Kasmir avautuu Hesarissa
http://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005118668.html
Mutta tietääkö kukaan miksi Kasmir itse pyyteli anteeksi sanomisiaan, mihin ne liittyivät? Ilmeisesti oli kuitenkin jossain alatyyliin jotain videoita/naisia (?) kommentoinut?
Kommentit (568)
Kopsaa se artikkeli. Ei pysty lukemaan.
Ei varmaan enää tiennyt, mitä pitäisi sanoa. Some ja media oli lytännyt jo.
Vierailija kirjoitti:
Vain tilaajille. Voitko kopsata jutun tähän? Kiitos!
Seiskassa sama juttu.
Kasmirin mukana haastattelussa brändin valvontaryhmä. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
http://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005118668.html
Mutta tietääkö kukaan miksi Kasmir itse pyyteli anteeksi sanomisiaan, mihin ne liittyivät? Ilmeisesti oli kuitenkin jossain alatyyliin jotain videoita/naisia (?) kommentoinut?
Ainahan nämä julkisuuskonsultit neuvovat pyytämään ekaksi anteeksi oli aihetta tai ei. Tosiasiassa se ei auta pätkääkään koska someälämölöä ylläpitävät eivät ole kiinnostuneet muusta kuin sen älämölön jatkamisesta. Anteeksipyytely saattaa jopa antaa lisää aihetta älämölöön.
Minä ymmärsin niin että pahoitteli ryhmän käyttämää kieltä ja sitä ettei tehnyt heti rikosilmoitusta.
Ja molempiin oli iahn aihetta.
Ei tässä ole järkeä. Miten ne haippikommentit?
Kyllähän tästä on puhuttu, mutta vähän taas sekavaa.
Kasmir iski nuoren mallin ;)
https://www.seiska.fi/Hotnow/Laulaja-Kasmir-iski-nuoren-mallin/1100806
Referoituna:
Axl näytti Kasmirille salaa kuvatun videon missä Kasmir itse harrastaa seksiä naisen kanssa. Myöhemmin toisen videon missä Axl harrastaa seksiä naisen kanssa kehen Kasmir oli ihastunut. Motivaatio lienee mustasukkaisuus.
Ringissä kukaan ei hyväksy Axl:n toimia mutta kukaan ei tee mitään. Kasmir haluaa suojella myös naista videolla. Myöhemmin Kasmir todistaa mutta ei vaadi itse mitään.
Kasmirin nimi on yksi tuomion jälkeen "vahingossa" medioille vuotaneissa dokumenteissa, Stara paljastaa tämän.
Kasmir ei nykyään uskalla edes kauppaan, haastattelun aikana itkee useasti.
Mahtaa staraa kismittää :DD roskalehti julkaisi Kasmirin osuuden juttuun ilman lupaa, laatumedia teki henkilöjutun haastattelun kera luvalla.
Jocka vois kertoo lisää kuinka stara kertoo "valtamediaa" totuudellisemmin asioita. Ehkä johonkin mv-tyyliin välittämättä vahingoista.
Mun käy tuo Kasimir sääliksi. Hirveä vyyhti. Minusta hän on uhri muiden mukana :(
Mutta kuka se nainen oli, jonka kanssa Kasmir harrasti seksiä? Pettikö tyttöystäväänsä? Miksei kunnioittanut seksikumppaniaann sen vertaa, että olisi varoittanut Axlin videosta.
HS:n juttu haiskahtaa.
Mä en kyllä osaa pitää Kasimiria tässä minään pahiksena. Todella järkyttävää, mihin myttykseen hän joutui. Pitäisi vaatia häntä palaamaan TKK-ohjelmaan!
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa staraa kismittää :DD roskalehti julkaisi Kasmirin osuuden juttuun ilman lupaa, laatumedia teki henkilöjutun haastattelun kera luvalla.
Jocka vois kertoo lisää kuinka stara kertoo "valtamediaa" totuudellisemmin asioita. Ehkä johonkin mv-tyyliin välittämättä vahingoista.
Voi lol, saitko joskus potkut starasta vai mistä tuo kauna on peräisin?
Valtamedian sietääkin tehdä maineenpalautus kun ensin itse sen tuhosivat huolimattomuuttaan.
Siis haloo! Kasmiria on kuvattu salaa! Hän on myös uhri. Nostakaa nyt samanlainen haloo, kuin nais-uhrienkin kohdalla.
Huono seura hyvät tavat turmelee...
Siinä Unicef kampanja kuvassa Kasmir näyttää kärsivältä toisin kun tämä toinen.
Robinin ja Kasimirin yhteisbiisiä kun katsoo tuntuu, että Robinillekkin on tuota naisvihaa tarjottu. Todella halveksiva katse Robinilla kun laulaa sitä...luulet, että mulla on joka kaupungissa joku nainen luritusta.
Mutta edelleen olen sitä mieltä, että tuo Axsl on aika myrkyllinen " ystävä" ollut Kasimirille.
Oikea kaveri ei retostele naisella josta toinen kiinnostunut.
Axl näytti Kasmirin oman seksivideon alkukeväällä 2015. Kasmir ei liene seurustellut nykyisensä kanssa vielä silloin.
Jutussa Kasmir myös kauhistelee haippirinki -nimeä, mikä ei kuitenkaan alun perin liittynyt seksivideoihin. Ymmärtää, että jälkeepäin jopa sekin kuulostaa kauhealta.
Vain tilaajille. Voitko kopsata jutun tähän? Kiitos!