Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Millaisen naisen kanssa haluaisit seurustella?

Vierailija
08.03.2017 |

Luettele niin fyysisiä kuin psyykkisiäkin ominaisuuksia. Tämä ketju nyt naistenpäivän kunniaksi. :)

Kommentit (217)

Vierailija
201/217 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ja saanen vielä sanoa että pelaan lätkää ja olen komea! En valitettavasti ole suomenruotsalainen naiset, mutta nimeni perusteella voitte muille tyttökavereillenne kertoa että olen :) Jos siis kiinnostuitte minusta.

Vierailija
202/217 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästäkin aiheesta saa riidan? Ap kysyi: Miehet! Millaisen naisen kanssa haluaisit seurustella? Ja nyt mielipiteensä kertoneet ovat ilmeisesti kusipäitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/217 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marco Nylund kirjoitti:

Oon aika vaatimaton naisten suhteen, että ei hirveesti kriittisiä ominaisuuksia muutenkun että e-kupin tissit, hyvä perse, antaa sillon kun sanon, tekee hyvää ruokaa (oikeesti hyvää, ei mitään vegaanipaskaa vaan kunnon ruokaa) urheilee joka päivä ja sit mielellään tekis mallin töitä niin vois elättää mua siinä samalla kun itellä kaikki rahat tuppaa tuohon kaljaan menemään :)

Tämmöset saattais vaikka naurattaakin jos ei tietäis, että tuolla ihan oikeesti kulkee julleja, joilla on tällaiset haaveet. Siinä sitä haastetta nuorille ja kokemattomille tytön reppanoille. :(

Vierailija
204/217 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Ei tatuointeja, ei lävisyksiä naamassa, ei tupakointia, ei alkoholin suurkuluttajaa tai huumeidenkäyttäjää.

Luonteenpiirteissä en tykkää kikattelijoista, kovaäänisistä henkilöistä tai koko ajan huomiota janoavilta.

Ja sitten niitä positiivisia fyysisiä ominaisuuksia: 140-170 cm pitkä, normaalipainoinen (leveä lantio ja pieni chubby on vain hyvä asia), silmälasit

Positiiviset luonteenpiirteet ja muut jutut: ajatteleva/haaveileva, ei pidä kovista äänistä ja kolauksista, hieman nörttimäisen syrjäänvetäytyvä ja ehkä hieman epävarmat elkeet, tykkää lukea kirjoja ja katsella elokuvia (ja nimenomaan jollain muulla perusteella kuin että kuka näyttelijä on söpö), luonnossa liikkuminen ja vaeltaminen, kävelystä tykkääminen, pyöräily, herttainen ja iloinen perusluonne, seikkailunhalu (ja ei mitään petipuuhia) vaan tarkoitan tällä halua käydä eri paikoissa ja tehdä juttuja ilman että heti on ampumassa ehdottuja ideoita alas, kun ei jaksa.

M28

Kuvailit minut täydellisesti. Millainen sinä olet? :)

Vierailija
205/217 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan näillä ihannenaistaan kuvailleilla miekkosilla lapsia? Tyttäriä kenties? Toivonevatko, että joku kaltaisensa nelikymppinen uros ottaa tytön hoteisiinsa nuorena (ihannenainenhan on nuori, kireä ja kokematon) ja alkaa kouluttaa mieleisekseen - sellaista tulevaisuttako tyttärelleen todella toivovat?

Surulliseksi tekevät tällaiset ketjut, jotenkin raadollista nähdä, mitä miesten päässä todella liikkuu (lipovan kielen lisäksi).

Vierailija
206/217 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jare91 kirjoitti:

_Kireä_, posliini, ei lapsia, tisseillä ei niin väliä. Matala rasva%. Pitkät hiukset eikä  mielellään mikään kusipää. _Vähän edellisiä kumppaneita_. Koulutuksella ei väliä mutta olisi hyvä että _antaisi piparia_ vähintään pari kertaa viikossa.

Tässä kirjoittaa taatusti hirveän huonolla itsetunnolla varustettu pienipippelinen mies, jolla ei ole juurikaan aiempaa kokemusta naisista. :D

No minulla on reilusti yli 20 vuotta kokemusta parisuhteista yhteensä, penis on 19cm, ja voin sanoa että tuo nuorukainen on valinnut oikein fiksut kriteerit. Noilla kun menee niin voipi onnellinen elämä olla eessä.

No saattaa olla 19 cm pituutta, mutta paksuus lienee lyijykynän luokkaa jos normipinppi ei kelpaa vaan vaatimuksena on kireys. Ei normihepillä varustettu mies edes nauti tolkuttomasta kireydestä (tuntuu kuulemma pahalta, ei ollut kiva kuulla tätä). Vai tarkoittiko tuo kireys luonnetta?

Kylläpäs sinä nyt hyökkäilet, minunkin kimppuun. L riittää minulle, XL:ää en tartte. 

Vierailija
207/217 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jare91 kirjoitti:

_Kireä_, posliini, ei lapsia, tisseillä ei niin väliä. Matala rasva%. Pitkät hiukset eikä  mielellään mikään kusipää. _Vähän edellisiä kumppaneita_. Koulutuksella ei väliä mutta olisi hyvä että _antaisi piparia_ vähintään pari kertaa viikossa.

Tässä kirjoittaa taatusti hirveän huonolla itsetunnolla varustettu pienipippelinen mies, jolla ei ole juurikaan aiempaa kokemusta naisista. :D

No minulla on reilusti yli 20 vuotta kokemusta parisuhteista yhteensä, penis on 19cm, ja voin sanoa että tuo nuorukainen on valinnut oikein fiksut kriteerit. Noilla kun menee niin voipi onnellinen elämä olla eessä.

No saattaa olla 19 cm pituutta, mutta paksuus lienee lyijykynän luokkaa jos normipinppi ei kelpaa vaan vaatimuksena on kireys. Ei normihepillä varustettu mies edes nauti tolkuttomasta kireydestä (tuntuu kuulemma pahalta, ei ollut kiva kuulla tätä). Vai tarkoittiko tuo kireys luonnetta?

Kylläpäs sinä nyt hyökkäilet, minunkin kimppuun. L riittää minulle, XL:ää en tartte. 

No kylläpäs siellä nyt on tarve todistella sitä pikkuveikan kokoa ja näköä, minullekin. Totesin vain, että jos 19-senttisellä elimellä varustettu kaveri tarvitsee kireääkin kireämmän teinipimpulin saadakseen seksistä jotain irti, ei ympärysmitta voi kovin kummoinen olla. Ihan normimatematiikkaa, eikö?

Vierailija
208/217 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan näillä ihannenaistaan kuvailleilla miekkosilla lapsia? Tyttäriä kenties? Toivonevatko, että joku kaltaisensa nelikymppinen uros ottaa tytön hoteisiinsa nuorena (ihannenainenhan on nuori, kireä ja kokematon) ja alkaa kouluttaa mieleisekseen - sellaista tulevaisuttako tyttärelleen todella toivovat?

Surulliseksi tekevät tällaiset ketjut, jotenkin raadollista nähdä, mitä miesten päässä todella liikkuu (lipovan kielen lisäksi).

Miesten päässä liikkuu naiset?

Naisten päässä liikkuu kengät.

Vierailija
209/217 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen, ei-feministi, luonteeltaan kiva ja tykkää ainakin osittain samantyyppisistä jutuista kuin minä. Ja suostuu sängyssä kaikenlaisiin pervoiluihin.

Olen hyvännäköinen, haluan että mies opettaa minulle jotain elämästään ja intohimoistaan, suostun pervoiluun, mutta olen feministi.

Harmi.

Vierailija
210/217 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveydestä pitää huolehtia joten hoikka/turvallisesti normaalipainon rajoissa oleva kroppa. Ylipaino kertoo ihmisen elämäntavoista niin paljon enkä kelpuuttaisi sellaista naista kumppanikseni. Hyvä, treenattu perse ja ylipäätään timmi vartalo, koska itsestään huolehtiva harrastaa myös liikuntaa. Rintojen koolla ei niin väliä kunhan ei ole kumitissit.

Kasvot sopusuhtaiset ja luonnolliset. En tykkää meikkipelle-lookista ja seksikkäintä on nainen joka on sinut itsensä kanssa eikä koe tarvetta piilottaa/muokata piirteitään rajusti. Kevyt luonnollinen meikki ok.

Luonteelta toivoisin rehellisyyttä, eli ei mitään mind games-tyylistä pelaamista vaan ihan suoraan voi sanoa jos joku häiritsee ja mitä mieltä on. Itsevarmuus ja ulospäinsuuntautunut, sosiaalinen ja iloinen luonne kiinnostaa. Ei liian herkkä tai avuton. Avoinmielinen ja kokeilunhaluinen, etenkin sängyssä. Rauhallisuus ja maltti on täyttä plussaa, kerran olen erehtynyt temperamenttisen riidanhaastajan kanssa seurustelemaan eikä ikinä enää.

Ei halua lapsia, arvostaa vapautta ja itsenäisyyttä enemmän. Älyäkin saisi olla päässä sen verran, että pystyy keskustelemaan muustakin kuin turhanpäiväisistä asioista.

Kuvaukseen sopivat ilmoittautukaa toki niin pistetään treffit pystyyn ;)

Ei koe tarvetta muokata piilottaa piirteitään rajusti ja sitten pitää olla treenattu perse ja timmi vartalo eli taas totaalista epäloogisuutta mieheltä.

Vierailija
211/217 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jare91 kirjoitti:

No kylläpäs siellä nyt on tarve todistella sitä pikkuveikan kokoa ja näköä, minullekin. Totesin vain, että jos 19-senttisellä elimellä varustettu kaveri tarvitsee kireääkin kireämmän teinipimpulin saadakseen seksistä jotain irti, ei ympärysmitta voi kovin kummoinen olla. Ihan normimatematiikkaa, eikö?

Sinä hyökkäät, minä vastaan. Vakiohyökkäyksesi (pienimunainen) ei onnistu tällä kertaa, siksi "todistelen". Miksi et vaan anna ihmisten kertoa mitä haluavat, kun kerrän kysytään, miksi alat heti vittuila? 

Vierailija
212/217 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jare91 kirjoitti:

Kiitoksia! Joo, näyttäisi menneen eukoilla täällä herne nenään kun luettelin kriteereitä _joita täällä miehiltä pyydettiin_. Taisivat osua arkaan paikkaan ja nyt pitää alkaa täällä lyttäämään minua pienimunaiseksi neitsyeksi. Kenellähän se huono itsetunto täällä oli?

Vierailija
213/217 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi asia on kyllä se, ettei nainen saisi olla biseksuaali. (Kaikki ihmiset kuitenkin on jossain määrin.)

Itse seurustelin nuorempana naisen kanssa, mutta sen jälkeen olen ollut kiinnostunut miehistä. Tuon takia kuitenkin karsiudun pois monien listoilta.

Suurin osa naisista on, tietyllä tavalla, eli kiihottuu fyysisesti naisten välisestä seksistä. Suurin osa miehistä ei. Mutta yleistähän se on, että haluaa ajatella muidenkin olevan samanlaisia kuin itse on.

Ja yleistähän on että myös 2000-luvulla joku muu määrittää sen mistä nainen nauttii seksissä kuten tässä kun väitetään että suurin osa naisista kiihottuu naisten välisestä seksistä. Sitten vielä että miehet ei toisistaan.

Tiedän naisena että vain hyvin pientä osaa naisista kiinnostaa toinen nainen ja suurinta osaa oksettaa tai ärsyttää. Mitä ihmettä heteronainen saisi naisseksistä? Ei mitään. Seksiin tarvitsee miehen elimineen.

Vierailija
214/217 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisen naisen kanssa..  Kerrankin.

Vierailija
215/217 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jare91 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jare91 kirjoitti:

Kiitoksia! Joo, näyttäisi menneen eukoilla täällä herne nenään kun luettelin kriteereitä _joita täällä miehiltä pyydettiin_. Taisivat osua arkaan paikkaan ja nyt pitää alkaa täällä lyttäämään minua pienimunaiseksi neitsyeksi. Kenellähän se huono itsetunto täällä oli?

No kovin moni nainen tuskin kokee puutteekisi, ettei ole kireä, kokematon, rasvaton ja ilolla piparia moukille jakava liehuletti, että se siitä arasta paikasta 😂. Ihmetyttää vain, miten paljon juntteja tähänkin maahan mahtuu. Vai parveilevatko ne vain kaikki täällä mammapalstalla meidän imettävien äityleiden ilona näin perjantai-iltana parhaaseen hippa-aikaan? Voi voi, poikapoloiset.

Vierailija
216/217 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jare91 kirjoitti:

Sinä hyökkäät, minä vastaan. Vakiohyökkäyksesi (pienimunainen) ei onnistu tällä kertaa, siksi "todistelen". Miksi et vaan anna ihmisten kertoa mitä haluavat, kun kerrän kysytään, miksi alat heti vittuila? 

En ole nimitellyt ketään pienimunaiseksi (tuo ensimmäinen kommentti ei ole minun). Ihmettelin vain sinun kommenttisi innoittamana, miten kohtuullisen mittava penis voi tarvita kovin kireää vaginaa, ellei ole ihan tavattoman ohut. Onko se v*ttuilua? Ei minusta. Terveisin vähän liiankin kireäpaikkainen nainen, joka ei ole mitenkään iloinen tästä ominaisuudestaan, koska kipu ja tuska.

Vierailija
217/217 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi asia on kyllä se, ettei nainen saisi olla biseksuaali. (Kaikki ihmiset kuitenkin on jossain määrin.)

Itse seurustelin nuorempana naisen kanssa, mutta sen jälkeen olen ollut kiinnostunut miehistä. Tuon takia kuitenkin karsiudun pois monien listoilta.

Suurin osa naisista on, tietyllä tavalla, eli kiihottuu fyysisesti naisten välisestä seksistä. Suurin osa miehistä ei. Mutta yleistähän se on, että haluaa ajatella muidenkin olevan samanlaisia kuin itse on.

Ja yleistähän on että myös 2000-luvulla joku muu määrittää sen mistä nainen nauttii seksissä kuten tässä kun väitetään että suurin osa naisista kiihottuu naisten välisestä seksistä. Sitten vielä että miehet ei toisistaan.

Tiedän naisena että vain hyvin pientä osaa naisista kiinnostaa toinen nainen ja suurinta osaa oksettaa tai ärsyttää. Mitä ihmettä heteronainen saisi naisseksistä? Ei mitään. Seksiin tarvitsee miehen elimineen.

Se oli yliopiston tutkimus, ei mikään kysely, vaan mitattiin verenkiertoa, lämpöä, kostumista jne.