Miehet! Millaisen naisen kanssa haluaisit seurustella?
Luettele niin fyysisiä kuin psyykkisiäkin ominaisuuksia. Tämä ketju nyt naistenpäivän kunniaksi. :)
Kommentit (217)
Vierailija kirjoitti:
Iso Vehkeinen kirjoitti:
Sohvalla makaava munkkia mussuttaja laiskottelija, joka kirjoittelee kaikki päivät vauva.fi:hin, ja sanoo kyllä karistavansa raskauskilot sitten "joskus", nyt jo 3 vuotta synnytyksestä ja kolme lasta eri miehille. Oi, löytyisipä tuollainen prinsessa.
Hei, vastaan ihan täydellisesti sun kuvausta paitsi että oon varattu :( Mun nyksälle Muhammadille ja mulle on tulossa vähän perheenlisäystäkin <3
T: Kaloriina Tuusulasta
P.S. Toivottavasti tikahduit raivoon tätä lukiessas.
Raivoon? En ole tuo, mutta tuntuu ettet ihan ymmärtänyt häntä. Pikkasen viestisi toki veronmaksajana ärsyttää, sillä mehän maksetaan sinunkin perheesi kulut.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiinnostavaa kuulla, miten näiden naisideaalien iät jakautuvat. Itse kuvittelisin, että nuorimmilla tai muuten aika kokemattomilla on hyvinkin spedifejä ulkoisia vaatimuksia (hiustyyli, meikki) ja vanhemmilla ja/tai kokeneilla paino on muissa tekijöissä.
En pidä mitään kriteeriä huonona, jokainen saa haluta mitä haluaa, mietin vain. :)
Se, että naisella on kroppa yhtä tikissä kuin minullakin, on perusedellytys suhteelle. En ole rikas/akateeminen/pitkä, joten aika pitkään olen saanut olla yksin tai säätöjen varassa, edellisen suhteen loputtua.
M38
Kaunis, laiha, hyvä kroppa, hauska, sellainen jonka kanssa jaksaa viettää aikaa, fiksu, pitää samoista asioista kuin minä.
T: Mies 29
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, laiha, hyvä kroppa, hauska, sellainen jonka kanssa jaksaa viettää aikaa, fiksu, pitää samoista asioista kuin minä.
Miten nuo "laiha" ja "hyvä kroppa" sopivat samaan naiseen? Vai ovatko ne sulle synonyymeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo "laiha" ja "hyvä kroppa" sopivat samaan naiseen? Vai ovatko ne sulle synonyymeja?
Menikö pullukalla tunteisiin? Taisi mennä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyvät kropat on "laihoja" siinä mielessä että rasvaprosentti on kohtuullinen, mutta kaikki laihat eivät ole hyväkroppaisia. Joten ei ole synonyymi.
Noh, lukuja on huono antaa, mutta jos vaikka tästä http://cdn.builtlean.com/wp-content/uploads/2012/09/body-fat-percentage… mietitään niin 15-25% on hyvä, 15-22% erinomainen. Mutta eihän nuo kuvat ikinä osu oikein. Esimerkiksi tuo 30% on ihan feikki, ei 30%:nen todellakaan näytä tuommoiselta. Hölmömpi arvostelija antaa erinomaisen kuvan huijata.
Toki löytyy niitäkin jotka tykkää muhkuista.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen, joka ymmärtää mitä riistolla tarkoitetaan kapitalistisessa järjestelmässä Marxin formuloimassa muodossa.
Marx Verstappen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BOfQ7LtAr7a/?taken-by=nooraevelina
Siinä sulle laiha nainen, jolla on myös rinnat ja perse, eli on todella hyvä kroppa. Ennemmin laiha kuin lihava.
Iloinen, pitkäpinnainen, positiivinen, huumorintajuinen, lempeä, eläinrakas, avoin ja omilla aivoillaan ajatteleva. Uskaltaa mennä vähän sosiaalisia normeja vastaan ja pitää puolensa. Kotona enimmäkseen viihtyvä. Epäsosiaalinen, muttei ujo. Kasvissyöjä. Ei manipuloi tai valehtele ja puhuu suoraan.
Fyysisesti pidän pienistä naisista. Olen itsekin aikamoinen hobitti. Toisaalta ei sillä ole niin väliä. Kuitenkin aina kuvittelen, että nainen olisi mua pienempi, ja sitten pitää olla jo aika pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö pullukalla tunteisiin? Taisi mennä...
Jos bmi 20,4 on pullukka, niin sit olen sellainen. Mutta ei toki mennyt tunteisiin, ihan vain uteliaisuudesta kysyin, kun nykyään nimenomaan kammotaan laihoja ja ihannoidaan lihaksikkaita, isopeppuisia ja suuririntaisia naisia, joiden rasvat eivät ymmärtääkseni ole ihan minimiin vedettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä sulle laiha nainen, jolla on myös rinnat ja perse, eli on todella hyvä kroppa. Ennemmin laiha kuin lihava.
Kääk, toihan on joku pentu, ja ihan tikku, kuten lapsi yleensä on. Mutta hyvä että kaikille löytyy faninsa.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso Vehkeinen kirjoitti:
Sohvalla makaava munkkia mussuttaja laiskottelija, joka kirjoittelee kaikki päivät vauva.fi:hin, ja sanoo kyllä karistavansa raskauskilot sitten "joskus", nyt jo 3 vuotta synnytyksestä ja kolme lasta eri miehille. Oi, löytyisipä tuollainen prinsessa.
Hei, vastaan ihan täydellisesti sun kuvausta paitsi että oon varattu :( Mun nyksälle Muhammadille ja mulle on tulossa vähän perheenlisäystäkin <3
T: Kaloriina Tuusulasta
P.S. Toivottavasti tikahduit raivoon tätä lukiessas.
Raivoon? En ole tuo, mutta tuntuu ettet ihan ymmärtänyt häntä. Pikkasen viestisi toki veronmaksajana ärsyttää, sillä mehän maksetaan sinunkin perheesi kulut.
Voi pyhä yksinkertaisuus...
Luit oikeasti tosissasi tolvanaparka? Oiskohan kuitenkin ollut yritys osoittaa, että kärjistyspeliä osaa pelata kaksikin?
T: "Kaloriina" eli hoikka lapseton nainen, jota väsyttää perheellisiä, lihavia ja lähiöissä asuvia naisia piikittelevät ukot, jotka suoltaa tätä samaa paskaa palstalle päivästä toiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt mieslapsi viitsi mitään anorektikkoa pissistä kutsua naiseksi, oikeesti.
Fiksu ja omapäinen optimisti, joka ei yritä miellyttää kaikkia. Arvostaa muitakin kuin yliopistossa olleita. Luonnosta ja eläimistä pitävä. Ei järin kiinnostunut julkkiksista. 155-165 cm, normaalipainoinen, nätti ja pyöreäpyllyinen. Sitten alapeukkuosastolle eli kymmenisen vuotta nuorempi olisi kiva, vaikka en edes lapsiakaan halua.
m36
Vierailija kirjoitti:
Fiksu ja omapäinen optimisti, joka ei yritä miellyttää kaikkia. Arvostaa muitakin kuin yliopistossa olleita. Luonnosta ja eläimistä pitävä. Ei järin kiinnostunut julkkiksista. 155-165 cm, normaalipainoinen, nätti ja pyöreäpyllyinen. Sitten alapeukkuosastolle eli kymmenisen vuotta nuorempi olisi kiva, vaikka en edes lapsiakaan halua.
m36
Miksi pitää olla kymmenen vuotta nuorempi, jos ei hedelmällisyys ole avainasia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m36
Pappa petaa itselleen vanhuuden turvaa ja omaishoitajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m36
Kyllä hedelmällisen näköinen nainen on avainasia, vaikka en lapsia haluakaan. En voi miehen DNA:lleni mitään. Ihan samalla tavalla velanaisiakin kiinnostaa aivan joku muu mies kuin itsesäälissä kierivä animerunkkari. Joku jolla on henkisiä ja/tai taloudellisia resursseja, koska ne toisivat jälkikasvulle turvaa.
m36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m36
Kyllä hedelmällisen näköinen nainen on avainasia, vaikka en lapsia haluakaan. En voi miehen DNA:lleni mitään. Ihan samalla tavalla velanaisiakin kiinnostaa aivan joku muu mies kuin itsesäälissä kierivä animerunkkari. Joku jolla on henkisiä ja/tai taloudellisia resursseja, koska ne toisivat jälkikasvulle turvaa.
m36
Ugh, saat itses vaikuttamaan vastenmieliseltä ukkelilta, joka haluaa kontrolloida vähemmän kokenutta partneria. Ootko joku ddlg-pervo?
Säälittävää vedota biologiaan kun kyse on manipuloinninhalusta! Jätä. Meidät. RAUHAAN! Me nähdään tasan sun läpi.
N27
Joku jolla on ongelmia, niinkuin minulla. Masentuneisuutta tms.
Joku joka ei välitä normeista ja naisen ja miehen rooleista. Moraalitkin saa olla vähän niin ja näin.
Sellanen aika hedonistinen. Mutta kuitenkin ripauksella järkeä ja hyvää ihmistä.
Tosi helppo mixi tiedän.