpäivästä. Oma mies on välillä muistanut, ja välillä ei. Mulle aivan se ja sama päivä. Voiko joku ihan oikeasti kertoa tyhmälle, että mikä tekee tosta päivästä nyt niin tärkeän?
N40
No minä kerron tyhmälle. Kun se kerran ei ole sinulle tärkeä, eikö sinulla ihan oikeasti tule mieleen että ei ole mahdollista että se on kenellekään avioeron paikka? Raivostuminen johtuu luultavasti pitkään jatkuneista ongelmista. Mutta on se aika hauska onnitella itseään ja ajatella että kaikki muut naiset ovat sekopäitä pirttihirmuja ja MINÄ olen oikea luojan lahja miehille. No niin, ala naputtaa hymiöitä ja neuvo minua rauhoittumaan. Mutta itse kysyit.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes muistanut koko naistenpäivää ja yllätyin kun mies tuli valtavan ruusupuskan kanssa töistä kotiin. Ihmettelin vaan että mitäs nyt on meneillään.
Ja yleensä vaimo sitten kysyy, että "mitä pahaa sinä nyt olet tehnyt?". Sitten ihmitellään miksei miehet viitsi viedä kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Jos AP:n vaimo ei muista http://www.steakandbj.org/ -päivää, niin suosittelen AP:ta murjottamaan juhannukseen asti :D
Suosittelen unohtamaan tuon vittuilupäivän. Miestenpäivä on marraskuussa. Tyytyköön joka ukko silloin markettipuskan hintaiseen pikkulahjaan. Kuten partavaahtoon.
Vierailija kirjoitti:
How about a keksitty story?
Saattaa olla, mutta onhan näitä draamaqueeneja olemassa. Ja ovat harvinaisen rasittavaa sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes muistanut koko naistenpäivää ja yllätyin kun mies tuli valtavan ruusupuskan kanssa töistä kotiin. Ihmettelin vaan että mitäs nyt on meneillään.
Ja yleensä vaimo sitten kysyy, että "mitä pahaa sinä nyt olet tehnyt?". Sitten ihmitellään miksei miehet viitsi viedä kukkia.
Ja tuotahan ei ikinä ole tapahtunut enempää sinulle kuin kaverillesikaan. Tuo vitsi on kiertänyt varmaan 20-luvulta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla, mutta onhan näitä draamaqueeneja olemassa. Ja ovat harvinaisen rasittavaa sakkia.
No se vaikutelma johtuu juuri näistä keksityistä tarinoista. Montako tuollaista sinä tunnet henkilökohtaisesti? Aivan. En minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos AP:n vaimo ei muista http://www.steakandbj.org/ -päivää, niin suosittelen AP:ta murjottamaan juhannukseen asti :D
Suosittelen unohtamaan tuon vittuilupäivän. Miestenpäivä on marraskuussa. Tyytyköön joka ukko silloin markettipuskan hintaiseen pikkulahjaan. Kuten partavaahtoon.
Ja naiset voivat olla vinkumatta ystävänpäivästä.
Sinä et ilmeisesti saanut kunnon lahjaa? Vai että markettipuska. Miksi naisten ei kuulu ostaa miehilleen lahjoja? Yksikään kukkasetti ei ole ollut alle viidenkympin ja hääpäivänä lahjat ovat parin- komensadan välillä. Vaimo ei osta mitään. Taitaa olla aika lopettaa omalta osaltani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se vaikutelma johtuu juuri näistä keksityistä tarinoista. Montako tuollaista sinä tunnet henkilökohtaisesti? Aivan. En minäkään.
Harvoin sitä kysellään, että kuinka usein vaimo uhkailee erolla. Näitähän on nähty, kun joku prinsessa vetää herneet nenään jostain aivan mitättömästä asiasta yhteisissä illanistujaisissa ja yrittää parhaansa mukaan sitten pilata toistenkin illlan. Voisi kuvitella näiden naisten toimivan vastaavasti avioliitoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuotahan ei ikinä ole tapahtunut enempää sinulle kuin kaverillesikaan. Tuo vitsi on kiertänyt varmaan 20-luvulta asti.
Vei kerran vaimolle kukkia ihan muuten vain ja kysymys oli "mistä sinä nämä hait?". Mitä ketun väliä sillä on. Esimerkiksi "kiitos" olisi voinut olla mukava sana, kun annoin kukat. Mutta ei, niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Synttärit, hääpäivät, kihlajuksen vuosipäivät, muut vuosipäivät, nimipäivät, äitienpäivät (oli lapsia tai ei), naistenpäivä ja vielä suunnilleen 100 muuta erityistä muistettavaa päivää pitkin vuotta. Aviomiehen vuosikalenteri on kuin miinakenttä, koskaan ei tiedä minä päivänä räjähtää jos ei ole varovainen.
Synttärit meillä muistetaan, nimipäivien kanssa on jo kehnoa. Äitienpäivää ei vietetty itse ennen lapsia, omille äideille lähetettiin onnittelukortit. Naistenpäivää ei olisi muistettu, mutta lapsen luokalla oleva poika toivotti lapselle hyvää naistenpäivää 🙄
Yhdessä jo 30 v. eikä arvostus ole kiinni kansallisten merkkipäivien muistamisesta.
Se on enemmän sitä, että miehen lähtiessä joskus aamulla klo 4 kohti lentokenttää työmatkalle hän oli ladannut minulle kahvinkeittimen valmiiksi. Näin saan herätessäni klo 6 pikaisesti kahvit ja eiku lapsia herättelemään 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suoraan sanoen ymmärrä tota vouhkaamista jostain naistenpäivästä. Oma mies on välillä muistanut, ja välillä ei. Mulle aivan se ja sama päivä. Voiko joku ihan oikeasti kertoa tyhmälle, että mikä tekee tosta päivästä nyt niin tärkeän?
N40
No minä kerron tyhmälle. Kun se kerran ei ole sinulle tärkeä, eikö sinulla ihan oikeasti tule mieleen että ei ole mahdollista että se on kenellekään avioeron paikka? Raivostuminen johtuu luultavasti pitkään jatkuneista ongelmista. Mutta on se aika hauska onnitella itseään ja ajatella että kaikki muut naiset ovat sekopäitä pirttihirmuja ja MINÄ olen oikea luojan lahja miehille. No niin, ala naputtaa hymiöitä ja neuvo minua rauhoittumaan. Mutta itse kysyit.
Kuka sinun muroihin on kussut? Kannattaa ehkä oikeasti ottaa se ero, jos tilanne on päässyt tuollaiseksi. Kyllä sinä melkoiselta pirttihirmulta kuulostat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ilmeisesti saanut kunnon lahjaa? Vai että markettipuska. Miksi naisten ei kuulu ostaa miehilleen lahjoja? Yksikään kukkasetti ei ole ollut alle viidenkympin ja hääpäivänä lahjat ovat parin- komensadan välillä. Vaimo ei osta mitään. Taitaa olla aika lopettaa omalta osaltani.
Jos et ole saanut mitään, oletko miettinyt että ehkä et ole sen arvoinen?
Ja sinä alat vittuilla minulle kun en ole saanut "kunnon lahjaa". Ja sitten vittuilet vaimollesi, jolle itse kannat 300 euron lahjoja. Mitä sinä oikein haluat? Olette te miehet ihan sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo aivan huumorilla keksitty, mutta olisihan se mukava yllätys, jos edes kerran vuodessa tapahtuisi noin.
Kuten pari muutakin on aiemmin sanonut, veikkaan että kyse ei lopulta ole pelkästä naistenpäivästä. Vaikuttaa siltä että vaimosi ei koe panostasi parisuhteessanne ylipäätään riittävänä ja tämä oli nyt viimeinen pisara (oliko etukäteen ehkä vihjannut että voisitko kenties muistaa minua naistenpäivänä ja joutui taas pettymään)?
Suhteessanne on jotain muuta vialla eli tuo ei voi olla oikea suuttumuksen aihe, vain asia, joka sai vaimon todellisen patoutuneen suuttumuksen nousemaan pintaan. Jos uhkaa erolla, niin suhteessanne on jotain todella vakavaa pielessä oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole saanut mitään, oletko miettinyt että ehkä et ole sen arvoinen?
Ja sinä alat vittuilla minulle kun en ole saanut "kunnon lahjaa". Ja sitten vittuilet vaimollesi, jolle itse kannat 300 euron lahjoja. Mitä sinä oikein haluat? Olette te miehet ihan sekaisin.
Voi ristus mikä akka. En ole ikinä vittuillut lahjojen saamattomuudesta vaimolle. Jos ei osta niin ei sitten osta. Ja ilmeisesti en sitten ole sen arvoinen. Kai tästäkin pitää jotain tulkintoja vetää, mutta toisaalta en ole pitänyt asiaa niin tärkeänä. Kummastelen vain näitä ihmisiä, jotka vetävät herneet nenään, jos unohtaa jonkun tekopelipäivän.
Ilmeisesti sinunkaltaiset pirttihirmut riehuvat miehilleen, jos naistenpäivä unohtuu ja sitten pihdataan ainakin vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Kuka sinun muroihin on kussut? Kannattaa ehkä oikeasti ottaa se ero, jos tilanne on päässyt tuollaiseksi. Kyllä sinä melkoiselta pirttihirmulta kuulostat.
Unohdit sen hymiön. Ja kuten sanoin, voit loppupäivän ihailla itseäsi siitä, miten paljon parempi olet kuin muut. Eikö tule mukava, lämmin fiilis? Mutta huomautan, että minut luokittelit pirttihirmuksi VAIN sen perusteella, että olin eri mieltä kanssasi. Enkä alkanut haukkua naista joka osoittaa negatiivisia tunteita (eli aloittajan vaimo). Ja sitähän emme voi naiselle sallia, eikö niin? Nainen EI SAA osoittaa negatiivisia tunteita. Vain mies saa suuttua ja miehellä on aina järkevä syy. Nainen on drama queen ja pirttihirmu.
Vaimo itsekin kirjoitti:
Kuten pari muutakin on aiemmin sanonut, veikkaan että kyse ei lopulta ole pelkästä naistenpäivästä. Vaikuttaa siltä että vaimosi ei koe panostasi parisuhteessanne ylipäätään riittävänä ja tämä oli nyt viimeinen pisara (oliko etukäteen ehkä vihjannut että voisitko kenties muistaa minua naistenpäivänä ja joutui taas pettymään)?
Mistä sinä tiedät mitä ja miten heidän liitossaan on aikaisemmin tapahtunut? Vai onko tämä taas AV-ämmän yleistys?