Miehet! Millaisen naisen kanssa haluaisit seurustella?
Luettele niin fyysisiä kuin psyykkisiäkin ominaisuuksia. Tämä ketju nyt naistenpäivän kunniaksi. :)
Kommentit (217)
Nätti, hauska ja leveälanteinen.
101 yritti sanoa "naisideaalien esittäjien iät"
Vierailija kirjoitti:
Alistuva, tottelevainen, siivoaa kämpän pyytämättä. Palvelee miestänsä innoissaan niin sängyssä kuin sen ulkopuolella. Ei ole harrastanut irtosuhteita, kaikki seksikokemukset hankittu vain ja ainoastaan pitkissä parisuhteissa valkoihoisen miehen kanssa. Ei sairasta feminismiä tai muitakaan vastaavia mielenterveydellisiä ongelmia. Ei ole yksin- tai yhteishuoltaja. Lojaali, huumorintajuinen. Ei meikkaa jne, pukeutuu tavallisesti.
Kuvailit vaimoni. Lisäksi hän on kaunis ja älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt puhutaan täydellisestä ihanteestani niin... (Varaudun alapeukkuihin.)
Ulkonäkö:
- Pituus 160-165 cm
- Hoikka, tiimalasimainen vartalo, kapea vyötärö, timmi, kyykätty perse, terhakkaat C-D-kupin tissit
- Pitkät ja paksut omat hiukset, mieluiten brunette
- Seksikkäät isot siniset silmät
- Pieni siro nenä
- Isot huulet
- Valkoiset ja suorat hampaat
- Kaunis ilman meikkiä ja tyrmäävä tälläytyneenä
- Tyylikäs naisellinen vaatetyyliLuonne:
Huumorintajuinen, aurinkoinen, menevä, sosiaalinen, rehellinen, ei mikään draamaaja, sellainen kenen seurasta saa positiiviset vibat eikä ole turhan hankalaa.Joo tiedän täytyy varmaan näillä vaatimuksilla tyytyä omaan käteen
Minä olen tällainen, tosin silmät ovat vihreät.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiinnostavaa kuulla, miten näiden naisideaalien iät jakautuvat. Itse kuvittelisin, että nuorimmilla tai muuten aika kokemattomilla on hyvinkin spedifejä ulkoisia vaatimuksia (hiustyyli, meikki) ja vanhemmilla ja/tai kokeneilla paino on muissa tekijöissä.
En pidä mitään kriteeriä huonona, jokainen saa haluta mitä haluaa, mietin vain. :)
Itse lähestyn keski-ikää ja minulla on iän myötä mennyt niin, että luonne ja ihmisen persoona ratkaisee, se on ehdoton nro1 kriteeri. Joskus nuorempana ulkonäöllä oli tosi paljon merkitystä, nyt kun suhteita on jo takana joitakin rupeaa ymmärtämään, että ei tietynluonteisten ihmisten kanssa voi vain elää ja kaipaa myös jotain tasapainoa ja rauhaa elämäänsä.
Ei vain jaksa raskaan työpäivän jälkeen tulla kotiin, jos lähes muuta tehdä kuin riidellään joka helvetin asiasta, minä en ainakaan jaksa, siksi luonne ja persoona ehdoton nro1 kriteeri nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt puhutaan täydellisestä ihanteestani niin... (Varaudun alapeukkuihin.)
Ulkonäkö:
- Pituus 160-165 cm
- Hoikka, tiimalasimainen vartalo, kapea vyötärö, timmi, kyykätty perse, terhakkaat C-D-kupin tissit
- Pitkät ja paksut omat hiukset, mieluiten brunette
- Seksikkäät isot siniset silmät
- Pieni siro nenä
- Isot huulet
- Valkoiset ja suorat hampaat
- Kaunis ilman meikkiä ja tyrmäävä tälläytyneenä
- Tyylikäs naisellinen vaatetyyliLuonne:
Huumorintajuinen, aurinkoinen, menevä, sosiaalinen, rehellinen, ei mikään draamaaja, sellainen kenen seurasta saa positiiviset vibat eikä ole turhan hankalaa.Joo tiedän täytyy varmaan näillä vaatimuksilla tyytyä omaan käteen
Tämä kuvaus vastaa ihan minua, että kyllä meitä on:) mitäs sinulla olisi mulle?
kevin S. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkein ominaisuus naiselle on, ettei olisi mikään turhasta kitisijä tai hemmoteltu iskän tyttö.
Hallitsee: Vastuullinen raha-asioiden hoito sekä edes jotain elämässä tarvittavia perustaitoja (olipa sitten kokkausta tai autonrassausta - ihan sama - kunhan on edes jotain käytännön taitoja) sekä normaalia elämänhallintaa.
(Josta tulikin mieleen, että naisen vanhemmat ei mielellään saa olla alkoholisteja tai jotain muita moniongelmaisia).
Osaa ottaa elämässä väistämättä eteen tulevat vastoinkäymiset normaalisti vastaan, ei ole tunteeton jääpala, mutta ei toisaalta järjestä joka asiasta järjetöntä draamaa.
Osaa normaalit käytöstavat ja huomioi toisia ihmisiä, ei kuitenkaan nöyristele tai alennu kenenkään kynnysmatoksi.
Osaa keskustella vaikeistakin asioista menemättä lukkoon.
Osaa koskettaa toista ihmistä ja ottaa kosketusta vastaan, haluaa aktiivisesti kosketusta/koskettaa.
Ei ole hankkinut mitään isompia traumoja seksin suhteen, haluaa edes yrittää silloin tällöin kokeilla jotain uutta tai jopa on itse aloitteellinen.
Tyytyy elämässään johonkin tiettyyn saavutukseen, eikä koko ajan haikaile jotain suurempaa tai parempaa tai isompaa tai kalliimpaa tai jotain muuta, osaa olla tyytyväinen siihen mitä on.
Ei koko ajan vertaa itseään johonkin toiseen, tai aktiivisesti päivittele jotain vatsamakkaraa tai moiti kampaustaan tai valita itse ostamistaan vaatteista, miten rumia ja surkeita ne ovat.
Ei moiti itseään muutenkaan, arvostaa itseään, osaamistaan ja sitä ulkonäköäänkin.
Osaa rentoutua, heittäytyäkin joskus.
Ei ole niitä miehen keskioluen juonnista naputtajia.
Haluaa olla hyvä äiti mahdollisille lapsille.
Tykkää mökkeilystä, nuotiolla istuskelusta ja suomalaisesta luonnosta.
Jollain tukan pituudella tai pyllyn leveydellä tai kuppikoolla nyt ei ole suurta merkitystä, omaan silmääni ihastuttavia, kauniita ja seksikkäitä naisia löytyy niin monenlaisesta ulkoisesta muotista!
erittäin hyvin sanottu, tiivistää melko hyvin sen mitä itsekin naiselta toivon. harmiksemme tuollaiset on kai todella vähässä, tai jos olemassa ollenkaan. tai jos ovat olemassa, ovat varattuja - ehkäpä vielä naimisissa jonkun typeryksen kanssa, joka ei osaa arvostaa omaa vaimoaan.
Kyllä meitä siellä täällä löytyy. Omalla kohdallani voin valitettavasti sanoa, että ollut naimisissa sen typerän kanssa sekä seurustellut miehen kanssa, joka ei halua seurustella, mutta ei halua päästää irtikkään.
En tiedä pitäsikö tiukentaa omaa seulaa vai antaa näille typerille miehille mahdollisuuksia parantaa tapansa..
Sellainen joka puhuu suomea tai englantia, muttei sekaisin niitä
"Be a man ja osta mulle drinksu"
"Siis breakfast on niinq mun päivän tärkein dinneri"
Kaikki muu käy.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköinen, ei-feministi, luonteeltaan kiva ja tykkää ainakin osittain samantyyppisistä jutuista kuin minä. Ja suostuu sängyssä kaikenlaisiin pervoiluihin.
105 feministi av-mammaa kävi alapeukuttamassa. Av-mamma ei suostu mihinkään muuhin kuin lähetyssaarnaajaan ja siihenkin se alistuu kerran kaks kuussa.
Semmosen joka arvostaa itseään, mutta ei luule olevansa muiden yläpuolella. Englanniksi voisi vasta yhellä sanalla: kind.
Ei juma. Ensin pyydetään miehiä kertomaan naisihanteista ja sitten käydään alapeukuttamassa h*mona kaikkia kommentteja, mitkä eivät kuvasta keskimääräistä ylipainoista kouvolatukka-palstamammaa :D
Ootte te naiset hassuja <3 pusipusi myös kaikille vihaisille palstafemakoille.
En tiedä pitäsikö tiukentaa omaa seulaa vai antaa näille typerille miehille mahdollisuuksia parantaa tapansa..
typerys tuskin osaa parantaa tapaansa. monen naisen ja miehenkin ongelma: uskoo että toinen osapuoli osaa "parantua"... ehkä parilla prosentilla onnistuu.
Hyvä olisi, jos aivotoimintaa olisi jonkin verran. Ja lämpöä hieman yli huoneenlämmön.
Nicky Minajn kroppa, älykäs, huumorintajuinen, positiivinen, not complicated(en tiedä miten tuon suomeksi sanoisi).
Haluaisin hyväntuulisen ihmisen joka ei ota kaikkea kuolemanvakavasti, saa hymyillä ja nauraa. Vaikka joidenkin mielestä on coolia mököttää yrmeä ilme naamalla jatkuvasti ei sitä pidemmän päälle jaksa katsella.
Tulen varmaan elämään ja olemaan ilman kumppania koko lopun ikäni, sitä mulle ''täydellistä'' naista ei vain ole olemassa tai sitten se on tosi hyvässä piilossa! Ja siis joo olen seurustellut monta kertaa joten mistään uskaltamisesta tai vastaavasta ei ole kyse. Seurustelu katkeaa yleensä silloin kun aletaan olla jo niin vakavissaan että ollaan muuttamassa yhteen (käynyt jo kolmesti.). Yhden illan juttuja harrastan paljon täyttääkseni läheisyyden tarpeen. Lista unelma kumppanista:
Huumorintajuinen ja eläinrakas (mulla on 2 koiraa ja 3 kilpikonnaa!)
Raitis - Ei polta tai käytä alkoholia (ainakaan paljoa, olen itse täysin raitis)
Rehellinen ja luotettava, ei pelaa mitään ''peliä''
Rakastaa itseään ja pitää huolta kehostaan ja mielestään, olen itse liikunta-alalla töissä.
Sopivasti ''hölmö'' :D Siis tiedättekö ne tytöt jotka naureskelevat ja haaveilevat paljon.
Ulkonäöllä ei niin väliä mutta blondit on huippuja!
------------------ kirjoitti:
On tyttöjä ja sitten on naisia. Nykypäivänä monet naisista ovat henkisesti tyttöjä vielä keski-ikäisinäkin. Enkä tarkoita tällä (valitettavasti) minkäänlaista positiivista nuorekkuutta. Vaan paremminkin esim. huonoa itsetuntoa joka sitten purkautuu puhtaana, jatkuvana ilkeytenä meitä miehiä kohtaan. Koskaan mikään ei ole hyvä ja joka vitun asiaan suhtaudutaan loputtoman neuroottisesti.
Tietenkin positiivisia poikkeuksiakin on. Joskus olen onnekkaasti törmännyt vanhempaan naiseen, jolla asiat ovat jalostuneet kohdalleen. Ihmisestä näkee aika nopeasti sen että tasapaino on saavutettu, eikä tarvitse enää koko ajan turhaan jännittää:
Alison Moyet oli ihan järjetön ihrakasa nuorena ja on lesbo. Että onnea vaan naisihanteellesi.
Olisi kiinnostavaa kuulla, miten näiden naisideaalien iät jakautuvat. Itse kuvittelisin, että nuorimmilla tai muuten aika kokemattomilla on hyvinkin spedifejä ulkoisia vaatimuksia (hiustyyli, meikki) ja vanhemmilla ja/tai kokeneilla paino on muissa tekijöissä.
En pidä mitään kriteeriä huonona, jokainen saa haluta mitä haluaa, mietin vain. :)