Saitteko naistenpäivä kukat ja toivotukset?
Itse en saanut kumpaakaan...miestä ei kiinnosta merkkipäovät eikä muista mitään virallisia päiviä ellei muistuta.
Kommentit (48)
mieheni ei muistanut eikä edes haitannut, mutta fuckbuddy muisti. oli iloinen yllätys 😊 ( ei, en petä miestäni. meillä on avoin suhde.)
En ees tienny et tänään on naistenpäivä ellei äitini olisi soittanut ja kertonut kuinka isäni oli vienyt hänet syömään. :D eipä siinä. Ei tää mulle oo mikään ihmeellinen päivä. Päivä muiden joukossa.
N26
Vierailija kirjoitti:
Hei ei se haittaa! Kohta kun on pihvi ja suihinotto päivä nii ei sunkaa tarvi antaa miehelle mitää :)
Hyvä kun muistutit. Pitääkin nappasta työpaikasta joku rehu mukaan, niin sitten saa varmasti heitettyä pitkät kaaret suuhun ja pihviä päälle. Nam nam.
Itse onnittelen naispuoliset ystävät ja sukulaiset. Minua ei kukaan onnittele naistenpäivänä oma-alotteisesti, mutta jotkut vastaavat onnittelu viesteihin, että kiitos samoin. Ei minua haittaa. En kaipaa huomiota. Mies ei varmaan edes tiedä, että on naisten päivä, mutta ei meillä vietetä myöskään miestenpäivää. Mies ei varmaan edes tiedä, että sellainen päivä on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
No en, enkä odottanutkaa. Miksi mun miehen pitäisi muistaa mua naistenpäivänä? Toivottelin hyvää naistenpäivää muille naisille Facebookissa ja tykkäilin muiden toivotuksista. Jos odottaisin mieheltäni jotain muistamisia, niin niitä kyllä saisin, mutta kun hän tietää etten niitä odota. Saan kyllä synttäreillä niitä kukkia ja joskus muuten vaan.
Miehen pitäisi varmaan muistaa sua naistenpäivänä siksi, että olet nainen. Mies muistaa sinua syntymäpäivänä sen takia, että olet syntynyt sinä päivänä, ja samalla logiigalla mies voisi muistaa sinua myös naistenpäivänä. Tällä en tarkoita, että miehen tarvii mitenkään huomioida kyseisiä päiviä, mutta vastasin kysymykseen, miksi miehen pitäisi muistaa. Äitienpäivä, isänpäivä, syntymäpäivä, nimipäivä, hääpäivä, ovat kaikki päiviä. jolloin kysestä henkilöä voi muistaa ja onnitella, mutta pakollista se ei ole. Kuka mitäkin arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en, enkä odottanutkaa. Miksi mun miehen pitäisi muistaa mua naistenpäivänä? Toivottelin hyvää naistenpäivää muille naisille Facebookissa ja tykkäilin muiden toivotuksista. Jos odottaisin mieheltäni jotain muistamisia, niin niitä kyllä saisin, mutta kun hän tietää etten niitä odota. Saan kyllä synttäreillä niitä kukkia ja joskus muuten vaan.
Miehen pitäisi varmaan muistaa sua naistenpäivänä siksi, että olet nainen. Mies muistaa sinua syntymäpäivänä sen takia, että olet syntynyt sinä päivänä, ja samalla logiigalla mies voisi muistaa sinua myös naistenpäivänä. Tällä en tarkoita, että miehen tarvii mitenkään huomioida kyseisiä päiviä, mutta vastasin kysymykseen, miksi miehen pitäisi muistaa. Äitienpäivä, isänpäivä, syntymäpäivä, nimipäivä, hääpäivä, ovat kaikki päiviä. jolloin kysestä henkilöä voi muistaa ja onnitella, mutta pakollista se ei ole. Kuka mitäkin arvostaa.
Niin no, mun mielestä se riippuu myös siitä muistaako itse miestä miestenpäivänä ja muina päivinä kuten juurikin joulu tai nimipäivä. Tietenkin hyvää naistenpäivää-toivotus on aina kiva, mutta mielestäni miesten ei tarvitse ostella naisille mitään lahjoja, kun se ei kuitenkaan ole päivän oikea tarkoitus. Olen tätä mieltä myös miestenpäivän suhteen.
En ole koskaan ymmärtänyt naistenpäivää. Ol jos halutaan puhua esimerkiksi naisten koulutusmahdollisuuksien parantamisesta kehitysmaissa niin ihan ok nyt varmaan nostaa tällainen esiin naistenpäivänä.
Mutta joku """oih, hyvää naistenpäivää rakkaani/tuttavani/kollegani tässä sulle ruusu/suklaata/lämmintäkättä/mitävaan". Wth...miksi? En koe olevani mitenkään niin alisteisessa arvossa miehiin nähden että tarvitsisin oman päivän tukemaan ja korostamaan naiseuttani.
jossei aloitetta mitään suhteemme eteeen ei tee miten sitä jaksaa muistaa yhtenä päivänä vuodessa pitääkö mun mielistellä jos ei toinenkaan
En saanut en yhtään mitään. Panadolia haki senkin tuhahdellen kun joutui apteekissa käymään.
Mies haistatteli mulle, kun kuulemma haastoin riitaa kun kysyin erästä asiaa. Tyhmä päivä,
Töissä sain onnitteluja, kukkia ja herkkuja ylitsevuotavasti.
Kotona sain hieman päällekäyvän onnitteluhalin siitä, että olen nainen ja mulla on ihanat tissit... (jep :D).
Minä ja mies emme keskenään muista toisiamme millään materialla, oli mikä päivä tahansa.
En saanut kotona kukkia enkä onnitteluja mutta töissä sain. Se oli ihan mukavaa, vaikka pidänkin naisten päivää tympeänä tuulahduksena Neuvostoliitosta.
Ei ole kukaan onnitellut, eikä muutakaan, mutta olenkin sinkku.
En. Minä toivotin miehelle hyvää naistenpäivää. Niinkuin toivotan hyvää runeberginpäivää, laskiaista, viattomien lasten päivää ja mitä kalenterissa sattuu lukemaan.
Sain. Skumppaa, kukkia ja pienen lahjan. Arvostan tosi paljon, koska ikinä ennen ei yksikään mies ole muistanut minua yhtä paljon edes syntymäpäivänäni. Ja arvostukseni olen myös osoittanut ja opettelen muistamaan miestä vastaavasti hänen merkkipäivinään.
Suomessa on aivan ihania miehiä <3
Oikeasti? Onko se kivaa olla naimisissa akkamaisen "miehen" kanssa? Eikö yhtä hyvin voisi olla yksin tai kaverin kanssa?
Ei muistanut mies minua mitenkään, kuten ei koskaan muutenkaan. Eli normipäivä meillä.