Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2017 |

Kommentit (4635)

Vierailija
1461/4635 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN OTA JUHAA kirjoitti:

En ikinä lähtisi tuollaiseen kisaan mukaan!  OLEN KYLLÄ  KAUNIS NAINEN  23 VUOTIAS.

Mutta tuo mies ei ole kauan yhden naisen kanssa, se on varmaa!  Avioliitto ja lapset ja mies jossain vaiheessa

vain lähtee nuoremman mukaan.  EI  OLE MITÄÄN TAKEITA KOKO TULEVAISUUDELLA.  Tyhmiä ovat nuo

naiset, jotka eivät osaa katsoa pitemmälle. -- Mies on pyörimässä Helsingin yöelämässä.  Sitten naisten

kanssa Etelä-Afrikassa.   Ei tuossa ohjelmassa ole mitään järkeä!  Hetken huumaa, ja sitten tunteet hiipuvat.

MIES ON MONIAVIOINEN.   ---Sitä paitsi  hän ei ole sanojensa mukaan koskaan elänyt isän ja äidin kanssa

yhdessä.     En minä ainakaan tuollaiseen luota, olkoon sitten mikä lentäjä tahansa...   Pitemmän ajan

kuluttua naisesta tulee neljän lapsen YKSINHUOLTAJA.    --- En, en halua sellaista.... 

Voihan sitä leikkiä miehen kanssa mutta ei muuta.

Kirjoitustyylin perusteella olisin kuvitellut sinun olevan kuusikymppinen ihminen.

Vierailija
1462/4635 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Lauraa ylistävien viestien kirjoittajan on pakko olla provo, älkäämme siis ruoki enempää häntä. Meuhkatkoot keskenään vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/4635 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura on herkännäköinen eikä pakkelimimmi. Hänessä on aitoutta ja ihan aidosti ilmaisee avoimesti kaikkia tunteitaan. En tiedä mitä kertoo teistä kommentoijista se ettette tunnista hänessä näitä piirteitä. Hän on oikeasti ainoa kv tason tyttö koko porukasta ulkonäöltään myöskin.

Tuolla on se sosiaalinen tilanne sellainen ettei siellä voi tuntea kovinkaan kivoja fiiliksiä koko ajan. Laura ilmaisee kaikkein aidoimmin näitä tunteita. Hän näyttää itseään todellisesti niin tuossa älyttömässä tilanteessa kuin Tuomaksen seurassakin. Ei myy itseään yhtään. Arvostettava piirre.

Laura K on ihmiskäärme. Hän on ihan varma että pelaa oikein päälle. Eli tyhmä ihminen.

"Laura ilmaisee kaikkein aidoimmin näitä tunteita. Hän näyttää itseään todellisesti niin tuossa älyttömässä tilanteessa kuin Tuomaksen seurassakin."

Vai että näyttää itseään todellisesti Tuomaksen seurassakin :DDD Nytpä vitsin murjaisit.

Nimenomaan näyttää koska hän on aidosti hetkessä ja nauttii Tuomaksen seurasta . Talolla on vaikea nauttia tuossa seurassa nyt. Et sitten tajua eroa? Tuomas antaa hyvään aihetta niinkuin onnistunut suhde tekeekin aina.

Pitäisikö täälläkin kommentoijien miettiä mihin te annatte seurana aihetta ?

Vierailija
1464/4635 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Laura valehtelee?

Vierailija
1465/4635 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ymmärtäkää, että siellä on kourallinen muitakin (kuvausryhmä) talolla kuin nämä kilpasisaret. Mitä pahaa ne on Lauralle tehneet, että pitää olla niin suupielet alaspäin koko ajan?

Vierailija
1466/4635 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä Lauran fanit niitä viime kauden Ninan faneja ????

Vierailija
1467/4635 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Laura valehtelee?

Valehtelee suorittaneensa tehtävän, jota ei sitten lopulta suorittanutkaan.

Vierailija
1468/4635 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ymmärtäkää, että siellä on kourallinen muitakin (kuvausryhmä) talolla kuin nämä kilpasisaret. Mitä pahaa ne on Lauralle tehneet, että pitää olla niin suupielet alaspäin koko ajan?

ei teidän aviomiehennekään ja ystävänne ole aina tehneet pahaa kun rouvat ja neidit ovat naama väärällään päivät? täälläkin on monta suupielta alaspäin koko ajan .

Minun suupielet ovat ylöspäin sillä tykkään siitä mitä näen kun ihminen uskaltaa olla aito kuten Laura on. Se on hirmuisesn rohkeata . Siksi hän saa huomiota Tuomakselta.

Vierailija
1469/4635 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tulee Bätselörette Suomi? Voisin mennä bätse-tytöksi siihen. Jos tuo bätse-miesten taso on tuollainen, niin minä kelpaisin vallan mainiosti bätse-tytöksi!

Vierailija
1470/4635 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan Jennyn ja/tai Jennin.

Nimimerkillä "viime kauden Ninan fani".

Vierailija
1471/4635 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei teidän aviomiehennekään ja ystävänne ole aina tehneet pahaa kun rouvat ja neidit ovat naama väärällään päivät? täälläkin on monta suupielta alaspäin koko ajan .

Minun suupielet ovat ylöspäin sillä tykkään siitä mitä näen kun ihminen uskaltaa olla aito kuten Laura on. Se on hirmuisesn rohkeata . Siksi hän saa huomiota Tuomakselta.

Ihmisen valehteleminen ja oman edun tavoittelukin taitaa sitten olla sun mielestä hirmuisen rohkeata.

Vierailija
1472/4635 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Marika oikeasti jonkun mielestä hyvännäköinen ja kaunis vai onko nää ulkonäön kehumisviestit jotain insidejuttuja?

Vierailija
1473/4635 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jotenkin säälittää tuo Laura. Miehet on hänen perässään vain ulkonäön takia. Kaikesta huomaa, ettei Lauralla ole kovin hyvä itsetunto. On myös hieman ristiriitainen persoona. Vähän epävakaalta vaikuttaa. Laura kaipaisi toisenlaisen miehen - ei tuota bacheloria.

Vierailija
1474/4635 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Marika oikeasti jonkun mielestä hyvännäköinen ja kaunis vai onko nää ulkonäön kehumisviestit jotain insidejuttuja?

Mikäli Marika on se ladygagamainen blondi, niin ainakin minun mielestäni on todella kaunis. Heteronainen olen.

Vierailija
1475/4635 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän tosta Tuomaksesta saa mitään irti, samalla äänensävyllä etukäteen keksittyjä lauseita toistaa. Ei ehkä mikään paras valinta tällaseen tositv ohjelmaan.

Juha oli imelä mutta edes vähän viihdyttävä.

Vierailija
1476/4635 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan Jennyn ja/tai Jennin.

Nimimerkillä "viime kauden Ninan fani".

Minä olin Jennyn fani , mutta en pidä Laurasta.

1477/4635 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän tosta Tuomaksesta saa mitään irti, samalla äänensävyllä etukäteen keksittyjä lauseita toistaa. Ei ehkä mikään paras valinta tällaseen tositv ohjelmaan.

Juha oli imelä mutta edes vähän viihdyttävä.

Rasittavan teennäisiä olleet molemmat bachelorit. Toivottavasti seuraava kausi on bachelorette. Hyviä ja luontevia ehdokkaita olisi varmasti monia. Sohvisten Sannakin ilmoittautui halukkaaksi :D Hän olisi ainakin eläväinen eikä tuollainen jäykkä vahanukke kuin nämä molemmat bätset tähän asti.

Vierailija
1478/4635 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso kyömynenä ja liian isot volyymiripset. Ihan nätti, muttei kaunis.

Vierailija
1479/4635 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki niin ottaa päähän koko ohjelma....

Tuomas on ärsyttävä eikä edes viehätä ainakaan omaa silmääni millään tavalla.

Laura on raivostuttava tyyppi, käyttäytyy kuin 10-vuotias. Naama norsunvitulla laukoo ilkeitä kommentteja eikä pysty sanomaan kenestäkään muusta tytöstä mitään hyvää. Tuomas ei ilmeisesti näe millanen ihminen Laura on kun päästää hänet kerta toisensa jälkeen jatkoon. Tai sitten häntä viehättää tuollainen valehteleva kotka. Myös Ninjassa on jokin mikä ärsyttää hänen olemuksessa, vaikka hän ei mitään "väärää" ole tehnykkään. Marikasta tykkään, mutta hän putoaa seuraavassa jaksossa. Myös Laura Karoliinasta olen alkanut tykkäämään, vaikka alussa hän ärsytti.

Uudet naiset Marjo ja Sonja ei kumpikaan sovi Tuomakselle ainakaan ulkonäön puolesta. Muutenkin ärsyttävä käänne, loppuis jo koko ohjelma. Ei tarvis pitkittää ohjelmaa tuomalla kuvioihin kaks uutta turhaa naista.

Ja sitä en myöskään ymmärrä miksi kokoajan on vaan ryhmätreffejä, luulis Tuomaksen jo nähneen miten tytöt käyttäytyy ryhmässä. Eikö hän halua yksilötreffeille että voisi tutustua kahdenkesken paremmin?

Vierailija
1480/4635 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen valehteleminen ja oman edun tavoittelukin taitaa sitten olla sun mielestä hirmuisen rohkeata.

Kuka tuolla ei tavoittele Tuomasta?

Ketju on lukittu.