Aloin katsella Tiina-sarjaa areenasta
Kommentit (119)
Tiina oli myös mun suosikki. Ainoa tyttökirjojen hahmo johon pystyin samastumaan. Villi ja herkkä! Niin ja se Juha...
Vierailija kirjoitti:
Onko siitä tehty sarja?
No näemmä.
Oliko Tiinan vanhemmilla omistusasunto vai olivatko wt-perhe?
Vierailija kirjoitti:
Oli oma .
Pienituloisten perhe.
Vierailija kirjoitti:
Enpäs tiedä mutta isä usein lepäsi keittön puusohvassa töiden jälkeen.
Kiitos vinkistä. Tykkäsin ohjelmasta lapsena.
Hyvää naistenpäivää.
kiitos vinkistä, täytyy mennä katsomaan, :) oli kivoja kirjoja
Vierailija kirjoitti:
Hyvää naistenpäivää.
Itse en muista että olisi ainakaan 80-luvulla tullut telkusta. Täytyy vilkaista koska on tehty. Viisikkoja en uskaltanut pienenä katsoa, sitten vanhempana niitä ei enää näytetty. Harmitti monta vuotta :). Silloin ei niin paljon uusittu ohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää naistenpäivää.
Itse en muista että olisi ainakaan 80-luvulla tullut telkusta. Täytyy vilkaista koska on tehty. Viisikkoja en uskaltanut pienenä katsoa, sitten vanhempana niitä ei enää näytetty. Harmitti monta vuotta :). Silloin ei niin paljon uusittu ohjelmia.
Olin varmaan jotain reilun kymmenen kun tuli. Oon syntynyt -80.
Voi mäkin luin tota sarjaa aikanaan. Mut en enää muista miten se päätty. Kai ne Juhan kanssa pääty yhteen?
Tiinan perhe oli keskiluokkaa, mutta siihen aikaan keskiluokallakaan ei ollut kovin paljon tahaa (eikä taida olla nykyäänkään). Muita talon keskiluokkaisia ovat Juha ja Leila. Työväenluokkaa ovat talonmiehen Kalle ja Elvi.
Vierailija kirjoitti:
Voi mäkin luin tota sarjaa aikanaan. Mut en enää muista miten se päätty. Kai ne Juhan kanssa pääty yhteen?
Juu. Loppuu pussailuunsa
Oi, kiitos vinkistä! Luin lapsena jo ekaluokalla kaikki nämä kirjat ja samaistuin kovasti päähenkilöön. Jonkinlainen muistikuva on tuosta tv-sarjastakin, nyt on pakko katsoa uudestaan!
Muistan ne ikuiset kumisolukengät ja sen Tiinan ystävä pojan nimi oli Juha?
Itse olen nähnyt jossain lasten elokuvafestareilla (?) jaksoja tuosta sarjasta. Areenastako se löytyy?
Kiitos vinkistä! Minäkin ahmin Tiina-kirjoja, tekivät lähtemättömän vaikutuksen. Olin tosi innoissani tästä sarjasta, kerrankin suomalainen nuortensarja, kun kaikki oli aina ulkomaisia. Täytyypä tosiaan tsekata nämä areenasta!
Mä tykkäsin myös Tiina-kirjoista lapsena, mutta aikuisiällä kirjoja uudestaan luettuani vasta tajusin, miten häiriintynyt ja narsistinen Juha oikein olikaan! Joka kirjassa Juha suunnilleen pahoinpiteli Tiinan kuultuaan Tiinan jutelleen Matin kanssa tms. Jossain kirjassa Tiina joutui muistaakseni lopettamaan jonkun kerhon, koska Juha ei sietänyt Tiinan näkevän muita poikia siellä o_O
Onko siitä tehty sarja?