Kasmir avautuu Hesarissa
http://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005118668.html
Mutta tietääkö kukaan miksi Kasmir itse pyyteli anteeksi sanomisiaan, mihin ne liittyivät? Ilmeisesti oli kuitenkin jossain alatyyliin jotain videoita/naisia (?) kommentoinut?
Kommentit (568)
Vierailija kirjoitti:
Axl näytti Kasmirin oman seksivideon alkukeväällä 2015. Kasmir ei liene seurustellut nykyisensä kanssa vielä silloin.
Jutussa Kasmir myös kauhistelee haippirinki -nimeä, mikä ei kuitenkaan alun perin liittynyt seksivideoihin. Ymmärtää, että jälkeepäin jopa sekin kuulostaa kauhealta.
Onko Kasmir jotenkin jälkeenjäänyt, perässävedettävä ja kädestä talutettava? Kun ei tule mieleenkään vaikuttaa mitenkään ryhmien nimiin ja että olisi ilmoittanut rikoksesta poliisille. En osta tuota itkua HS:n jutussa.
*ittu mikä läpi-kuspää "kaveri" toi äkseli on ollut. Ei voi olla niin pieni ja ruma mieli, että kuvaa salaa kaveriaan intiimitouhussa ja nöyryyttää vielä kuvaamalla ja näyttämällä omat aktinsa kaverin ihastuksen kanssa. Eipä paljon häijymmin voi "ystävä" enää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
*ittu mikä läpi-kuspää "kaveri" toi äkseli on ollut. Ei voi olla niin pieni ja ruma mieli, että kuvaa salaa kaveriaan intiimitouhussa ja nöyryyttää vielä kuvaamalla ja näyttämällä omat aktinsa kaverin ihastuksen kanssa. Eipä paljon häijymmin voi "ystävä" enää tehdä.
Kasmirin levy-yhtiön tyypitkö täällä myllyttää Kasmir-sääliviestejä ja heittiviestejä Axlille?
Ehkä oli tarkoitus salata se, että kyseistä tytteliä on kuvattu sekä aksun että kasmirin kanssa ja sen jälkeen samat videot levitetty useammalle ihmiselle katsottavaksi.
Ehkä kasmir on uhri, mutta on hän myös aikamoinen vellihousu ja nössö kun ei pistänyt stoppia asialle ja suojellut sen vertaa tytteliä johon oli ilmeisesti ollut myös ihastunut.
Vaikea toimittajan on ollut kysyä kriittisiä kysymyksiä kun koneisto on vahtinut taustalla lypsylehmäänsä, muumuu-Kasmiriaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä oli tarkoitus salata se, että kyseistä tytteliä on kuvattu sekä aksun että kasmirin kanssa ja sen jälkeen samat videot levitetty useammalle ihmiselle katsottavaksi.
Ehkä kasmir on uhri, mutta on hän myös aikamoinen vellihousu ja nössö kun ei pistänyt stoppia asialle ja suojellut sen vertaa tytteliä johon oli ilmeisesti ollut myös ihastunut.
Ei kai ne ole olleet sama, se jota Kasmir köyri ja se jota Axl kuvasi. Näin ainakin oon käsittänyt. Mutta törkeää Kasmirilta joka tapauksessa, ettei ole varoittanut kumpaakaan tyttöä.
Nuo kysymykset ja ylipäänsä niiden naisten osa jäi Hesarin toimittajalta täysin kysymättä.
Miksi HS:n jutussa korostetaan koko ajan, miten kalpea ja itkuinen Kasmir koko ajan on? jutun kuvissa itkusta ei näy jälkeäkään.
Mä veikkaan että Kasmir ei olis saanut näin paljon lokaa niskaansa, jos alunperin Axl ei olis yrittäny pelastaa mainettaan kootuilla selityksillään ja siten itse paisuttanut koko juttua.
Mutta nyt,kun Kasmirin maine on puhdistettu, on tämä kohu loppujen lopuksi hyväksi hänen uralleen. Saa lisää näykyvyyttä etc.
Tarinan opetus; kannattaa valita ystävät hyvin tarkasti. Varsinkin jos olet ns. julkkis.
Siis Kasmir älä enää kaveraa Axlin kanssa. Se ei oo selvästi hyväksi sulle.
Lähinnä mietityttää se, että miten Kasmir ei ole aiemmin tullut ulos asian kanssa vaan on puoleksitoista viikoksi sulkeutunut asuntoonsa itkemään. Jokin tässä haiskahtaa...
Yhden uhrin poikaystävä oli jättänyt hänet Axelin videon takia. Oliko tämä Kasmirin ex?
Nyt Kasmir faktat pöytään. Se ei pelaa, joka pelkää.
Hyvä että tästä jutusta tuli selvyys, että stara oli julkaissut tiedon ilman lupaa. Tosi "asiallinen" media, jos tekee laittomuuksia kunhan voi luottaa siihen, että asianomistajalla ei ole voimia/halua tehdä asialle mitään.
Staralle rikos on ok, kunhan ei jää kiinni?
Eli Axl kuvasi salaa Kasmiria. Vittu se Axl Smith on sairas mulkku.
Ojgrfbkl kirjoitti:
Huono seura hyvät tavat turmelee...
Siinä Unicef kampanja kuvassa Kasmir näyttää kärsivältä toisin kun tämä toinen.Robinin ja Kasimirin yhteisbiisiä kun katsoo tuntuu, että Robinillekkin on tuota naisvihaa tarjottu. Todella halveksiva katse Robinilla kun laulaa sitä...luulet, että mulla on joka kaupungissa joku nainen luritusta.
Mutta edelleen olen sitä mieltä, että tuo Axsl on aika myrkyllinen " ystävä" ollut Kasimirille.
Oikea kaveri ei retostele naisella josta toinen kiinnostunut.
Mitä vittua tämä Robin osuus tässä?
Ja kertoisiko Kasimir, jos videon itsestään nähtyään hän oliskin vain heittänyt läpsyn Axln kanssa ja sanonut, että Hehe, ou jees. Mun mielestä haiskahtaa tosi pahasti, että on omien sanojen mukaan järkyttynyt ja ollut itku kurkussa jouduttuaan videolle, mutta silti on osallistunut tuohon ryhmään ja jatkanut kaveerausta. Ihmettelen vaan.
ps. Kertoisko joku vihdoin mitä se haippi tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Ojgrfbkl kirjoitti:
Huono seura hyvät tavat turmelee...
Siinä Unicef kampanja kuvassa Kasmir näyttää kärsivältä toisin kun tämä toinen.Robinin ja Kasimirin yhteisbiisiä kun katsoo tuntuu, että Robinillekkin on tuota naisvihaa tarjottu. Todella halveksiva katse Robinilla kun laulaa sitä...luulet, että mulla on joka kaupungissa joku nainen luritusta.
Mutta edelleen olen sitä mieltä, että tuo Axsl on aika myrkyllinen " ystävä" ollut Kasimirille.
Oikea kaveri ei retostele naisella josta toinen kiinnostunut.Mitä vittua tämä Robin osuus tässä?
Biisi kertoo faneista jotka näkevät usein idoliaan ja odottavat idolinsa tunnistavan ja muistavan. Ikään kuin tuntevat tuntevansa tämän idolinsa, mutta eihän idoli todellisuudessa tunne näitä faneja samoin ja muista välttämättä heidän nimiään.
Vierailija kirjoitti:
Ja kertoisiko Kasimir, jos videon itsestään nähtyään hän oliskin vain heittänyt läpsyn Axln kanssa ja sanonut, että Hehe, ou jees. Mun mielestä haiskahtaa tosi pahasti, että on omien sanojen mukaan järkyttynyt ja ollut itku kurkussa jouduttuaan videolle, mutta silti on osallistunut tuohon ryhmään ja jatkanut kaveerausta. Ihmettelen vaan.
ps. Kertoisko joku vihdoin mitä se haippi tarkoittaa?
Olisiko ihan vaan sanasta "hype"...? Eikös se ole eräänlaista hypetystä joidenkin mielestä retostella millä tahansa mielestään huikeilla kokemuksilla? Siis ei se ainakan mikään bändin kiertueaikataulu-rinki kuulosta nimen perusteella olleen, vaikka tätä nyt yritetään väittää jälkikäteen.
Nyt ymmärtää lainausmerkit axlin viestissä "naiset"
Kaikkea piilomerkitystä on jengi niille kehittänyt😊
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä mietityttää se, että miten Kasmir ei ole aiemmin tullut ulos asian kanssa vaan on puoleksitoista viikoksi sulkeutunut asuntoonsa itkemään. Jokin tässä haiskahtaa...
Minusta puolestaan fiksu veto miettiä rauhassa, miten tahtoo asiansa ilmaista. Jos olisi tunnekuohuissa mennyt Seiskalle ja Ilta-Sanomille huutelemaan, paskamyrsky olisi varmasti kasvanut entisestään. Nyt antoi haastattelun ns. fiksulle medialle. Ainoa miinus Hesarille siitä, että ei laittanut artikkelia kaikkien luettavaksi.
Nyt alkaa selvitä vähitelleen koko juttu.
Kasimir on uhri!
Häntä on syytetty väärin perustein. Hän on ollut todella hankalassa välikädessä ja kyllä voin kuvitella, miten vaikea tollasessa tilanteessa on toimia oikein mitenkään.
Järkyttävää, että hänen uransa ja esim. osallistuminen TKK:n on mennyttä :(