Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
En jaksa lukea koko ketjua, joten en tiedä onko jo mainittu, mutta Mikael Persbrandt on niin nam <3 Ne silmät!
Leonardo DiCaprio, koska hänen charminsa on vaan niin lumoavaa😍
N45
Joanna Douglas (Miss Stacy "Anna, a lopussa" -sarjasta)
Alexander Skarsgård, Adam Driver ja Benedict Cumberbatch
Alvaro Morte (Rahapajan proffa)
Pete Astudillo.
Oli edesmenneen Selena Quintanilla -Perezin taustalaulaja, ja tanssiparina, sekä kynäili kappaleita Selenalle, ja myöhemmin siirtyi Los Dinosista soolouralle ..
Ikäisekseen charmantti, ja varsin lempeän oloinen kaveri.
Kirsikka Simberg
T. Varattu heteronainen
Eddie Redmayne ja Omar Sy.
Huh, miten täällä on yhtäkkiä niin kuuma..?
Vierailija kirjoitti:
Kuka av-mamma uskaltaa tunnustaa sen olevan Tauski?
Tarja Halonen
Christopher Walken viimeiset 30 vuotta. Loistava näyttelijä, tanssija ja myös hauska. Sitä karismaa ei voi vastustaa.
Vierailija kirjoitti:
Leonardo DiCaprio, koska hänen charminsa on vaan niin lumoavaa😍
N45
Harmi, että vaikka hän on sinua huomattavasti vanhempi, olet itse hänelle jo 25-vuotta liian vanha. DiCaprion seurusteluhistoria ja kumppaneidensa ikäjakauma on esimerkki miten mies valitsee jos oikeasti valinnanvaraa on.
No tämän hetkinen on NCIS: New Orleans - sarjan Dwayne Knight, eli näyttelijä Scott Bakula. Hyvä sarja muutenkin, mutta tämän herran ansiosta vieläkin parempi 😊
Vierailija kirjoitti:
Elina Rintala
Kyllä, ihanan rintavasti esiintyi tv-sarjassa..... öö, mikä se nyt oli?
Booboo Stewart.
Yllätyin siitä että hän on samanikäinen kuin mitä itse olen.