Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä osti mulle työkalukaupasta Wurth merkkiset vaatteet, ja olen töissä siellä, kadotin kuitin ja nyt mua epäillään että varastin ne? Noloa

Epävarma saanko pitää vaatteeni?
08.03.2017 |

Voi jösses, ne on samallaiset kuin muillakin, olen harjoittelija enkä saanut firmasta omia, tarvitsen kuitenkin sellaiset, joten isä osti ne.
Nyt jäi epäselvyyttä onko ne omat vai kaupan.
Pitää varmaan jutella myymäläpäällikön kanssa ja sanoa että isukki osti.
Myös kassalla toimiva toiminut kollega muistaa tilanteen kun sanoin:
Joo isä maksaa mulle nää menee, henkilökunta-alennus :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoiko kortilla, verkkopankista voi tulostaa kuitin. Onko kanta-asiakaskorttia joka kirjaisi ostokset ylös?

Vierailija
2/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskä voi saada uudestaan sen kuitin sieltä kaupasta mistä osti ne. Ja sitten sulla on todiste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan nyt vähän, ei ihan työkalukauppa, mutta siinä bilteman ja talousmarkan välillä, sellanen perkeleen iso halli kuitenkin

-ap

Vierailija
4/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortilla, päivä pelastettu, kiitos!

Vierailija
5/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ensin isältä verkkopankista maksutapahtuman tiedot ja lisäksi pankkikortin numero. Sitten vaadi etsimään kaupan tietojärjestelmästä, mitä on ostettu.

Tee varmuuden vuoksi itse lista kaikista samalla kerralla ostetuista tuotteista ja laske hinnat yhteen ennen kuin muuttavat hintoja. Jos hinnat ovat yhteensä se, mitä isän tiliotteessa, sekin riittää oikeudessa todistamaan syyttömyytesi. 

Vierailija
6/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa ei pahinta ole se, jos menettää ne vaatteensa, vaan se että menettää maineensa ja saa potkut. Varastamista työpaikalta pidetään äärimmäisen pahana ja se on irtisanomisperuste vakipaikoissakin. Siksi on tärkeää, että pystyt todistamaan asian. Ikävä tilanne, mutta kyllä sä selviät!

Vierailija
7/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voi olla mahdollista, etta pitaa olla tietyt brandatyt tyovaatteet eika firma maksa? 

Vierailija
8/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei riitä minkäänlaisen syyttelyn pohjaksi mitä tässä olet kertonut. Ota yhteyttä luottamusmieheen. Kohtelusi on sikamaisen törkeää.

Vierailija
9/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun sitten piti saada ne vaatteet omaksi? Jotenkin kuulostaa erikoiselta tuo tilanne. Koska kyllähän työnantajan pitää antaa työntekijälle käyttöön tarvittavat työvaatteet, mikäli sellaisia vaatii, joten se, että tarvitset työssäsi niitä vaatteita ei ole syy että sellaiset pitäisi itse ostaa.

Ja jos tuossa työpaikassa työnantaja ei anna vaatteita omaksi vaan ainoastaan käytettäväksi, ja nyt sinulla on samanlaiset vaatteet jotka on sinun omat niin saattaahan se epäilyksiä herättää jos kaikilla muilla vaatteet on vain lainassa.

Vierailija
10/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun sitten piti saada ne vaatteet omaksi? Jotenkin kuulostaa erikoiselta tuo tilanne. Koska kyllähän työnantajan pitää antaa työntekijälle käyttöön tarvittavat työvaatteet, mikäli sellaisia vaatii, joten se, että tarvitset työssäsi niitä vaatteita ei ole syy että sellaiset pitäisi itse ostaa.

Ja jos tuossa työpaikassa työnantaja ei anna vaatteita omaksi vaan ainoastaan käytettäväksi, ja nyt sinulla on samanlaiset vaatteet jotka on sinun omat niin saattaahan se epäilyksiä herättää jos kaikilla muilla vaatteet on vain lainassa.

Se on firman homma laskea haalarit ja kattoa sadoilta onko määrät OK. Tuollaisten syytösten heittely hatusta on silkkaa pjaskaa.

Vierailija
11/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä halvattua, oot siellä palkattomassa (?) työharjottelussa eivätkä edes työvaatteita lainaa?

Vierailija
12/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajan kuuluu antaa sinulle ne vaatteet. Oletko työkkärin vai koulun kautta harjoittelussa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan