Saitteko naistenpäivä kukat ja toivotukset?
Itse en saanut kumpaakaan...miestä ei kiinnosta merkkipäovät eikä muista mitään virallisia päiviä ellei muistuta.
Kommentit (48)
En saanut kukkia eikä itseasiassa kukaan edes toivottanut hyvää naistenpäivää. Toisaalta tähän kai pitäisi olla tottunut, koskaan en ole yhdessäkään parisuhteessa saanut edes syntymäpäivänä kukkia saati lahjaa. Itseasiassa en ole saanut koskaan kukkia mieheltä eikä minua ole muistettu muutenkaan myöskään nimipäivänä/ystävänpäivänä/jouluna.
N40
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kukaan onnitellut, eikä muutakaan, mutta olenkin sinkku.
Etkö ole edes nainen?
Sain onnittelut ❤ kohta on päivä uusi
Vierailija kirjoitti:
Itse en saanut kumpaakaan...miestä ei kiinnosta merkkipäovät eikä muista mitään virallisia päiviä ellei muistuta.
En tietenkään, miksi pitäisi? Eikö koko päivän idea ole se, että minulla on oma työ ja omaisuus ja voin vaikka ostaa itse omat lahjani? Lahjojen antaminen meillä jätetään jouluun ja synttäreihin.
Vierailija kirjoitti:
En saanut kukkia eikä itseasiassa kukaan edes toivottanut hyvää naistenpäivää. Toisaalta tähän kai pitäisi olla tottunut, koskaan en ole yhdessäkään parisuhteessa saanut edes syntymäpäivänä kukkia saati lahjaa. Itseasiassa en ole saanut koskaan kukkia mieheltä eikä minua ole muistettu muutenkaan myöskään nimipäivänä/ystävänpäivänä/jouluna.
N40
Anteekdi mutta ei naistenpäivässä ole kyse siitä, että siippasi ostaa sulle kukkia. Kyse on naisten asemasta noin ylesemmin. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Anteekdi mutta ei naistenpäivässä ole kyse siitä, että siippasi ostaa sulle kukkia. Kyse on naisten asemasta noin ylesemmin. Hohhoijaa.
Mies ei siis saa muistaa naistaan kukkasilla naistenpäivänä?
Tyttären tytär toi arpoja, ei ollut voittoja harmi en voinut heitä auttaa. Sain kukkia eilen ja tänään viestejä ,kiitos hyvää naisten päivää kaikille!!