Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

http://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005119313.html

Julkisuudessa on kerrottu viestiryhmän sisäisistä kommenteista, jotka ovat liittyneet jollain tapaa Axl Smithin kuvaamisiin.

Tässä yhteydessä mediassa on mainittu myös Salosen nimi.

Salonen kuitenkin sanoo, ettei ole kommentoinut WhatsAppissa tai missään muuallakaan Smithin puuhia millään tavalla.

”Tuomiossa sivulla 72 on nimenomaan nimetty jokaisen kommentin lähettäjä. Yksikään niistä en ole minä.”

Hank Solo mainitaan Helsingin käräjäoikeiden päätöspapereissa vain kaksi kertaa, molemmilla kerroilla uhrien lausunnoissa.

Tuomiota seuranneen julkisuuden johdosta Salonen katsoo, että yleisö on saanut väärän kuvan hänen osallisuudestaan asiaan.

Salosen mukaan hänet on myös esitetty julkisuudessa sellaisessa valossa, että hän olisi hyväksynyt Smithin teot.

”En todellakaan hyväksy. Kaikki mitä hän on tehnyt on ihan hirveätä ja tuomittavaa.”

Henri Salonen kertoo olleensa asiasta viime päivinä hyvinkin rikki.

”Niin absurdia on koko se paskamyrsky, mitä olen saanut osakseni. Tämä on ollut tunteiden vuoristorataa”, hän kertoo.

Koko teksti olisi liian pitkä aloitusviestiin.

• ylös 50
  • alas 4

Sivut

Kommentit (80)

Vierailija

Tämän minä ainakin olen valmis uskomaan.

Ei tästä somevihasta voi kyllä syyttää pelkkiä mammoja ja muualla somessa meuhkanneita. Lehdet itse kirjoittivat tuomion jälkeen aluksi vääriä tietoja ryhmään laitettujen kuvien ja videoiden määrästä, ja oikeuden papereita näkemättömät mammat luonnollisesti uskoivat.

• ylös 121
  • alas 7
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
http://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005119313.html

Julkisuudessa on kerrottu viestiryhmän sisäisistä kommenteista, jotka ovat liittyneet jollain tapaa Axl Smithin kuvaamisiin.

Tässä yhteydessä mediassa on mainittu myös Salosen nimi.

Salonen kuitenkin sanoo, ettei ole kommentoinut WhatsAppissa tai missään muuallakaan Smithin puuhia millään tavalla.

”Tuomiossa sivulla 72 on nimenomaan nimetty jokaisen kommentin lähettäjä. Yksikään niistä en ole minä.”

Hank Solo mainitaan Helsingin käräjäoikeiden päätöspapereissa vain kaksi kertaa, molemmilla kerroilla uhrien lausunnoissa.

Tuomiota seuranneen julkisuuden johdosta Salonen katsoo, että yleisö on saanut väärän kuvan hänen osallisuudestaan asiaan.

Salosen mukaan hänet on myös esitetty julkisuudessa sellaisessa valossa, että hän olisi hyväksynyt Smithin teot.

”En todellakaan hyväksy. Kaikki mitä hän on tehnyt on ihan hirveätä ja tuomittavaa.”

Henri Salonen kertoo olleensa asiasta viime päivinä hyvinkin rikki.

”Niin absurdia on koko se paskamyrsky, mitä olen saanut osakseni. Tämä on ollut tunteiden vuoristorataa”, hän kertoo.

Koko teksti olisi liian pitkä aloitusviestiin.

Onko jossakin kerrottu, kuka lähetti minkäkin viestin?

• ylös 55
  • alas 3
Vierailija

Paskahan ei olis osunut tuulettimeen jos tällä jätkällä olis ollut tarpeeks munaa kyseisessä haippiringissä vastustaa Axlia, ja vaikkapa ihan ottaa poliisiin yhteyttä, kun kenellekkään ryhmäläiselle ei kuitenkaan ollut epäselvää että materiaali oli salakuvattua.

• ylös 125
  • alas 25
Jaana84

Kuului ryhmään silti eli hiljainen hyväksyntä. Toivottavasti osaa olla varovaisempi jatkossa ja vältellä "haippirinkejä". Joukossa tyhmyys tiivistyy. Tsemppiä Salolaiselle.

• ylös 108
  • alas 17
Vierailija

Miksi Kasmir ja Hank eivät tulleet julkisuuteen heti kertomaan oman osuutensa? Hank ollut viikon hiljaa, mielestäni saa itseään syyttää jos ihmiset olettaa pahinta kun ei itse korjaa asiaa.

• ylös 126
  • alas 14
Vierailija

En vaan yhtään ymmärrä että miksi kukaan heistä ei ole tuominnut näitä "kamalia tekoja" silloin kun ne ei olleet yleisessä tiedossa? Tai jos ovat tuominneet niin miksi sitten eivät ole sanoneet mitään, tai miksi ovat pysyneet siinä ryhmässä vaikka sinne lähetetään usean henkilön toimesta materiaalia jota he eivät hyväksy tai josta he eivät pidä?

• ylös 120
  • alas 14
Vierailija

Jos itse katsoisin vierestä hiljaa tumput suorina kun kaverini tekisi rikosta, en kehtaisi jälkikäteen itkeä ja uhriutua.

• ylös 117
  • alas 11
Vierailija

"Paskahan ei olis osunut tuulettimeen jos tällä jätkällä olis ollut tarpeeks munaa kyseisessä haippiringissä vastustaa Axlia, ja vaikkapa ihan ottaa poliisiin yhteyttä, kun kenellekkään ryhmäläiselle ei kuitenkaan ollut epäselvää että materiaali oli salakuvattua"

Oletko tyhmä vai vain taitava esittämään?

Ryhmässä jaettiin YKSI video ja yksi kuva. Kyseessä on asianomistaja rikos joten kaikista ryhmän jäsenistä vain kasmir olisi voinut ajaa asiaa, hän ei tietenkään, luuonnollisesti halunnut, koska tekijä oli hänen ystävänsä ja hän tuskin halusi noloa videotaan enää muiden (syyttäjä, poliisi, mahd tuomarit) nähtäväksi, vaan pyysi Axlia poistamaan sen. Kun taas esim se YKSI kuva, olisihan voinut olla hyvin lupa sitä levittää, mistä tietää. Axl:n tyttöystävistä en tiedä mutta ainakin Kasmirin nuorehko tyttökaveri jakaa jo omassa instassaan ITSE sellaisia kuvia, jotka eivät jätä mitään arvailun varaan, osissa ilman vaatteitakin. Että eipä sitä mistään voinut tietää oliko lupaa vai ei.

• ylös 38
  • alas 48
Vierailija

#paskamyrsky #iminnocent #totaldisaster #plliiskillme #mäennootehnymitään

#meekotiis ja ole hiljaa pari kuukautta #eiköhänsesiitä

• ylös 18
  • alas 9
Vierailija

Jaana84 kirjoitti:
Kuului ryhmään silti eli hiljainen hyväksyntä. Toivottavasti osaa olla varovaisempi jatkossa ja vältellä "haippirinkejä". Joukossa tyhmyys tiivistyy. Tsemppiä Salolaiselle.

Kuinkas montaa muijaa Axl kuvasi? Ajatteletko, että kaikki naiset, jotka eivät menneet oikeuteen, ovan antaneet hiljaisen hyväksyntänsä?

• ylös 9
  • alas 36
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos itse katsoisin vierestä hiljaa tumput suorina kun kaverini tekisi rikosta, en kehtaisi jälkikäteen itkeä ja uhriutua.

Kuka katseli tumput suorana, kun Axl salakuvasi?

Jos sinua syytettäisiin mukanaolosta, et "itkisi ja uhrautuisi", vaan tekisit mitä? Ottaisit ilolla syyt niskoillesi, kun sinulle huudellaan kadulla ja toimeentulosi kärsii?

• ylös 18
  • alas 17
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämän minä ainakin olen valmis uskomaan.

Ei tästä somevihasta voi kyllä syyttää pelkkiä mammoja ja muualla somessa meuhkanneita. Lehdet itse kirjoittivat tuomion jälkeen aluksi vääriä tietoja ryhmään laitettujen kuvien ja videoiden määrästä, ja oikeuden papereita näkemättömät mammat luonnollisesti uskoivat.

Täytyy kyllä aika tyhmä olla, jos perustaa uskonsa ja mielipiteensä iltapäivälehtien kirjoituksiin.

• ylös 12
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Paskahan ei olis osunut tuulettimeen jos tällä jätkällä olis ollut tarpeeks munaa kyseisessä haippiringissä vastustaa Axlia, ja vaikkapa ihan ottaa poliisiin yhteyttä, kun kenellekkään ryhmäläiselle ei kuitenkaan ollut epäselvää että materiaali oli salakuvattua"

Oletko tyhmä vai vain taitava esittämään?

Ryhmässä jaettiin YKSI video ja yksi kuva. Kyseessä on asianomistaja rikos joten kaikista ryhmän jäsenistä vain kasmir olisi voinut ajaa asiaa, hän ei tietenkään, luuonnollisesti halunnut, koska tekijä oli hänen ystävänsä ja hän tuskin halusi noloa videotaan enää muiden (syyttäjä, poliisi, mahd tuomarit) nähtäväksi, vaan pyysi Axlia poistamaan sen. Kun taas esim se YKSI kuva, olisihan voinut olla hyvin lupa sitä levittää, mistä tietää. Axl:n tyttöystävistä en tiedä mutta ainakin Kasmirin nuorehko tyttökaveri jakaa jo omassa instassaan ITSE sellaisia kuvia, jotka eivät jätä mitään arvailun varaan, osissa ilman vaatteitakin. Että eipä sitä mistään voinut tietää oliko lupaa vai ei.

Kasmir JA se nainen.

Jolle kukaan näistä herrasmiehisyä ei suvainnut kertoa.

• ylös 22
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En vaan yhtään ymmärrä että miksi kukaan heistä ei ole tuominnut näitä "kamalia tekoja" silloin kun ne ei olleet yleisessä tiedossa? Tai jos ovat tuominneet niin miksi sitten eivät ole sanoneet mitään, tai miksi ovat pysyneet siinä ryhmässä vaikka sinne lähetetään usean henkilön toimesta materiaalia jota he eivät hyväksy tai josta he eivät pidä?

Onhan tuominnut. Luepa tuo uutinen. Et esittäisi kysymyksiä, joihin sisältyy väite, joka on kaiken lisäksi väärää tietoa.

• ylös 10
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Luitko juttua? Solohan oli nimenomaan puhutellut Smithiä.

• ylös 10
  • alas 8
Vierailija

Nyt kun maine ja työura on katkolla, on ainoa keino enää julkisuudessa uhriutua ja pyytää anteeksiantoa, ettei käy kuin aksulle. Hyvä kun näiltä kusipäiltä menee maine, toivottavasti tämä sotku opettaa jotain näille muillekin "pikkujulkkiksille."

• ylös 24
  • alas 14

Sivut