Miehet! Millaisen naisen kanssa haluaisit seurustella?
Luettele niin fyysisiä kuin psyykkisiäkin ominaisuuksia. Tämä ketju nyt naistenpäivän kunniaksi. :)
Kommentit (217)
Näillä saa minut karkoitettua:
- kaikenlainen tätimäisyys , pukeutuminen, kampaus, yleinen olemus
- "lastentarhatäti puhetyyli", ihan sama kenelle lässytetään, pahinta jos aikuisille
- bimbomaisuus, pissismäisyys jne.
- huono itsetunto ja/tai oman kropan, painon, ulkonäön vähättely ja mollaus. Jos haluan sinua, niin se tarkoittaa, että pidän ulkonäöstäsi ja kropastasi. Lopeta sen haukkuminen!
- tyhmyys
- uskovaisuus, ihan sama mikä uskonto. Liittyy kyllä osin tuohon edelliseen kohtaankin.
- vegaanius , ainakin, jos omaa ideologiaa pitää tyrkyttää muillekin
- ei ole seksuaalinen ihminen. Olen itse hyvin seksuaalinen, joten metsään menee, jos toinen haluaa vain silloin tällöin.
Jos noita ei löydy, niin olen jo lähes valmis. Seuraavilla voi sitten saada lisäpisteitä:
- ei liian laiha. Mieluummin vaikka miten reilusti ylipainoa kuin yhtään alipainoa
- Hyvin pukeutuva ja laittautuva. Ei tarkoita, että pitäisi aina vetää sotamaalissa, mutta kyllä itsekin osaan pukeutua ja katson kotoa lähtiessä, että näytän hyvälle. Samaa toivon naiseltakin.
- Minusta kaunis. Korostus tosiaan ekalla sanalla. Yleensä pidän, jos naisesta löytyy jokin perusmuotista poikkeava piirre. Naiset, jotka yrittävät näyttää täsmälleen samalta kuin kaikki muutkin ei sytytä yhtään.
Kysyin otsikon kysymyksen mieheltäni, ja hän vastasi: "sunlaisen". Kysyin että millainen sitten olen? Mieheni vastaus oli: "Kaunis, samanlainen arvomaailma kun mulla, hauska, kiltti. Sun kanssa on helppo olla, ja kiva hölmöillä ja pervoilla."
Vierailija kirjoitti:
Kysyin otsikon kysymyksen mieheltäni, ja hän vastasi: "sunlaisen". Kysyin että millainen sitten olen? Mieheni vastaus oli: "Kaunis, samanlainen arvomaailma kun mulla, hauska, kiltti. Sun kanssa on helppo olla, ja kiva hölmöillä ja pervoilla."
No ylläri, ei kai kukaan kehtais sanoo että "naapurin Lissun tapasen".
Hoikka, mutta mahdollisimman isot tissit. Alistuva, tekee mitä tahansa käsken.
en kenenkään kanssa mutta löydät varmasti
miehiä jotka pitää juuri sinun tavis tyylistäsi. :)
Sinulla on lisäksi silmää miellyttävä ulkonäkö
ja moni mies toivookin sinun kanssasi
pitkää parisuhdetta.
Sinulla myös upea ja hyväntuoksuinen emätin.
Olet sinkkuna vain siitä syystä että talsit
näiden asioiden kanssa kehää,
elämä ei ole linäärinen kokonaisuus edes
parisuhteissa vaan enempi marketin pyöröovi joka heittää
mahdollisuuksia sen mukaan mihin olet
itse valmis.
En minä tiedä. Tästäkin on tehty niin monimutkaista.
Vierailija kirjoitti:
Alistuva, tottelevainen, siivoaa kämpän pyytämättä. Palvelee miestänsä innoissaan niin sängyssä kuin sen ulkopuolella. Ei ole harrastanut irtosuhteita, kaikki seksikokemukset hankittu vain ja ainoastaan pitkissä parisuhteissa valkoihoisen miehen kanssa. Ei sairasta feminismiä tai muitakaan vastaavia mielenterveydellisiä ongelmia. Ei ole yksin- tai yhteishuoltaja. Lojaali, huumorintajuinen. Ei meikkaa jne, pukeutuu tavallisesti.
Itä-euroopasta tai aasiasta voisi löytyä. Suomen nykyisistä parikymppisistä voipi olla vaikeaa löytää edes kolmannen lauseen ehdot täyttäviä. Kyllähän ihmiset sukupuoleen katsomatta tietenkin väittävät mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
En minä tiedä. Tästäkin on tehty niin monimutkaista.
Ihan tavallinen ihminen ja nainen. Sellainen luonnonlapsi jonka kanssa on hyvä olla ja jonka kanssa voi jakaa elämänsä.
Kunhan olisi sellainen mukava ja välittävä ihminen, se riittäisi. Toisin kun tuo yksi väittää, minä en kaipaa jotain Justiinaa jonka kanssa tapellaan jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ylläri, ei kai kukaan kehtais sanoo että "naapurin Lissun tapasen".
Totta varmaan tuokin, mutta kyllä tuo kuvaus kertoo mielestäni tarpeeksi.
Itsevarma, aito, rehellinen, huumorintajuinen, fiksu ja hyväsydäminen. Kauneudesta ja urheilullisuudesta plussaa. Ja kauneutta on monenlaista, ei se mee niin, että pitää olla tietynväriset hiukset tai tietty kuppikoko, jotta voi näyttää hyvältä mun silmissä.
Tällä hetkellä oon hiton onnekas, koska tyttöystävä on luonteeltaan ihan mahtava ja sen lisäks vielä uskomattoman kaunis ja kuuma. Mutta yleisesti ottaen mulle riittäis/on riittäny ihan kivannäköinen nainen jos luonne on kunnossa ja aitoja tunteita pelissä. :) Ja vaikka olis millanen malli, se ei korvaa luonnetta.
M26
- Älykäs, syvällinen ja keskustelutaitoinen
- Empaattinen ja auttavainen
- Nätti (ei tartte olla jumalatar, ihan sellanen tavis nätti riittää)
- Terveellä tavalla urheilullinen kroppa + elintavat
- Jaetut kiinnostuksen kohteet: musiikki, liikunta, matkustelu, luontoretkeily.
- Ei saa olla ylisosiaalinen ja hyvä, jos tykkää koti-illoista.
- Ei käytä hirveesti alholia, ei polta, ei tatuointeja eikä kananpersetukkaa
- Raitis, tupakoimaton, ei tatuointeja.
- Ei liian lihava (koska itsekään en ole).
- Peruskiltti.
- Viihtyy vapaa-aikana myös kotona, kulttuuriharrastuksia.
- Jos välttämättä pitää olla hömppäuskomuksia (horoskoopit, uskonnot, muotiaatteet), tulee ymmärtää myös miestä, joka ei niitä jaa.
No oman kanssa tietysti - on maailman paras , vaikka onkin omanlainen =)
Iso Vehkeinen kirjoitti:
Sohvalla makaava munkkia mussuttaja laiskottelija, joka kirjoittelee kaikki päivät vauva.fi:hin, ja sanoo kyllä karistavansa raskauskilot sitten "joskus", nyt jo 3 vuotta synnytyksestä ja kolme lasta eri miehille. Oi, löytyisipä tuollainen prinsessa.
Hei, vastaan ihan täydellisesti sun kuvausta paitsi että oon varattu :( Mun nyksälle Muhammadille ja mulle on tulossa vähän perheenlisäystäkin
T: Kaloriina Tuusulasta
P.S. Toivottavasti tikahduit raivoon tätä lukiessas.
- ei valita ajankäytöstä
- ei petä
- ei suutu kovin usein
- ei manipuloi
- on hauska ja älykäs ja suhtautuu minuun lämpimästi
- on mielestäni viehättävä myös ulkoisesti
- haluaa lapsia joskus tulevaisuudessa
Itse haluaisin seurustella kolmemetrisen punatukkaisen sosiaalidemokraattiliskonaisen kanssa. Liskonaisella toivoisin olevan rajatilahäiriön ja voimaa rajusti tämän lisäksi.
Toiveena olisi myös ns. kolmas silmä ,kyky matkustaa ajassa ja alkemistin taidot.
Seksin kannalta tulisi olla 3 suurta tissiä, valtava vihreä suomuinen vagina ja häntä.
Häntä olisi kätevä myös jos tulisi ruokakriisi koska hännän liskonainen voisi pudottaa ja se voitaisiin paistaa iltapalaksi.
Tässä vaatimattomat toiveeni.
SR kirjoitti:
Itse haluaisin seurustella kolmemetrisen punatukkaisen sosiaalidemokraattiliskonaisen kanssa. Liskonaisella toivoisin olevan rajatilahäiriön ja voimaa rajusti tämän lisäksi.
Toiveena olisi myös ns. kolmas silmä ,kyky matkustaa ajassa ja alkemistin taidot.
Seksin kannalta tulisi olla 3 suurta tissiä, valtava vihreä suomuinen vagina ja häntä.
Häntä olisi kätevä myös jos tulisi ruokakriisi koska hännän liskonainen voisi pudottaa ja se voitaisiin paistaa iltapalaksi.
Tässä vaatimattomat toiveeni.
Ei voi olla... Minä vastaan täydellisesti kuvaustasi! :O
Sais olla vähän ylipainoinen ja semmoinen hissukka, ettei halua missään baareissa juosta tai bilettää. Sit muuten sellainen joka osais rakastua myös työttömään mieheen ja ei haaveilis yhteisestä omistusasunnosta ja lapsista.
Ei oo vielä ikinä tullut vastaan ja tuskin tuleekaan.