Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Vierailija kirjoitti:
Täyttä asiaa naisista tilinteko jaksossa Juhalta ja siltä naiselta!
No enpä sanoisi. Utula oli näkevinään draamaa joka puolella ja Juha naama punaisena hymähteli ottamatta konkreettisesti kantaa oikeastaan mihinkään.
Paljastavin kohtaus mielestäni oli, kun Utula kysyi Juhalta "suoraan" onko ohjelmaa käsikirjoitettu ja joutuuko bachelor pitämään jaksoissa mukana tiettyjä naisia ihan draamankaaren vuoksi, tuotannon toiveesta/käskystä, vaikka ei itse tuntisi kiinnostusta ko. naiseen. Juha naama punaisena, vaivautuneena, kaikkiin mahdollisiin valehtelijan maneereihin verhoutuneena sitten nikotteli odotetun ja opetellun vastauksensa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä sanoisi. Utula oli näkevinään draamaa joka puolella ja Juha naama punaisena hymähteli ottamatta konkreettisesti kantaa oikeastaan mihinkään.
Paljastavin kohtaus mielestäni oli, kun Utula kysyi Juhalta "suoraan" onko ohjelmaa käsikirjoitettu ja joutuuko bachelor pitämään jaksoissa mukana tiettyjä naisia ihan draamankaaren vuoksi, tuotannon toiveesta/käskystä, vaikka ei itse tuntisi kiinnostusta ko. naiseen. Juha naama punaisena, vaivautuneena, kaikkiin mahdollisiin valehtelijan maneereihin verhoutuneena sitten nikotteli odotetun ja opetellun vastauksensa...
Tää on niin teatteria koko ohjelma!
Ainut mikä on aitoo niin naisten tunteet, niitä en epäile yhtään. Mutta esim. Tuomaksen "ihastumiset"?!? Kiss my ass...
Ninja onkin tosi kaunis! Katsoin sen instan ja se on ihan kuin eri ihminen siellä. Ja superfit!! Jotenkin noi promokuvat on hänestä karseita. https://www.instagram.com/p/BSN0s5Sln2o/?taken-by=n_inja Sopisi kyllä Tuomakselle kun tekee myös herkullista ruokaa.
Kai nyt Tuomas saa itse valita mieleisensä naisen?? Kuka sellaiseen deittiohjelmaan lähtisi, jossa ei saisi? Muuten varmaan kyllä ohjelma osin käsikirjoitettua.
Tosiaan, instassa on kuin aivan joku toinen Ninja. En oikeastaan koe nähneeni tätä insta-Ninjaa telkkarissa lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ninja onkin tosi kaunis! Katsoin sen instan ja se on ihan kuin eri ihminen siellä. Ja superfit!! Jotenkin noi promokuvat on hänestä karseita. https://www.instagram.com/p/BSN0s5Sln2o/?taken-by=n_inja Sopisi kyllä Tuomakselle kun tekee myös herkullista ruokaa.
Kaunis ja kivantuntuinen on, mutta auttamattoman lapsellinen, kokematon ja naiivi myös. Ja nämä kaikki oletukset siis ihan vain sarjaa katsomalla.
Kuten jo aiemmin olen kirjoittanut, tuosta porukasta on turha odottaa mitään suurta rakkaustarinaa kehkeytyväksi. Jopa viime vuonna olisi ollut paremmat matchmahdollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Laura Karoliina on aika karsea. Ääntä ei jaksa kuunnella, tippuisipa pian!
Laura Karoliina valittelee ainakin instassa, että "vuosi 2016 oli henkisesti rankka", joten uskoisin, että tippuu jossain vaiheessa.
En lähtisi ehkä vielä parin jakson jälkeen tekemään tulkintoja Ninjasta ja sen kypsyydestä. Viime jaksossa oli muutenkin aika vähän esillä.
Ei nuosta vatipäistä kukaan vaikuta sopivalta. Ninja, liian lapsimainen.
Laura- Karoliina, yllätti positiivisesti, ettei ollutkaan mikään hirveän ylimielinen kusipää-bimbo. Ääni on kyllä... Omanlaisensa juttu sitten.
Toinen Laura, ylimielinen vittupää. Luulee olevansa muiden yläpuolella. Mielestäni hänellä suupielet roikkuu kuin hautajaisissa olisi. Samaa kastia Twilight-Stewartin kanssa. Perusilmekkin jo niin kyllästyneen näköinen, että huhhuh.
Marika ansaitsisi kaikista mieluiten voiton.
Minä päivänä uudet jaksot tulevat tv:stä?
En ihmettele Kristan tippumista ensimmäisenä. Ei vaikuta ollenkaan bachelorille sopivalta.
Harmittaa kuitenkin, jos putoamisperusteet on johtuneet Laura Karoliinan suorittamasta tylytyksestä ja siitä, että yksinjätetty Krista on yrittänyt hakea poikamieheltä jonkinlaista tukea. Ei kovin tyylikkäästi mieheltä toimittu, jos just silloin haluaa hankkiutua mimmistä eroon.
Olen alkanut jotenkin tykkäämään koko ajan enemmän ja enemmän Aijasta. Ei vaikuta miltään tyrkyltä besserwisser-tyhjäpäältä, vaikka iällisesti ei vanhimmasta päästä olekaan. Ryhti on kuvaustilanteissa kieltämättä huono, mutta ehkä se vaan johtuu epämukavuudesta ja jännityksestä? Plussaa kuitenkin siitä, ettei tunge itseään väkisin tilanteisiin ja ole kovaan ääneen kailottamassa kuten niin moni muu, valitettavasti.
Miten te saatte melkein 40 sivua keskustelua aikaiseksi ihan konkreettisesti ei mistään?? Järkyttävää kuraa koko ohjelma, ei voi katsoa.
Onko Aijalla tai Kristalla instagramsivuja ollenkaan? Taitavat olla tytöistä ainoat, joita ei ole linkitetty Bachelor Suomen instagramsivustolla...
Aijan insta kiinnostaisi, jos hänellä sellainen on.
Kiva kun sairaanhoitajaopiskelija ja hammaslääketieteen opiskelija on just ne 2 jotka naisista selvästi eniten juoruilee ja on tommonen oma tiiminsä, ne vs. Muut.
Tuomaksen sukunimi Sahimaa ja joku toinen Sahimaa tykännyt Ninjan uusimmasta kuvasta, eli Tuomas valitsee Ninjan.
Oma mieheni on lentäjä eikä hänellä koskaan mitään viikon "matkoja". Hänellä on paljon enemmän vuosilomaa kuin minulla ja hän viettää paljon enemmän aikaa lastemme kanssa kuin minä.
Luin Menaisten haastattelun Tuomaksesta, oli ollut naimisissa 1,5 vuotta ja nyt eronnut. Ollut myös pidemmissä seurustelusuhteissa...Miksiköhän tullut ero? Pettänyt vaimoaan? Haluaa lapsia naisen kanssa vasta, kun voi olla täysin varma siitä, että voi viettää loppuelämänsä kyseisen naisen kanssa. Lauran instasivuilta löytyi myös tieto, että osallistunut miss Tampere kisoihin, aika yllättävää.
Joo hänen kaksi viimeistä suhdetta (avioliitto ja pidempi seurustelu) ovat päättyneet Tuomaksen pettämisen tultua ilmi. Rehellinen hän toki on, juuri sellasta ihmistä kaipaakin rinnalleen joka näyttää hyvältä ja pitää huolta paitsi itsestään että kodista, lapsista, ruuanlaitosta jne. Tuomas itse taas on ovelasti jättänyt mainitsematta millaisen panoksen omalta puoleltaan meinaa unelmien suhteelle antaa...